quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien waren het zeepaardjes
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:06 schreef Missy_1974 het volgende:
als er komende stemming niemand uit gestemd wordt, dan stapt bart vrijwillig op.
Nee dat was te emotioneel voor haarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
Weet je wat ik niet zo goed begreep? Waarom ze niet in Nena's bed wilde slapen, Ilona had het toch al gevraagd aan haar en toen zei ze ja. Later ging ze gelijk in op Natasia's verzoek om naast haar te gaan liggen.
Later zei Natasia toen ze bij Nena's bed stonden; "Als je liever in Nena's bed slaapt moet je dat zeggen hoor'. Ik kreeg de indruk dat ze dat juist niet wilde.
Ja dat vond ik zo vreemde reactie, ze is toch niet doodquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat was te emotioneel voor haar![]()
Ik trek m'n woorden van een paar dagen geleden terug!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Nou, dat waren dan weer 14 Cossen op één dag.
En wat een klotedag was het.
Never a dull moment in The DGK
Buiten dat vond ik het een hypocriet schouwspel...zeggen dat ze niet wist dat ze Nena zou vervangen die dag...terwijl je hand in hand met de familie aan komt wandelen om Nena op te halen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat vond ik zo vreemde reactie, ze is toch niet dood![]()
Ik heb liever NL of Natasia eruit, maar goed Bart is ook prima al zullen we er weinig van merken dat hij weg is. Wat een saai figuur is dat zeg, als er iemand tegen gevallen is is hij het wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.... Dan weet huub ook wat hij moet doen
Makkelijker kun je het niet krijgen. Gewoon zorgen dat je tegen stemt en dan gaat een grote concurrent eruit.
Exact 24 uur geledenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:24 schreef Mika25 het volgende:
Filmpje van Huub en Nena door de fontijn. Het gedeelte dat ze elkaar -bijna- kussen staat er ook op. Ik heb het filmpje kort gehouden (4Mb):
Fontijn Fun
Wanneer er een vriendin van je in DGK zit kijk je toch vaak of je volgt het dan toch op zijn minst. Ik krijg de indruk dat ze het programma helemaal niet gevolgd heeft of ze speelt het heel goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Buiten dat vond ik het een hypocriet schouwspel...zeggen dat ze niet wist dat ze Nena zou vervangen die dag...terwijl je hand in hand met de familie aan komt wandelen om Nena op te halen...
Ze moest denk ik wel doen tegenover Nena alsof ze dacht dat ze daar samen zouden komen te zitten want Nena vond het alles behalve okay toen bleek dat zij de nwe deelnemer zou worden...
morgen pasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:29 schreef Day het volgende:
OK, nog 1 dan: zou Nena nou spijt hebben dat ze eruit is?
Teasers, zo dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:29 schreef Dynabite het volgende:
Naam: Amanda
Leeftijd: 18
De achttienjarige Amanda Balk uit Amsterdam is werkzaam in een dames- en herenmodezaak.
Tintje: "Dankzij een vader met Portugees en Antilliaans bloed heeft mijn huid een mooi tintje. Ik ben sowieso tevreden met mezelf, vooral met rechte neus en grote borsten."
Bloot: "Met bloot heb ik geen enkele moeite. Voor mijn huidige baan werkte ik bij Teasers op het Damrak Daar stond ik elke avond in weinig verhullende kleding." (De foto's zijn van Toonen & Wientjens.)
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
omdat die lul het gewoon verdiende !!! hij liet haar niet uitspreken en noemde haar keer op keer : je bent smerig je bent smerig .....van mij had die trap in het kruis gemogen !!!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:40 schreef snetje het volgende:
[..]
DGK moet toch maar eens even heel goed na gaan denken over wat fysiek geweld is .....
ik bedoel ...dan mag het kickboxen ook niet meer ....tijdens dat trappen ze elkaar zowat lens ...nena geeft 1 tikje en meneer jankt .....................tsk tsk tsk
het schopje deed geen fysiek pijn maar meer binnenin het brain van brian ....en dat is iets wat nattenel ook 3 weken bij huub heeft gedaan en die kreeg ook een waarschuwing ...
nu ik weet dat de regie de vriendin van nena achter hun hand hadden weet ik ook waarom ze nena deze sanctie hebben gegeven![]()
ach .... 1 troost ....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Spijker op de kop.. Die muppet liep ook niet eens mank.. Satanel wel toen Natasia hem met haar 12 ton blokte = fysiek geweld.. Duwtje van Huub ook btw, maar Huub is lief
.. Wijngooi incident vind ik net zo kwalijk als het voetkusje van Nena.. Plus al dat gescheld en opgefoktheid van Brian, nutvol? Heeft hij al een sanctie gekregen voor de scheldwoorden van vandaag?
het oogt nooit wat het blijkt te zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze heeft een goed figuur daar op die foto van Panorama...zo op het eerste oog lijkt ze een bol grietje
voor mij ook trusten ....en hoezeee !! ik blijf lekker liggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:02 schreef Mr_Baus het volgende:
gewoon dús dat!
Voor mij is het bedje tijd... over 3 uurtjes weer op
Trusten!
wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:37 schreef Shadowke het volgende:
hrhr
Ik begrijp het wel hoor, de grens ligt gewoon op fysiek geweld. Alleen zou ik de glazen gooi incidenten ook niet tolereren. Nu is het wijn. Maar als iemand een mes gooit of nog erger een kogel schiet, raak je ook niemand aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb het in het Zwaai nena uit topic ook al gezegd. Een walgelijk selectief stukje wat totaal geen recht doet aan het gebeuren inderdaad. Alsof Brian een lieverdje was. Ik snap echt werkelijk geen hout van het feit dat Brian op geen enkele wijze mede-veroorzaker wordt gezien hier. BAH!
Ja heeft ze gewerktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:31 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij ken ik die Amanda ergens van.
Weet niet of er al wat meer van d'r bekend is(misschien vertel ik wel oud nieuws), maar als ik me niet vergis heeft ze in "Teasers" gewerkt.![]()
En daar heb je bepaalde kwaliteiten voor nodig zeg maar.![]()
Ok..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:35 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja heeft ze gewerkt
Gistere een stuk of 12123 x aan moeten horen
Blootcafé' Teasers moet dichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |