Wel in ruil voor een zoen met Huub natuurlijk! Anders levert het niks op!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Larissa van de redactie brengt batterijen (?) en Nena vraagt of ze ook een joint heeft
Je hebt zoveel mensen die op vakantie iedere dag dronken zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft wel echt een drankprobleem trouwens. Hij is al weer behoorlijk dronken.
Je moet zeggen bakkie koffiequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Larissa van de redactie brengt batterijen (?) en Nena vraagt of ze ook een joint heeft
Nogal plasticquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
.
Mijn Brianblog is wel weer online, hoe vinden jullie de headerfoto?
Jij komt ook op de meeting met Huubke he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt zoveel mensen die op vakantie iedere dag dronken zijn.
Het is denk ik te vroeg om van een "drankprobleem" te spreken.
Larissa doe mij een halve, kom op niet zeiken durf te delenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
Larissa drugsdealer!
Een beetje gepalstificeerd is die Brian het meest fotogeniek van allen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Nogal plastic
Is het Ken van Barbie?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij komt ook op de meeting met Huubke he?
Mijn beste maat heet ook Gert! En op de een of andere reden is het toch echt relaxt om jou Gertje te noemen en om een zuipavond met jou tegemoed te gaan.![]()
t scheelde weinig maar ze liep net op tijd doorquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:29 schreef Dogga het volgende:
WUhauahuah they kissed
haha LOL! ja wat een naam al niet kan doenquote:
dat meen je niet hequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:29 schreef farceman het volgende:
Zou het zo mooi vinden als die Natasia dadelijk wakker wordt he
wie met wie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand een screenshot van die tongzoen op de trap ?
Waarom zei ie dat nu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "FOK.NL is een fantastische site"
Er was geen tongzoen, hoewel het weinig scheelde (Nena was nog niet dronken genoeg). De link naar het film-fragment staat een paar posts boven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand een screenshot van die tongzoen op de trap ?
En daarom..............quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "FOK.NL is een fantastische site"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |