Zou best kunnen, moet er alleen niet aan denken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
10 Euro dat deze meeting doorgaat. Is bij BB3 indertijd met Gert-Jan ook gedaan.![]()
Deze meeting zal hoe dan ook doorgaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
10 Euro dat deze meeting doorgaat. Is bij BB3 indertijd met Gert-Jan ook gedaan.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb wel een suggestie voor de lokatie. Parenclub.
En nog sticky ook.quote:
Dat sticky was een foutje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
En nog sticky ook.![]()
Waarom eigenlijk
Die vogel is nog lang niet naar huis en misschien heeft hij helemaal geen zin....
Ik wilde net een 'Meeting met Natasia'-topic openen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
En als er nu massaal meetingtopics voor andere bewoners geopend gaan worden, dan kan de boel altijd nog op slot.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat sticky was een foutje.![]()
Maar een beetje voorpret over een maybe-meeting en wat je op zo'n meeting allemaal zou kunnen doen, ach..![]()
Misschien wordt dit wel een leuk topic.
kksssssstttttttt..........weg dan!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef vronie het volgende:
Ik moet er echt niet aandenken een meeting met Huub de gladjanus
Wat kan het raar lopen he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
Die vogel is nog lang niet naar huis
Is gewoon vrijdag overgemaakt, je hebt zelf eergisteren in een pm aangegeven te melden wanneer je het binnen hebt. Dus deze vraag lijkt me een beetje overbodig, vooral gezien het feit het zondag is.quote:
Vorige keer stond het er meteen op.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is gewoon vrijdag overgemaakt, je hebt zelf eergisteren in een pm aangegeven te melden wanneer je het binnen hebt. Dus deze vraag lijkt me een beetje overbodig, vooral gezien het feit het zondag is.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Die vogel is nog lang niet naar huis en misschien heeft hij helemaal geen zin....
Ik weet niet precies wanneer, maar ik hoorde dat het op de wallen isquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef PC eend het volgende:
Ik weet niet precies wanneer, maar ik hoorde dat het op de wallen is![]()
Ze krijgen geen gratis reclame meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
De hoeren komen toch gewoon naar Huub toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |