Waarom zei ie dat nu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "FOK.NL is een fantastische site"
Er was geen tongzoen, hoewel het weinig scheelde (Nena was nog niet dronken genoeg). De link naar het film-fragment staat een paar posts boven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand een screenshot van die tongzoen op de trap ?
En daarom..............quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "FOK.NL is een fantastische site"
vriend je kijkt naar de verkeerde stream, de actie zit 1 stream eronder, daar waar huub zegt dat nena fantastische tepels heeft en larissa in de camera smeekt om de fokking jointquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian kent Rutger Kopland.
Even off topic: wat drinken jullie (ik een chardonnay van AH)quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand een screenshot van die tongzoen op de trap ?
Ik ben overgeschakeld, en hoor wat gezang.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:35 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
vriend je kijkt naar de verkeerde stream, de actie zit 1 stream eronder, daar waar huub zegt dat nena fantastische tepels heeft en larissa in de camera smeekt om de fokking joint
offtopic: spa blauwquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Even off topic: wat drinken jullie (ik een chardonnay van AH)
[afbeelding]
ik drink reine claude aanmaak limonade, lekker goedkoop en óoo zo lekker (<-----student zonder geld)quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik CUvée Montpolo 11,5% en nu 1,5 fles op!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |