vriend je kijkt naar de verkeerde stream, de actie zit 1 stream eronder, daar waar huub zegt dat nena fantastische tepels heeft en larissa in de camera smeekt om de fokking jointquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian kent Rutger Kopland.
Even off topic: wat drinken jullie (ik een chardonnay van AH)quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand een screenshot van die tongzoen op de trap ?
Ik ben overgeschakeld, en hoor wat gezang.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:35 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
vriend je kijkt naar de verkeerde stream, de actie zit 1 stream eronder, daar waar huub zegt dat nena fantastische tepels heeft en larissa in de camera smeekt om de fokking joint
offtopic: spa blauwquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Even off topic: wat drinken jullie (ik een chardonnay van AH)
[afbeelding]
ik drink reine claude aanmaak limonade, lekker goedkoop en óoo zo lekker (<-----student zonder geld)quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik CUvée Montpolo 11,5% en nu 1,5 fles op!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
oploskoffiequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spa blauw en veel koffie met zn allenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze hebben het wel toegegeven in het DGK_REDACTIE topic, en ook aangegeven dat ze het liever niet voor de schermen willen hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:38 schreef doesss het volgende:
De tijd van in verdekte termen zoals 'grasmaaien' is voorbij.
Er word nu gewoon gesmeekt in de camera "mogen we blowen"![]()
Wil de redactie hier nog een discussie aangaan of er wel of niet geblowd wordt in het huis?![]()
![]()
in het vragen aan DGK topic hebben ze al aangegeven dat ze wel mogen roken maar alleen achter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:38 schreef doesss het volgende:
De tijd van in verdekte termen zoals 'grasmaaien' is voorbij.
Er word nu gewoon gesmeekt in de camera "mogen we blowen"![]()
Wil de redactie hier nog een discussie aangaan of er wel of niet geblowd wordt in het huis?![]()
![]()
OKquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel toegegeven in het DGK_REDACTIE topic, en ook aangegeven dat ze het liever niet voor de schermen willen hebben
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat ligt gewoon gevoelig. Tis legaal maar we hebben de keuze gemaakt dat toch achter de schermen te doen.
en ze is niet naar bed dus...quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:40 schreef avonne het volgende:
Kan Nathanael even naar "achter" geroepen worden en een treinkaartje gegeven?
Huub zette Nena net voor het blok "zoenen of naar bed"
Smok'm if you gott'mquote:
huub voert in een rap tempo zijn volgende 5 punten uit:quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihihi,
ot. die huub heeft volgens mij lang voordat hij die villa in ging al een 'play' script voor nena bedacht, en voert nu geroutineerd zijn 12 stappenplan uit om haar te versieren:
1. alcohol toedienen
2. haar isoleren van de rest van de groep
3. een moment uitkiezen waarbij nena in haar badjas is
4. een voorstel tot pootje baden in de fontein doen (en daarbij wetende dat nena 'nat' wordt)
5. voorstellen om andere kleding aan te doen
6. in het bijzijn van nena tot boxershort strippen van de kleding
7. het gesprek vervolgens naar sex en 'houden van' draaien
8 t/m 12 nog verder uit te voeren deze avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |