ik twijfel ook erg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:01 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja idd ik geef dr nog het voordeel van de twijfel nu..maar moet zeggen...de eerste indruk is niet heel positief![]()
Hopelijk is Amanda een ranzige slons met een broertje dood aan keukencorvee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die krijgt nog wel een paar frontaaltjes verwacht ik zo.. Het zal niet lang duren voordat The Black Witch zich gaat ergeren, en dus uiten op haar specifieke manier..
Ik bouw er nog maar ééntje, misschien wordt ik dan weer helderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond het al frappant dat je 2 x dezelfde fout maakte.....
We doen niet al 4 maanden gemiddeld 4 COS per dag hoor![]()
Ik kan me niet voorstellen dat als ze zo dik zou zijn met Nena dat ze haar zelfs als familie ziet, ze nooit of weinig het programma heeft gevolgd.... Volgens mij speelt ze het gewoon heel goed. Anders mag ze er over 3 weken wel uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ik twijfel ook erg.
Te dom, te ordi, te onvoorbereid.
Ik hoop het tegenovergestelde.
Nee, maar vandaag ging het wel weer vre-se-lijk hard, met dik over de 50.000 views in de COS-reeks.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond het al frappant dat je 2 x dezelfde fout maakte.....
We doen niet al 4 maanden gemiddeld 4 COS per dag hoor![]()
Ik heb nog de (ijdele) hoop dat ze geweldig toneel speelt.... Ik kan er ook echt niet bij dat ze niet wist dat Nena zou vertrekken, maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat ze niet weet waarom Nena moest vertrekken, als ze dat weet, dan weet ze ook voor wie ze moet uitkijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
ik twijfel ook erg.
ja...ik heb nog ongeveer 1 % de hoop dat ze morgen ineens leuk en slim uit de hoek komtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ik twijfel ook erg.
Toen Nena een betoog hield om haar op bezoek te krijgen toen werd Amanda beschreven als eoa kneus met een rot jeugd die in zeven sloten tegelijk looptquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar Amanda trapte toch overal met open ogen in?
Ze heeft niet veel gezien (t/m Kerst in ieder geval). Ze is een party-animal en gaat 5 dagen per week uit. Ze is ons niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als ze zo dik zou zijn met Nena dat ze haar zelfs als familie ziet, ze nooit of weinig het programma heeft gevolgd.... Volgens mij speelt ze het gewoon heel goed. Anders mag ze er over 3 weken wel uit.
En agressieve vriendjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Toen Nena een betoog hield om haar op bezoek te krijgen toen werd Amanda beschreven als eoa kneus met een rot jeugd die in zeven sloten tegelijk loopt
kun je ook zien hoeveel users er kijken of posten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag ging het wel weer vre-se-lijk hard, met dik over de 50.000 views in de COS-reeks.
Dan kan ze ondertussen misschien al heel aardig zwemmenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Toen Nena een betoog hield om haar op bezoek te krijgen toen werd Amanda beschreven als eoa kneus met een rot jeugd die in zeven sloten tegelijk loopt
Nee. Tenminste, ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
kun je ook zien hoeveel users er kijken of posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |