Tja, "i love mommie" was meer op zijn plaats geweest.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Ik heb nog nooit eerder iemand gezien waarbij een tattoo zo misplaatst was als bij Huub.
Yep....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef agter het volgende:
Heeft Amanda nu een tatoe net boven d'r kont?
O, 't lijkt me wel een type inderdaad, voor zo'n ordi reetgewei.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef agter het volgende:
heerlijk, hoe ordinairder, hoe beter!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
O, 't lijkt me wel een type inderdaad, voor zo'n ordi reetgewei.
(ik hoop dat ik nu niemand beledig.)
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hebben al die meiden tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef agter het volgende:
Moet een beetje denken aan Tatjana Simic in Flodderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is gewoon een gevoel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
keep your friends close, but your enemies closer, zoiets? is toch veel te vroeg om al echt acties te gaan ondernemen
Ze heeft sowieso wel iets.... Alleen de rest van haar hoofd en stem vallen beetje tegenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Ze heeft wel leuke kuiltjes in haar wangen.
Ik begin te twijfelen...Heel goed mogelijk dat haar IQ -nog- lager is dan die van Nena...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
Jeeeeezus. Natasia meteen al omhelzen en zoenen omdat ze gaat slapen.
"Als er wat i-hiiiis, dan moet je me wakker maken hèèè! Welterustààààh."
Dit ligt er toch wel zo dik bovenop dat ook Amanda dit doorheeft..... toch?
Dan heb je wat om naar te kijken, tijdens het neuken op z'n hondjes.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat hebben al die meiden tegenwoordig![]()
Laten we dat maar hopen dan...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
Jeeeeezus. Natasia gaat Amanda meteen al omhelzen en zoenen omdat ze gaat slapen.
Maar Amanda trapte toch overal met open ogen in?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
Jeeeeezus. Natasia gaat Amanda meteen al omhelzen en zoenen omdat ze gaat slapen.
Echt niet, tatjana was daar gewoon geil...... Bij dit meisje roep ik dat niet gelijk.. Haar hoofd is niet echt opwindend (vind ik)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moet een beetje denken aan Tatjana Simic denken in Flodder
Je weet niet veel he!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:51 schreef agter het volgende:
Ik weet niet of ik haar mooi vindt...
... en anderenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
eenvoudig antwoorden Brian, aljeblieft - hou het gemakkelijk voor jezelf
idd, gemak is voor de dommen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
Ik ook nog niet. Het is sowieso veel meer een girl next door dan Nena natuurlijk. Maar.. als ze een leuk karakter blijkt te hebben en in het goede groepje komt te zitten, kan ik haar weleens echt mooi gaan vinden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:51 schreef agter het volgende:
Ik weet niet of ik haar mooi vindt...
Brian moest mee van die slabek.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
ja, of ze speelt het heel goed, of ze heeft gewoon nooit tot zeer weinig gekeken.. en dan al helemaal geen streams.. Weet niet hoe dik ze met Nena is, maar je zou toch zeggen dat je het programma dan enigsinds volgt?.. Tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat stelt ze allemaal domme vragen![]()
(wie is dat? Lesley!)
Altijd leuk die avonden met Huub en haar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |