Het was behoorlijk ordiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:00 schreef Darklight het volgende:
Gewoon een ordi tent dus
ja ... terwijl ze zelf in haar onderbroek blijft rondwandelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:16 schreef StunningCunt het volgende:
Nier omdraaien voordat je wat aanhebt !! Fuck off !!!
Viel mij ook al opquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen .. ik mis Neentje nu al. Ik weet nog niet wat ik met Amanda aan moet. Ik vind Natasia gevaarlijk aardig en dat bevalt me niks. Bah.
Helaas is dit haar echt stemquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:24 schreef Zus_konijn het volgende:
Hoop wel dat ze schor is en dat het niet der normale stem is
hij duikt terug in bed en gooit een kussen over z'n hoofd, gelukki. maar waarom die twee mogen blijven liggen is me een raadselquote:
Dat is snelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:28 schreef Kinga het volgende:
Ben dat wijf nu al zat.
Volgens mij is het ook een soort tussenpaus. Even snel geregeld door DGK tot ze een lekker wijf met wat meer inhoud erin kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:28 schreef Kinga het volgende:
Ben dat wijf nu al zat.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:30 schreef Kinga het volgende:
Nee serieus, die stem vind ik al vet irritant. En die kop. Gewoon alles.
Als we die 'The Nanny-stem" steeds moeten aanhoren, is het zo bekeken met mij.....1 iiritant persoon trek ik nog wel, maar 2quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:28 schreef Kinga het volgende:
Ben dat wijf nu al zat.
eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:34 schreef Sebi het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik mis Nena wel een beetje. Ik was toch al aardig gewend geraakt aan haar verschijning, aan "ik weet het niet" en "hmmmm".
En met Huub samen was gewoon vet grappig om te zien...
Maar we geven de nieuwe even een kans. Wie weet hoe leuk het nog wordt...
Gekregen van Huubquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt Amanda nu al aan CPen?????????????![]()
Daar durf ik zelfs geld op te zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eens
En Amanda gaat vast met Brian naar bed
ok bedanktquote:
Of contactpuntenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar durf ik zelfs geld op te zetten![]()
quote:
Ik ga af op mijn intuïtie, en die zegt niet veel goeds tot nu toe......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:34 schreef Sebi het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik mis Nena wel een beetje. Ik was toch al aardig gewend geraakt aan haar verschijning, aan "ik weet het niet" en "hmmmm".
En met Huub samen was gewoon vet grappig om te zien...
Maar we geven de nieuwe even een kans. Wie weet hoe leuk het nog wordt...
oh neeeeeeeeeeeeeeeeee, help me, dat gaat niet goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:38 schreef Kinga het volgende:
Zij sluit zich aan bij Natasia der groepje. Ilona en Sylvia komen wel aardig maar kil over op mij zo tegen haar. En Natasia is lekker overdreven aardig, dus grote kans dat ze eerder daarmee gaat hangen.
werkzequote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Ik ga aan de arbeid, veel plezier vadaag Fokkers, tot vanavond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |