hallo pizzahoofdquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoi
bohja, met extra peperoni..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
hallo pizzahoofd
...pizza... daar heb ik trek in
nee inderdaad. Maar ik heb hoge verwachtingen in stijve toestand. Kut dat ie zo aan die hotlips hangt, anders had ik een poging ondernomen.quote:
kijk dat is beterquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
http://images.plus613.com(...)boy%20Photo%2004.jpg
mooi wijf hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
Hoezo nepquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
Mwoah, ik denk dat dat reuze mee valtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee inderdaad. Maar ik heb hoge verwachtingen in stijve toestand. Kut dat ie zo aan die hotlips hangt, anders had ik een poging ondernomen.
Thx QB, ilusie naar de haaienquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat dat reuze mee valt
Ben je wel een vrouwquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
maar kan brad niet in de collage komen?
toch Homo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
maar kan brad niet in de collage komen?
hoe komt het toch dat iedereen mij verkeerd begrijpt..... Krijn = MAN Krijn = Hetero Krijn = lief maar dat terzijdequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
toch Homo?
oooooooh het 'vrouwtje ' gaat tosties maken! UHUH![]()
neequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is die van je eigen vent niet groot genoeg
Geeft niets, je kunt hier alles vertellen hoor! We slepen zo een kast de rookhoek in als je dat prettig vindt ! Kun je er uit springen wanneer het jou het beste uitkomt!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
hoe komt het toch dat iedereen mij verkeerd begrijpt..... Krijn = MAN Krijn = Hetero Krijn = lief maar dat terzijde
hij is.........tja hoe zeggen ze dat bij baby's altijd zo mooi, hij is.......lief zeg maarquote:
lief?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
hij is.........tja hoe zeggen ze dat bij baby's altijd zo mooi, hij is.......lief zeg maar![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geeft niets, je kunt hier alles vertellen hoor! We slepen zo een kast de rookhoek in als je dat prettig vindt ! Kun je er uit springen wanneer het jou het beste uitkomt!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
hij is.........tja hoe zeggen ze dat bij baby's altijd zo mooi, hij is.......lief zeg maar![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Och, we hadden toch nog onze eigen gay nodig. Nu hebben we er een
Ja Krijn! Nu sta je weer met roze pompoentjes in je hand. Nogmaals: het geeft niets hoor!!!!!!!!!!!!!! Wij omarmen homo's!!!!!!!!!quote:
grijpt naar de drugs....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Krijn! Nu sta je weer met roze pompoentjes in je hand. Nogmaals: het geeft niets hoor!!!!!!!!!!!!!! Wij omarmen homo's!!!!!!!!!
kzit niet meer op te letten. Heb de naaktfoto's van Brad Pitt nog steeds open staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Madonna is m gesmeerd met het kind?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Krijn! Nu sta je weer met roze pompoentjes in je hand. Nogmaals: het geeft niets hoor!!!!!!!!!!!!!! Wij omarmen homo's!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
kzit niet meer op te letten. Heb de naaktfoto's van Brad Pitt nog steeds open staan.
zo onder de indruk dan?? dan valt je man idd tegen... niet dat ik het kan weten, ik kijk daar niet naar hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
kzit niet meer op te letten. Heb de naaktfoto's van Brad Pitt nog steeds open staan.
Krijntje.......ach gossie kroeltje van me..............wat zal ik daar nu weer op gaan antwoorden..........ff denken. Zal ik iets over mijn man zeggen of zal ik toch maar weer HOMO zeggen? Wat denk jij ??quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
zo onder de indruk dan?? dan valt je man idd tegen... niet dat ik het kan weten, ik kijk daar niet naar hoor
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Krijntje.......ach gossie kroeltje van me..............wat zal ik daar nu weer op gaan antwoorden..........ff denken. Zal ik iets over mijn man zeggen of zal ik toch maar weer HOMO zeggen? Wat denk jij ??
(geintje he)
Heej Pezu! Zwaai zwaaiquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef PeZu het volgende:
the bounce is back
mijn geluk kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Pezu! Zwaai zwaai
Moet je horen! We hebben een homo erbij en we hebben naaktfoto's van brad pitt!!!!! Jeujeu!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Pezu! Zwaai zwaai
Moet je horen! We hebben een homo erbij en we hebben naaktfoto's van brad pitt!!!!! Jeujeu!!!!
je volgt die film echt hequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat eeb kuthoer die Madonna
Het komt vast allemaal goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
sla der!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
NEE!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
over kuthoeren en naakte mannen.
Blij?
Wil je het over mickey mouse hebben dan, kan ook hoor!quote:
katrien duck!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wil je het over mickey mouse hebben dan, kan ook hoor!
mishandelt wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
heej jongens raad eens: MIJN MAN IS THUIS. Drie keer raden wat ik ga doen!!!!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
heej jongens raad eens: MIJN MAN IS THUIS. Drie keer raden wat ik ga doen!!!!!!!
daarmee bedoelde ik katrien, niet de man van tezz... oke kom dan ook maar op met die kastquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
die heb geen onderbroekje aan hoor
Brad Pitt wegkilkken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
niet aan TUBGIRL denken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
mooie nieuwe brilquote:
your welcomquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thank you, thank you very much![]()
we kijken filmquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Doodtdtdt.
quote:
je hebt aids en gaat doodquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben ik ergens allergisch voor, m'n bovenlip en handen jeuken als een flapdrol zonder vleugels.![]()
als je drie keer rond de tafel rent, let wel, tegen de klok in met een rubber kip in je hand gaat het overquote:
IK HEB GEEN RUBBEREN KIP!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je drie keer rond de tafel rent, let wel, tegen de klok in met een rubber kip in je hand gaat het over![]()
mits je je duim in zijn rechteroor steekt en ayajippie schreewtquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK HEB GEEN RUBBEREN KIP!![]()
Telt een bejaard konijn wel?
Done.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
mits je je duim in zijn rechteroor steekt en ayajippie schreewt
i second that motionquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik eis een filmpje.
Doei babelicious!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef Piovan het volgende:
Ik zet maar een pvt - tvp - pvt, want ik ga slapen. Ik heb wel weekend, maar geen zin meer
Maar ik heb geen camera.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
i second that motion
bovendien als je het niet filmt is het niet rechtsgeldig en gaat de vlieger van genezing niet op
Haha, hij moet dus wel. of hij gaat dood.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
i second that motion
bovendien als je het niet filmt is het niet rechtsgeldig en gaat de vlieger van genezing niet op
ja je meot er wel wat voor over hebben hoor!quote:
idd mijn condoleances aan de overledenequote:
Mijn konijn, vrienden en vriendinnen, muziek, eten, drinken, etc.quote:
vraag dan sex voor op je sterfbedquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn konijn, vrienden en vriendinnen, muziek, eten, drinken, etc.
Maar, ik ben nog maagd, en dat zal ik altijd blijven!![]()
Maar..maar, zelfs daarna ben ik nog maagd!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag dan sex voor op je sterfbed![]()
cayuse you know you can't deny a man last wish
Dude, hij heeft aids. Wie wil m nou neukenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag dan sex voor op je sterfbed![]()
cayuse you know you can't deny a man last wish
snel, doe een koprol!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar..maar, zelfs daarna ben ik nog maagd!![]()
ik vind vast wel iemand voor hem achter het stationquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, hij heeft aids. Wie wil m nou neuken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind wat wel iemand voor hem achter het station![]()
Maar...maar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, hij heeft aids. Wie wil m nou neuken
nu strike a pose and voque~!quote:
maar ge hedde wel aidsquote:
en dat alleen maar omdat je geen camera hebt, how sadquote:
mooie nieuwe bril!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, mijn ava.
en lekker genuekt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef Tezz het volgende:
nog iemand wakker?
ik zei heul nie dat ik ging neuken. Ik zei: raad eens wat ik ga doen!!!quote:
Present.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef Tezz het volgende:
nog iemand wakker?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zei heul nie dat ik ging neuken. Ik zei: raad eens wat ik ga doen!!!
(nee dus)
Toen zij ik "Brad Pitt wegklikken"quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zei heul nie dat ik ging neuken. Ik zei: raad eens wat ik ga doen!!!
(nee dus)
ja en toen deed ik dat heel snel en toen gingen we kletsen samen en toen gingen we tv kijken samen en toen gingen we niets meer doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen zij ik "Brad Pitt wegklikken"![]()
echt nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb je niet gesekst?Ik geloof je niet
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja en toen deed ik dat heel snel en toen gingen we kletsen samen en toen gingen we tv kijken samen en toen gingen we niets meer doen![]()
Niet eens hem uitgedaagd door op zijn schoot even met je kont te draaien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja en toen deed ik dat heel snel en toen gingen we kletsen samen en toen gingen we tv kijken samen en toen gingen we niets meer doen![]()
En ik?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Och arme schat, I know how you feel
kut Broek, dát had ik natuurlijk moeten doen! (domme ik)quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet eens hem uitgedaagd door op zijn schoot even met je kont te draaien?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
kut Broek, dát had ik natuurlijk moeten doen! (domme ik)
KutBroek?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
kut Broek, dát had ik natuurlijk moeten doen! (domme ik)
ik zag hem aankomenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Och arme schat, I know how you feel
die vraagt er idd erg omquote:
En nu gaat ze languit liggen, lui beest.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
't Konijn zuipt zich een ongeluk aan water.![]()
die ligt te slapen. Moet om vijf uur op.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Huppel naar je man zou ik zeggen!![]()
maakt ze 'sop-sop-sop'geluidjes ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En nu gaat ze languit liggen, lui beest.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
die ligt te slapen. Moet om vijf uur op.
Help yourself?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
die ligt te slapen. Moet om vijf uur op.
toepasslijkquote:
duhquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ze is d'rzelf nu aan 't wassen.
Zo lief met die oortjes.![]()
We zien of horen niks hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
is een optie. Maar ja, ik zit hier.
Da's waar. Als ik nou dadelijk 10 minuten niet meer post dan weet je hoe laat het is he!quote:
Befkonijn.quote:
10 min later dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's waar. Als ik nou dadelijk 10 minuten niet meer post dan weet je hoe laat het is he!
23:51?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's waar. Als ik nou dadelijk 10 minuten niet meer post dan weet je hoe laat het is he!
ja 23.52quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
gammel!quote:
hahahquote:
ja idd 23.42 plus 10 min is 23.51! mappy!quote:
want ze zei, zo dadelijk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd 23.42 plus 10 min is 23.51! mappy!
heb je een heer olivier b bommel vibo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef Tezz het volgende:
pompidompidom
Leuker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
married with children is op rtl7, dat is echt uit de oudheid zeg. 15 jaar geleden was dat leuk, maar nu??
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je een heer olivier b bommel vibo?
Blijft heilig, wat een serie zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
married with children is op rtl7, dat is echt uit de oudheid zeg. 15 jaar geleden was dat leuk, maar nu??
zwelgje de zwelbast dan?quote:
je doet ut er om zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomme, zoveelste fipo.
quote:
Ik ga morgen fatsoenlijk uitslapen, flink lang gitaren, misschien even naar de wc, eten en drinken etc.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
ook al niet
ga morgen even shoppen denk ik
Ze zijn nu nog schoon, kom net uit de douche, toen liet ik de spons ook nog vallen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
is goed hoor, kom maar op met die billen
laat maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog schoon, kom net uit de douche, toen liet ik de spons ook nog vallen!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
laat maar
ik zie tubgirl weer voor me
WAAROM?? WAAROM MOEST JE HET NOU OPZOEKEN!??quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
laat maar
ik zie tubgirl weer voor me
ik zit in een hoekje nou en schaam me diepquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WAAROM?? WAAROM MOEST JE HET NOU OPZOEKEN!??![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zit in een hoekje nou en schaam me diep
christina a!quote:
trusten broekquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mitten im den nacht ricke luisteren.![]()
Ik groet, kus, knuffel, lik, lebber, noem maar op, U!![]()
![]()
Can I help my dear?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Wl niet veel zeggen hoor, maar k ben fucking geil
Ik ben niet met mezelf bezig iigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
Wat ben je aan het doen QB, het duurt zo lang voordat je antwoord?????/
je bedoelt nog nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben niet met mezelf bezig iig
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben niet met mezelf bezig iig
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef Tezz het volgende:
Ik ga lekker slapen in ieder geval! Tot morgen allemaal! (morgen de hele dag mijn huis poetsen, kutterdekut) Slaap ze!
tuuk, wat dacht jij danquote:
kwam er ook net pas achter heurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten BeeDeequote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:14 schreef BeeDee het volgende:
ff zwaaien nog voordat ik in bed kruip....even een paar uurtjes slapen
![]()
Ik ben ff wat minder enthousiastquote:
Toevallig nou net geen cam bij de handquote:
Foto mag ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Toevallig nou net geen cam bij de hand![]()
quote:
succes straks Zeur! Ik steek een kaarsje voor je aan. hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ben ff wat minder enthousiast
Zometeen dat graf hertentamen![]()
Maar daarna weekend![]()
11.45 tot 13.45quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
succes straks Zeur! Ik steek een kaarsje voor je aan. hoe laat moet je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |