quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Krijntje.......ach gossie kroeltje van me..............wat zal ik daar nu weer op gaan antwoorden..........ff denken. Zal ik iets over mijn man zeggen of zal ik toch maar weer HOMO zeggen? Wat denk jij ??
(geintje he)
Heej Pezu! Zwaai zwaaiquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef PeZu het volgende:
the bounce is back
mijn geluk kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Pezu! Zwaai zwaai
Moet je horen! We hebben een homo erbij en we hebben naaktfoto's van brad pitt!!!!! Jeujeu!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Pezu! Zwaai zwaai
Moet je horen! We hebben een homo erbij en we hebben naaktfoto's van brad pitt!!!!! Jeujeu!!!!
je volgt die film echt hequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat eeb kuthoer die Madonna
Het komt vast allemaal goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
sla der!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
NEE!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
over kuthoeren en naakte mannen.
Blij?
Wil je het over mickey mouse hebben dan, kan ook hoor!quote:
katrien duck!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wil je het over mickey mouse hebben dan, kan ook hoor!
mishandelt wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
heej jongens raad eens: MIJN MAN IS THUIS. Drie keer raden wat ik ga doen!!!!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
heej jongens raad eens: MIJN MAN IS THUIS. Drie keer raden wat ik ga doen!!!!!!!
daarmee bedoelde ik katrien, niet de man van tezz... oke kom dan ook maar op met die kastquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
die heb geen onderbroekje aan hoor
Brad Pitt wegkilkken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
niet aan TUBGIRL denken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
mooie nieuwe brilquote:
your welcomquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thank you, thank you very much![]()
we kijken filmquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Doodtdtdt.
quote:
je hebt aids en gaat doodquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben ik ergens allergisch voor, m'n bovenlip en handen jeuken als een flapdrol zonder vleugels.![]()
als je drie keer rond de tafel rent, let wel, tegen de klok in met een rubber kip in je hand gaat het overquote:
IK HEB GEEN RUBBEREN KIP!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je drie keer rond de tafel rent, let wel, tegen de klok in met een rubber kip in je hand gaat het over![]()
mits je je duim in zijn rechteroor steekt en ayajippie schreewtquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK HEB GEEN RUBBEREN KIP!![]()
Telt een bejaard konijn wel?
Done.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
mits je je duim in zijn rechteroor steekt en ayajippie schreewt
i second that motionquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik eis een filmpje.
Doei babelicious!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef Piovan het volgende:
Ik zet maar een pvt - tvp - pvt, want ik ga slapen. Ik heb wel weekend, maar geen zin meer
Maar ik heb geen camera.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
i second that motion
bovendien als je het niet filmt is het niet rechtsgeldig en gaat de vlieger van genezing niet op
Haha, hij moet dus wel. of hij gaat dood.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
i second that motion
bovendien als je het niet filmt is het niet rechtsgeldig en gaat de vlieger van genezing niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |