hallo pizzahoofdquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoi
bohja, met extra peperoni..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
hallo pizzahoofd
...pizza... daar heb ik trek in
nee inderdaad. Maar ik heb hoge verwachtingen in stijve toestand. Kut dat ie zo aan die hotlips hangt, anders had ik een poging ondernomen.quote:
kijk dat is beterquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
http://images.plus613.com(...)boy%20Photo%2004.jpg
mooi wijf hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
Hoezo nepquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
Mwoah, ik denk dat dat reuze mee valtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee inderdaad. Maar ik heb hoge verwachtingen in stijve toestand. Kut dat ie zo aan die hotlips hangt, anders had ik een poging ondernomen.
Thx QB, ilusie naar de haaienquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat dat reuze mee valt
Ben je wel een vrouwquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
maar kan brad niet in de collage komen?
toch Homo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
maar kan brad niet in de collage komen?
hoe komt het toch dat iedereen mij verkeerd begrijpt..... Krijn = MAN Krijn = Hetero Krijn = lief maar dat terzijdequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
toch Homo?
oooooooh het 'vrouwtje ' gaat tosties maken! UHUH![]()
neequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is die van je eigen vent niet groot genoeg
Geeft niets, je kunt hier alles vertellen hoor! We slepen zo een kast de rookhoek in als je dat prettig vindt ! Kun je er uit springen wanneer het jou het beste uitkomt!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
hoe komt het toch dat iedereen mij verkeerd begrijpt..... Krijn = MAN Krijn = Hetero Krijn = lief maar dat terzijde
hij is.........tja hoe zeggen ze dat bij baby's altijd zo mooi, hij is.......lief zeg maarquote:
lief?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
hij is.........tja hoe zeggen ze dat bij baby's altijd zo mooi, hij is.......lief zeg maar![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geeft niets, je kunt hier alles vertellen hoor! We slepen zo een kast de rookhoek in als je dat prettig vindt ! Kun je er uit springen wanneer het jou het beste uitkomt!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
hij is.........tja hoe zeggen ze dat bij baby's altijd zo mooi, hij is.......lief zeg maar![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Och, we hadden toch nog onze eigen gay nodig. Nu hebben we er een
Ja Krijn! Nu sta je weer met roze pompoentjes in je hand. Nogmaals: het geeft niets hoor!!!!!!!!!!!!!! Wij omarmen homo's!!!!!!!!!quote:
grijpt naar de drugs....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Krijn! Nu sta je weer met roze pompoentjes in je hand. Nogmaals: het geeft niets hoor!!!!!!!!!!!!!! Wij omarmen homo's!!!!!!!!!
kzit niet meer op te letten. Heb de naaktfoto's van Brad Pitt nog steeds open staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Madonna is m gesmeerd met het kind?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Krijn! Nu sta je weer met roze pompoentjes in je hand. Nogmaals: het geeft niets hoor!!!!!!!!!!!!!! Wij omarmen homo's!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
kzit niet meer op te letten. Heb de naaktfoto's van Brad Pitt nog steeds open staan.
zo onder de indruk dan?? dan valt je man idd tegen... niet dat ik het kan weten, ik kijk daar niet naar hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
kzit niet meer op te letten. Heb de naaktfoto's van Brad Pitt nog steeds open staan.
Krijntje.......ach gossie kroeltje van me..............wat zal ik daar nu weer op gaan antwoorden..........ff denken. Zal ik iets over mijn man zeggen of zal ik toch maar weer HOMO zeggen? Wat denk jij ??quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
zo onder de indruk dan?? dan valt je man idd tegen... niet dat ik het kan weten, ik kijk daar niet naar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |