Blijft heilig, wat een serie zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
married with children is op rtl7, dat is echt uit de oudheid zeg. 15 jaar geleden was dat leuk, maar nu??
zwelgje de zwelbast dan?quote:
je doet ut er om zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomme, zoveelste fipo.
quote:
Ik ga morgen fatsoenlijk uitslapen, flink lang gitaren, misschien even naar de wc, eten en drinken etc.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
ook al niet
ga morgen even shoppen denk ik
Ze zijn nu nog schoon, kom net uit de douche, toen liet ik de spons ook nog vallen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
is goed hoor, kom maar op met die billen
laat maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog schoon, kom net uit de douche, toen liet ik de spons ook nog vallen!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
laat maar
ik zie tubgirl weer voor me
WAAROM?? WAAROM MOEST JE HET NOU OPZOEKEN!??quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
laat maar
ik zie tubgirl weer voor me
ik zit in een hoekje nou en schaam me diepquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WAAROM?? WAAROM MOEST JE HET NOU OPZOEKEN!??![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zit in een hoekje nou en schaam me diep
christina a!quote:
trusten broekquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mitten im den nacht ricke luisteren.![]()
Ik groet, kus, knuffel, lik, lebber, noem maar op, U!![]()
![]()
Can I help my dear?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Wl niet veel zeggen hoor, maar k ben fucking geil
Ik ben niet met mezelf bezig iigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
Wat ben je aan het doen QB, het duurt zo lang voordat je antwoord?????/
je bedoelt nog nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben niet met mezelf bezig iig
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben niet met mezelf bezig iig
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef Tezz het volgende:
Ik ga lekker slapen in ieder geval! Tot morgen allemaal! (morgen de hele dag mijn huis poetsen, kutterdekut) Slaap ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |