abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45910380
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:35 schreef du_ke het volgende:
Nou Sigme deze wordt het .

[afbeelding]
Ohhhhhhhhhhhh
pi_45910412
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gravin wie?
Even vertalen naar het Engels.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:58:25 #203
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45910561
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef sigme het volgende:
ik vond het wel mooi hoor .
daarom deed ik het.
quote:
Alsof de grootte het meest relevant is? Militair hebben we volgens mij nooit een deuk in een pakje boter geslagen.
nou, nou, we hebben de Engelsen toch een paar keer slaag gegeven, de inboorlingen in Indie uitgeroeid en de Spanjaarden weggejaagd.
quote:

Nah, de berooide vluchtelingenstromen zijn volgens mij redelijk bekend, van heinde en verre is men hier komen arbeiden (en gedeeltelijk gebleven). Alleen al de ontvening trok volk van ver over de grenzen.
Ont-vening? Pfff, staat dat in de DvD? Trok dat buitenlanders?

En de berooide vluchtelingestromen zijn meer iets van de laatste 30 jaar. De Hugenoten kwamen met nuttige zaken aan.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_45910807
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:58 schreef Napalm het volgende:

nou, nou, we hebben de Engelsen toch een paar keer slaag gegeven, de inboorlingen in Indie uitgeroeid en de Spanjaarden weggejaagd.
Die Engelsen hebben toch een stuk langer over de wereldzeeën geheerst..
Inboorlingen in Idië hebben ons eruit gemikt, dus dat van dat uitroeien moet mislukt zijn, en zolang we ze wat onder de duim konden houden was dat heen militaire prestatie van formaat.
Hoe lang deden we ook al weer over die Spanjaarden? 80 jaar? En dat is hoelang we erover gedaan hebben ze wég te werken, ze hebben langer dan dat de touwtjes in handen gehad.

En nog geen halve eeuw later zaten we in het Rampjaar, werden we wéér van alle zijden overlopen.
quote:
[..]

Ont-vening? Pfff, staat dat in de DvD?
Dat denk ik wel
quote:
Trok dat buitenlanders?
Nogal. Het financierde ook die 80-jarige oorlog, de Gouden eeuw drijft op turf.
quote:
En de berooide vluchtelingestromen zijn meer iets van de laatste 30 jaar. De Hugenoten kwamen met nuttige zaken aan.
Misschien heeft een van de historici alhier erover iets zinnigs te zeggen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:09:20 #205
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45910847
quote:
On sea level, there has been a more fundamental debate.

Computer models of climate do not generally include water coming into the oceans as ice caps melt. So the IPCC had to decide whether to exclude this from its calculations, or to estimate the effect of a process which scientists do not understand well but which could have a big impact.

They have gone for the former, more conservative approach, projecting an average rise in sea levels globally of between 28 and 43cm. The 2001 report cited a range of nine to 88cm.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6321351.stm
Aha, deze voorspelling is dus allesbehalve accuraat en kan te laag blijken.
quote:
At variance

But a study published on the eve of the IPCC report suggested that the international body's previous reports may have actually been too conservative.

Writing in the journal Science, an international group of scientists concluded that temperatures and sea levels had been rising at or above the maximum rates proposed in the last report, which was published in 2001.

The paper compared the 2001 projections on temperature and sea level change report with what has actually happened.

The models had forecasted a temperature rise between about 0.15C-0.35C (0.27-0.63F) over this period. The actual rise of 0.33C (0.59F) was very close to the top of the IPCC's range.

A more dramatic picture emerged from the sea level comparison. The actual average level, measured by tide gauges and satellites, had risen faster than the intergovernmental panel of scientists predicted it would.

The IPCC's full climate science report will be released later in the year, as will other chapters looking at the probable impacts of climate change, options for adapting to those impacts, and possible routes to reducing emissions of greenhouse gases.
Het zou mij niets verbazen als het IPCC onder druk van de VS haar voorspelling matigt. Was de vorige, veel fellere, voorzitter van de IPCC ook niet door de VS naar huis gestuurd?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:11:51 #206
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45910925
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef sigme het volgende:
Inboorlingen in Idië hebben ons eruit gemikt, dus dat van dat uitroeien moet mislukt zijn,

We moesten weg van de VS, vanuit militair perspectief waren de Politionele_acties een groot succes (/ oorlogsmisdaad)
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef sigme het volgende:
Nogal.
staat me niets van bij dat het berooide buitenlanders waren.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_45911013
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:58 schreef Napalm het volgende:

Ont-vening? Pfff, staat dat in de DvD? Trok dat buitenlanders?

De vervening trok b.v. veel arme Duitsers (ja die noemden we toen nog niet zo). Net als de Hollandse scheepsvaart.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45911052
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:11 schreef Napalm het volgende:

[..]

We moesten weg van de VS, vanuit militair perspectief waren de Politionele_acties een groot succes (/ oorlogsmisdaad)
Wel eens iemand gesproken die midden in dat grote succes zat? Het was zoiets als Vietnam, we hadden het niet gehouden.
quote:
[..]

staat me niets van bij dat het berooide buitenlanders waren.
Misschien toch eens kijken naar de arbeidsvoorwaarden van de ontvening, dan moet je aardig berooid zijn om ervoor uit Polen te komen lopen .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:16:14 #209
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45911055
Arbeidsvoorwaarden? Ten opzichte van de rest in die tijd?
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef du_ke het volgende:
De vervening trok b.v. veel arme Duitsers (ja die noemden we toen nog niet zo). Net als de Hollandse scheepsvaart.
Duitsers

Cijfers?
pi_45911190
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Napalm het volgende:
Men sprak er zelfs in die tijd schande van. Uitbetaling in jenever, huisvesting in plaggenhutten.
quote:
[..]

Duitsers

Cijfers?
Niet alleen Duitsers. Ik heb hier geen cijfers bij de hand en even geen zin in googelen. Waarom zijn de cijfers belangrijk?
pi_45911241
ze waren wel selectief met het toelaten van migranten, in sommige steden zoals Gouda was het officieel verboden bv. voor joden om te wonen, maar in de Franse tijd, toen er een burgelijk bestand werd vastgelegd bleken er toch verbazingwekkend veel joden te wonen in Gouda, dus die regelgeving over migratie was vooral een papieren tijger in die tijd
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:24:01 #212
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45911281
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Men sprak er zelfs in die tijd schande van. Uitbetaling in jenever, huisvesting in plaggenhutten.
Marktwerking.

Desondanks das nog altijd beter dan ik in 2007 want mijn nieuwe januari-salaris is nog steeds niet binnen.
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef sigme het volgende:

Niet alleen Duitsers. Ik heb hier geen cijfers bij de hand en even geen zin in googelen. Waarom zijn de cijfers belangrijk?
CIjfers zijn altijd belangrijk.

Tekst is voor diegenen die de cijfers niet begrijpen. (-vrij naar Gert-Anne, mijn ex-voorbeeld)
pi_45911366
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Even beroerd gok ik .
quote:
Duitsers

Cijfers?
Cijfers uit de 17e eeuw? Toen waren CPB en CBS nog niet zo actief . Maar in de diverse Duitse vorstendommen was ook nogal wat religieuze strijd. En er was veel werk in de Nederlanden.
pi_45911567
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:09 schreef problematiQue het volgende:

Het zou mij niets verbazen als het IPCC onder druk van de VS haar voorspelling matigt. Was de vorige, veel fellere, voorzitter van de IPCC ook niet door de VS naar huis gestuurd?
Reken maar.....VS steekt tradioneel haar nek in het zand als het om milieu gaat..(Kyoto)...Alhoewel, Bush kondigde aan dat auto's binnen 10 jaar veel zuiniger moetne worden....zij bij de gratie van een meerderheid van democraten in het congress.......Vraag me af of hij ook tot dat besluit gekomen zou zijn, als de republikeinen daar nog steeds de meerderheid hadden...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:35:24 #215
158292 problematiQue
pi_45911613
quote:
Ik ben er zelf ook niet zo bang voor. Klimaat is al zo lang de aarde bestaat op en neer aan het schommelen en hoeverre de mens achter de opwarming zit betwijfel ik ook nog een beetje. Laatst stukje in Elsevier gelezen dat wel wat ophelderde bij mij. Ik moet het nog zien allemaal.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:40:50 #216
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45911755
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:

Ja, het is gewoon van den knotse....... Je hebt helemaal gelijk in dat topic......
Wat geef je me de laattse tijd toch vaak gelijk!

[ Bericht 2% gewijzigd door Napalm op 02-02-2007 11:47:31 ]
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:45:48 #217
158292 problematiQue
pi_45911899
Staat er iets in de bijbel ofzo dat de mens geen invloed heeft op het klimaat dat de rede is dat zoveel mensen hardnekkig de feiten blijven ontkennen?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:47:51 #218
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45911957
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:

Ja, het is gewoon van den knotse....... Je hebt helemaal gelijk in dat topic......
ik vind jou aardiger dan Sigme
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:49:39 #219
158292 problematiQue
pi_45912011

Ze kunnen het gewoon niet zonder drogredenaties en vertekende vertoneningen zoals bovenstaande.
pi_45912093
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:47 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik ben ook heel aardig, altijd al geweest...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:54:25 #221
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45912153
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben ook heel aardig, altijd al geweest...
Daar kom je niet ver mee.

AL hoorde ik laatst ook iemand (zakelijk) mij vertellen dat ik "te aardig was".. Ik kan beter liegen dan ik dacht.
pi_45912171
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef Napalm het volgende:

[..]

Wat geef je me de laattse tijd toch vaak gelijk!
Ja, op onderdelen ben ik het verassend vaak met je eens ook.

Maar meestal hebben we wat twistpuntjes op het sociaal-economisch vlak....
pi_45912301
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het borsthaar van Alicia Keys

.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:00:35 #224
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45912322

dadelijk heeft ze (hij?) ook konthaar
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:

Ja, op onderdelen ben ik het verassend vaak met je eens ook.

Maar meestal hebben we wat twistpuntjes op het sociaal-economisch vlak....
Nou ja, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

ME voor deze dag weer genoeg geergerd aan Nederland;
Maffia baas: 10 jaar cel, na 4 weer op straat.
Rappende Ronald tegen ¤15mln Urban Culture-subsidie
Antillianen weer crimineler

ben off.
pi_45912360
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef Napalm het volgende:

[..]

Marktwerking.

Desondanks das nog altijd beter dan ik in 2007 want mijn nieuwe januari-salaris is nog steeds niet binnen.
Ik ken mensen die uiteindelijk maanden voor niets gewerkt leken te hebben..
quote:
[..]

CIjfers zijn altijd belangrijk.

Tekst is voor diegenen die de cijfers niet begrijpen. (-vrij naar Gert-Anne, mijn ex-voorbeeld)
Dat begrijp ik wel, toevallig kan ik aardig met cijfertjes overweg, maar wélke cijfers zoek je?
Ik heb laatst een boek ingekeken waarin aardig wat cijfers stonden dacht ik, ik heb 't niet zelf maar vermoedelijk kan ik wel wat achterhalen.
pi_45912380
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:47 schreef Napalm het volgende:

[..]

pi_45912411
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:54 schreef Napalm het volgende:

[..]

Daar kom je niet ver mee.
Tja, daar heb je wel een punt......Je kunt je afvragen wat aardige mensen nu precies zijn....:

1 Je mensen die niet aardig zijn, maar aardig doen. Deze zijn gevaarLIJK, met de nadruk op lijk....
2 Je hebt mensen die niet aardig doen maar het wel zijn.......en daar hou je het wel het langste mee vol....Je hebt van die knorrige mensen, die je in eerste instantie sjagarijnig overkomen, maar dat zijn uiteindelijk wel de aardigste mensen.......
3 Facadelachers...........Die serveer ik het liefst meteen af.......Dat zijn mensen die na elke zin een glimlachje opzetten. Dat zijn mensen waarbij je gruwelijk moet uitkijken.......
quote:
AL hoorde ik laatst ook iemand (zakelijk) mij vertellen dat ik "te aardig was"..
Heel herkenbaar bij mijzelf.........Voor het echte commerciele hardcore business ben ik ook te aardig, vind men.....Terwijl ik ook knoerhard kan doen....als het moet....

Ooit wel eens ene keer mensen gedeeltelijk van hun job gehaald......Nou je wilt niet wetne wat ik aanrichtte, ik schrok er zelf van........Ik wist niet dat ik zo hard kon doen........
quote:
Ik kan beter liegen dan ik dacht.
Toch geen antisociale persoonlijkheidsstoornis he,,

Heeee: weer een leuk test topic
pi_45912454
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:45 schreef problematiQue het volgende:
Staat er iets in de bijbel ofzo dat de mens geen invloed heeft op het klimaat dat de rede is dat zoveel mensen hardnekkig de feiten blijven ontkennen?
Het is heel simpel als b.v. GL of Greenpeace het ergens mee eens is dan is een aanzienlijk deel hier op Fok b.v. per definitie tegen .
pi_45912534
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:00 schreef Napalm het volgende:

dadelijk heeft ze (hij?) ook konthaar
[..]
Ombouw

Nou Napalm, er zijn vrouwen die ook wat behoorlijk testosteron produceren (ja zonder ballen, bijnierschors ), zij is er vast wel eentje van, dus die kans is wel aanwezig....
quote:
Nou ja, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Je dag moet nu ondanks het minder nieuws heel erg goed zijn toch?
quote:
Ja, wordt daar ook niet echt gelukkig van........
pi_45912569
quote:
Hoe kom je daarbij............

Wel eens van rentmeesterschap gehoord?
pi_45912634
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is heel simpel als b.v. GL of Greenpeace het ergens mee eens is dan is een aanzienlijk deel hier op Fok b.v. per definitie tegen .
Die worden dan weer in evenwicht gehouden door het foksmaldeel dat alles afkomstig van Verdonk, Wilders en Elsevier ondoordacht verkettert.
pi_45912686
quote:
What Would Jesus Drive?
pi_45913056
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Die worden dan weer in evenwicht gehouden door het foksmaldeel dat alles afkomstig van Verdonk, Wilders en Elsevier ondoordacht verkettert.
Helaas is de groep die ik omschrijf stukken groter .

Of kom je hier veel mensen tegen die b.v. berichten van Indymedia zomaar voor waar aannemen?
pi_45913083
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

What Would Jesus Drive?
quote:
Christians must care about climate change because we love God the Creator and Jesus our Lord, through whom and for whom the creation was made. This is God's world, and any damage that we do to God's world is an offense against God Himself
Heel goed. Thx.
pi_45913208
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helaas is de groep die ik omschrijf stukken groter .

Of kom je hier veel mensen tegen die b.v. berichten van Indymedia zomaar voor waar aannemen?

Waar precies werd het blind verwerpen van iets vanwege de boodschapper opeens gelijk aan het blind aannemen van iets vanwege de boodschapper?

Of de groep die GL en Greenpeace als bron gelijk reden voor tegen zijn ziet groter is dan de groep die Wilders/Verdonk/Elsevier als reden voor tegenstreven ziet groter of kleiner is zou ik niet echt weten, op POL heb ik niet het idee dat de groep anti-GL/Greenpeace beduidend groter of aanweziger is dan hun tegenhangers.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:40:27 #236
158292 problematiQue
pi_45913439
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij............

Wel eens van rentmeesterschap gehoord?
Het was niet zozeer serieus, meer dat ik mij verbaasde over de hardnekkigheid waarmee sommigen de feiten verdraaien of ontkennen. Het deed mij zeer denken aan de, in mijn ogen, dogmatische opstelling van veel christenen ten opzichte van de wetenschap.
pi_45913767
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Waar precies werd het blind verwerpen van iets vanwege de boodschapper opeens gelijk aan het blind aannemen van iets vanwege de boodschapper?
Ach het komt op hetzelfde neer.
quote:
Of de groep die GL en Greenpeace als bron gelijk reden voor tegen zijn ziet groter is dan de groep die Wilders/Verdonk/Elsevier als reden voor tegenstreven ziet groter of kleiner is zou ik niet echt weten, op POL heb ik niet het idee dat de groep anti-GL/Greenpeace beduidend groter of aanweziger is dan hun tegenhangers.
Nou dat idee heb ik wel.
En de stukken van sites als vrijspreker, liberatier etc vliegen je stukken meer als waarheden om de oren dan stukken van greenpeace of GL (die heb ik hier al tijden nauwelijks gezien eigenlijk)
pi_45913839
.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:55:08 #239
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45913876
Die hele discussie over klimaatverandering is zeer sterk gepolitiseerd, en valt amper meer wetenschappelijk te noemen. Het is sowieso wat schrijnend dat heel veel mensen die totaal geen verstand van zaken hebben wel een uitgesproken mening over de vraag of er al dan niet menselijke invloed op klimaatverandering bestaat hebben. Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.
pi_45913879
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach het komt op hetzelfde neer.
Dat is best dom hoor, om te denken dat dat op hetzelfde neerkomt .
Kaliber wie niet voor ons is is tegen ons enzo.
quote:
[..]

Nou dat idee heb ik wel.
En de stukken van sites als vrijspreker, liberatier etc vliegen je stukken meer als waarheden om de oren dan stukken van greenpeace of GL (die heb ik hier al tijden nauwelijks gezien eigenlijk)
Ik zie een enkel keertje een stuk van vrijspreker etc, ik schat eenmaal per maand?

GL brengt nauwelijks interessante discussiestukken uit, wel wordt er met enige regelmaat een idee uit hun koker besproken (als gepubliceerd in krant of nu.nl etc). Waarvan sommigen dat dan bestrijden vanwege die koker, niet vanwege het idee. Jij klaagde toch zojuist over die groep?
pi_45914023
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef Reya het volgende:
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.
- Adolf Hitler '47?
pi_45914196
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

- Adolf Hitler '47?
"Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen."
Ludwig Wittgenstein, Tractatus Logico-Philosophicus, 7

Saillant detail: in zijn lagere schooltijd zat Adolf Hitler bij hem op school.
pi_45914317
quote:
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.
Oder mann muss auf untersuch gehen um das zu woll konnen verstehen.
pi_45914349
Ik heb nog een boekje over Wittgenstein, maar het is allemaal hocuspocus voor mij, .
pi_45914369
quote:
Die hele discussie over klimaatverandering is zeer sterk gepolitiseerd, en valt amper meer wetenschappelijk te noemen. Het is sowieso wat schrijnend dat heel veel mensen die totaal geen verstand van zaken hebben wel een uitgesproken mening over de vraag of er al dan niet menselijke invloed op klimaatverandering bestaat hebben. Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.
Bij de gratie dat het amper aantoonbaar is, plukt ieder het zijne van....Het is een gebed zonder end.......

Tendensen kunnen worden geduid in tijdsspannen van tientallen of honderden jaren.......En honderd jaar terug hadden we niet de onderzoeksmethoden van nu......

Het blijft glad ijs, zolang er nog ijskappen zijn...
pi_45914416
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:10 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Oder mann muss auf untersuch gehen um das zu woll konnen verstehen.
Was ist ja das für een steinkohlendeutsch?
pi_45914591
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Was ist ja das für een steinkohlendeutsch?
Das konnen die Deutschers gut verstehen. Als sie aber wollen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:20:05 #248
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45914592
Nog een dan:

Eine sittliche Norm ist so wenig aus dem abzuleiten, was der Durchschnitt der Menschen tut, wie eine Wissenschaftliche Wahrheit aus dem, was der Durchschnitt glaubt.
pi_45914673
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:20 schreef Reya het volgende:
Nog een dan:

Eine sittliche Norm ist so wenig aus dem abzuleiten, was der Durchschnitt der Menschen tut, wie eine Wissenschaftliche Wahrheit aus dem, was der Durchschnitt glaubt.

Het is de taal der dichters. Bloemrijk.

Jammer genoeg spreek ik nog slimmer Duits dan Autodidact typt .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:34:07 #250
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45915049
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is de taal der dichters. Bloemrijk.

Jammer genoeg spreek ik nog slimmer Duits dan Autodidact typt .
Mijn Duits is vreselijk, en dat terwijl ik op loopafstand van Duitsland woon
pi_45915531
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Reya het volgende:

[..]

Mijn Duits is vreselijk, en dat terwijl ik op loopafstand van Duitsland woon
Ik had gewoon beter moeten opletten op school. Helaas was ik er destijds van overtuigd dat ik echt niet op school zat voor mezelf, maar voor de leraar.

Notabene Duits was een van de vakken waar ik zelden spijbelde, ik mocht die man wel. Duits, biologie, wiskunde. Meestal beperkte ik mijn pakket ongeveer daartoe.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:31:50 #252
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_45916769
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:35 schreef du_ke het volgende:
Nou Sigme deze wordt het .

[afbeelding]
Ben ik wel blij om. Past volgens mij wel goed in het geheel. Ik vraag me alleen af wat ze met het deel aan de Grote Markt gaan doen. De gevel gaat 17 meter naar voren, maar ik kan me niet voorstellen dat ze de huidige gebouwen op tillen en naar voren neerplempen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_45916973
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ben ik wel blij om. Past volgens mij wel goed in het geheel. Ik vraag me alleen af wat ze met het deel aan de Grote Markt gaan doen. De gevel gaat 17 meter naar voren, maar ik kan me niet voorstellen dat ze de huidige gebouwen op tillen en naar voren neerplempen.
Nee ze gaan flink slopen

quote:
foto - De oostzijde van de Grote Markt en de achterliggende bebouwing. De gekleurde gebouwen worden afgebroken: 1. parkeergarage, 2. Naberpassage, 3. Kantoren achterzijde Vindicat, 4. Friesland Bank, 5. VVV, 6. Achterste filmzalen Images, 7. Dependance Werkmancollege.
Wat met het vindicatpand gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk. Niet slopen maar ze zullen de gemeente wel een flinke poot uit willen draaien voor ze ergens mee instemmen.
pi_45917045
[7] is mijn oude school . Mooi gebouw.
pi_45917095
Lieve mensen hier
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_45917114
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:40 schreef sigme het volgende:
[7] is mijn oude school . Mooi gebouw.
Het was mijn stemlokaal waar ik mocht stemmen over het al of niet slopen ervan . Ik woon ongeveer 1,5 centimeter iets links boven 6
pi_45917119
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Lieve mensen hier
DoG
pi_45917230
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

DoG
du_ke
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_45917316
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het was mijn stemlokaal waar ik mocht stemmen over het al of niet slopen ervan . Ik woon ongeveer 1,5 centimeter iets links boven 6
Dat is de daklozenopvang .

-edit- o nee, die is naar rechts. Sorry.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:49:58 #260
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45917333
Is dat het stuk ten zuiden van de Martini?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:50:33 #261
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45917354
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Ah, dat verklaar meteen de obsessie van du_ke met bier
pi_45917357
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef Reya het volgende:
Is dat het stuk ten zuiden van de Martini?
Ja.
pi_45917478
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef sigme het volgende:

[..]

-edit- o nee, die is naar rechts. Sorry.
Nee die zit ook wel boven 6 maar ik zit net iets hoger, straatje verderop je kan 'm'n slaapkamer en onze keuken inkijken op het plaatje .
pi_45917489
Mijn internetverbinding is kut, .
pi_45917551
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:50 schreef Reya het volgende:

[..]

Ah, dat verklaar meteen de obsessie van du_ke met bier
Het heeft wel nadelen zo dicht bij zo'n opvang wonen kan niet even naar de stad of de supermarkt zonder om een uero voor het slaaphuis gevraagd te worden .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:59:15 #266
132947 Hoopman
Be your own guest
pi_45917597
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]

Doemdenken is weer helemaal terug van weggeweest, evenals het rijk van het kwaad.

Deel hier uw favoriete rampscenario met de anderen, en vecht om democratisch krijgen van je gelijk: wat brengt de ondergang? De SGP, de moslims, de atheisten, het mileu, het kapitaal, de atoombom?

Iedereen is welkom, mits bevlogen. Bevlieging mag ook.
De bureaucratisering is het grootste probleem/uitdaging vandaag.
pi_45917743
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:59 schreef Hoopman het volgende:

[..]

De bureaucratisering is het grootste probleem/uitdaging vandaag.
De poëtische titel, ontleend aan Max Dendermonde, trekt vreemde vogels.

Dag Peter . Hoe is het in Frankrijk?
pi_45918623
Speciaal voor HenriO:

De wereld gaat aan bevlogenheid ten onder .
pi_45918745
quote:
Verpleegster: 20 artsen kunnen vader van mijn kind zijn

ANP

SARAJEVO - Een verpleegkundige van een ziekenhuis in de Bosnische hoofdstad Sarajevo claimt dat wel twintig artsen de vader van haar kind kunnen zijn. De vrouw, Merima F., heeft de ziekenhuisdirecteur een lijst met de namen van twintig prominente dokters in Sarajevo overhandigd. Een van hen is volgens haar de vader van het gezonde zoontje dat ze vorige maand baarde. Dat meldde het tijdschrift Slobodna Bosna vrijdag. Merima heeft de directeur gevraagd uit te zoeken welke van de mannen de vader is.

Een woordvoerster van het ziekenhuis erkende dat dergelijke geruchten de ronde doen, maar zei dat het, voor zover zij wist, om vijftien in plaats van twintig dokters gaat. Volgens het tijdschrift was Merima zo losbandig omdat 'alle potentiële vaders haar beloofden haar maatschappelijke status te verbeteren'.
Snorf.
pi_45918916
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:32 schreef sigme het volgende:
Speciaal voor HenriO:

De wereld gaat aan bevlogenheid ten onder .
Prachtig
pi_45919027
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Prachtig
Ja he .

De stichting Das en boom is zich extra aan het inzetten voor méér subsidie voor hagen en houtwallen, ben benieuwd of ik nog eens een briefje van een overheidsinstantie krijg om me erop te wijzen dat ik heus subsidie zou mogen.
pi_45919030
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Snorf.
Als dat een ander woord voor hoer is, JA.
pi_45919239
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als dat een ander woord voor hoer is, JA.
Dat is het niet, het is mijn woord voor " ".

Deze mevrouw is bijna te dom om nog een hoer te noemen. Een hoer verkoopt haar lichaam, ik denk niet dat dat dit exemplaar gaat lukken. Hoewel, als ze 20 artsen verleid heeft is ze misschien mooi genoeg om de domheid op de koop toe te laten nemen. Mannen..
pi_45919308
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is het niet, het is mijn woord voor " ".

Deze mevrouw is bijna te dom om nog een hoer te noemen. Een hoer verkoopt haar lichaam, ik denk niet dat dat dit exemplaar gaat lukken. Hoewel, als ze 20 artsen verleid heeft is ze misschien mooi genoeg om de domheid op de koop toe te laten nemen. Mannen..
Je hebt gelijk. Het is een slet. Vrouwen
pi_45919337
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het is een slet. Vrouwen
Bondig samengevat: Mensen .
pi_45919567
Vrouwen

Liefst met laarsjes
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:23:18 #278
Stranger than fiction
pi_45919936
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Vrouwen

Liefst met laarsjes
Laarsjes.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:50:14 #279
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45920752
ook laarsjes moeten uit
pi_45920869
Is deze al langsgekomen? Eigenlijk wel een eigen topic waard misschien.
quote:
Belgische school verplicht rokers button te dragen

BRUSSEL - Scholieren die roken moeten op een school in het Belgische Oostende een button dragen met daarop twee teerzwarte longen. "Zo mogen mijn longen eruit zien", staat ook nog op de button.

Het Vesaliusinstituut, dat technisch en verpleegonderwijs geeft, wil zo de rokers ontmoedigen. De actie is bedoeld als overgang naar een algemeen rookverbod op Vlaamse scholen in september.
Bron: Nu.nl
pi_45920960
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:50 schreef Napalm het volgende:
ook laarsjes moeten uit
Nee hoor, gewoon aanhouden die zooi, heerlijk
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:00:39 #283
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45921076
quote:
Je had het plaatje in de Volkskrant van gister moeten zien. Toen had hij een scheef petje op
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45921092
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vrolijke Vrijdag Vrouwenuitverkoop

http://www.telegraaf.nl/p(...)in_badpak.html?p=7,2
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_Kooi.html?p=14,1
http://www.telegraaf.nl/b(...)ans_blad.html?p=20,1
http://www.telegraaf.nl/p(...)bed_quot;.html?p=1,1
http://www.telegraaf.nl/prive/57983621/Nieuwe_trend:_celebs_zonder_slipje!.html?p=12,1
http://www.telegraaf.nl/p(...)chandaal.html?p=12,2
http://www.telegraaf.nl/p(...)ouw_2007.html?p=13,1

Ik had er graag een artikel over de acceptatie van de superieure westerse normen en waarden bijgeplaatst, maar blijkbaar is vrijdag geen goede dag om te integreren.
KB toch, beter ga je naar een echte pornosite.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:04:59 #285
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45921201
De Ashura, da's keiharde porno toch?
pi_45921206
quote:
Whehe, een serieuze tekst.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:05:39 #287
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45921216
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon aanhouden die zooi, heerlijk
Ah, jij wil zo`n typje?

eerste hit @ google
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:07:57 #288
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45921279
het idee, dat je 100 euri aan Baas Flap en Lange Fee subsidieert. Gekke Sörensen, met zijn slechte dr. Dre kopie
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:14:45 #289
Stranger than fiction
pi_45921457
Haaglander is een aanwinst.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:19:09 #290
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45921567
Bekeerde GroenLinksers zijn altijd aanwinsten.
pi_45921632
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:05 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ah, jij wil zo`n typje?

[afbeelding]

eerste hit @ google
Nee perse, alhoewel die ook heel erg leuk kunnen zijn. Kittige dames
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:25:30 #292
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45921692
Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken..
quote:
Laat. Veels te laat:
quote:
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:14:34 #293
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45922338
Turkse agenten poseerden met verdachte moord Dink
quote:
ISTANBUL (ANP) - De Turkse politie is in opspraak geraakt omdat foto's en een videopname zijn opgedoken. Daarop poseerden enkele agenten met de verdachte van de moord op de Turks-Armeense journalist Hrant Dink en met de Turkse vlag.

Turkse media meldden vrijdag dat de beelden de indruk wekken dat de verdachte van de moord als een held werd behandeld. De beelden zouden zijn gemaakt in een politiebureau in de noordelijke stad Samsun, waar de 17-jarige verdachte van de moord op Dink is gearresteerd. De politie heeft dit echter ontkend.

Dink werd op 19 januari neergeschoten voor het kantoor van de Turks-Armeense krant Agos. De 17-jarige jongen heeft bekend dat hij Dink heeft neergeschoten. Een ander wordt ervan verdacht het wapen te hebben geleverd, terwijl een student met ultranationalistische opvattingen de moord zou hebben bedacht.

Turkse nationalisten zagen Dink als een verrader, omdat hij de massale moord op Armeniërs in het begin van de vorige eeuw genocide noemde.
http://www.nrc.nl/anp/bui(...)verdachte_moord_Dink

Wat een leuk land om in Europa te hebben zeg.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:19:56 #294
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45922394
Van Oudenallen gaat een carnavalsnummer opnemen. Gelukkig woon ik boven de rivieren.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_45922461
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja he .

De stichting Das en boom is zich extra aan het inzetten voor méér subsidie voor hagen en houtwallen, ben benieuwd of ik nog eens een briefje van een overheidsinstantie krijg om me erop te wijzen dat ik heus subsidie zou mogen.
Die zijn toch opgeheven of zichzelf aan het opheffen? Dit omdat hun doel is bereikt het gaat weer goed met de dassen en korenwolfen in Nederland .
pi_45922519
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Is deze al langsgekomen? Eigenlijk wel een eigen topic waard misschien.
[..]

Bron: Nu.nl
Je loopt achter school heeft het na kritiek weer ingetrokken.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:29:35 #297
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45922556
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die zijn toch opgeheven of zichzelf aan het opheffen? Dit omdat hun doel is bereikt het gaat weer goed met de dassen en korenwolfen in Nederland .
Dat zijn de types die de samenleving klauwen vol met geld kosten, alleen maar omdat ze bij voorbaat al beginnen te miepen over ecologische rampen die er niet zijn of je moet de grootste bedoelen, namelijk de bemoeizucht van de mens

Zeg, morgen gaat het gebeuren he. Hoe denk jij dat Halsema het er vanaf brengt? Ik las in de krant dat men het haar zelfs verwijt dat ze na de verkiezingsuitslag op vakantie naar Spanje is geweest omdat ze moe was
pi_45922579
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat zijn de types die de samenleving klauwen vol met geld kosten, alleen maar omdat ze bij voorbaat al beginnen te miepen over ecologische rampen die er niet zijn of het moet de grootste bedoelen, namelijk de bemoeizucht van de mens

Zeg, morgen gaat het gebeuren he. Hoe denk jij dat Halsema het er vanaf brengt? Ik las in de krant dat men het haar zelfs verwijt dat ze na de verkiezingsuitslag op vakantie naar Spanje is geweest omdat ze moe was
Morgen gaat wat gebeuren?

Femke .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:31:57 #299
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45922603
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Morgen gaat wat gebeuren?

Femke .
Ze heeft toch kritiek gekregen op het vrijzinnige beleid waar een hoop GroenLinksers het niet zo heel erg mee eens zijn? Ik dacht dat er ca. 50 klachten zijn binnengekomen. Daar gaat ze morgen op antwoorden dacht ik
pi_45922618
Ik zag net die Kroonenberg op EénVandaag. Hij is ouder dan ik dacht, maar ik kan hem ook niet echt serieus nemen. "Tienduizend jaar geleden was er een klimaatverandering en dat hebben we overleefd." Is dit nu de kritische goeroe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')