Ja, ik vind het ook kutquote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Kut Google met die vieze nieuwe Images![]()
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
In de OP staat alleen maar rokers
QB, verander jij alles in de Wiki dan even met je onuitputtelijke energie...
Maar dat is ook niet waar. Want ik weet 100% zeker dat ik een paar rookhoekjes geopend heb, en anderen ookquote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Dat zei ik toch.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, is nu Het Rokershoekje geworden...![]()
Sorry Q_B![]()
Nee !!!! Heb een hele nieuwe gemaakt en alles veranderd ! Alleen bovenaan de OP stond Het Rokershoekje...nu overal..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Vanochtend me even verdiept in de wereld die wiki heet...kan het nu ook !quote:
De TT's in de OP hebben er allemaal rokershoekje instaan...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet waar. Want ik weet 100% zeker dat ik een paar rookhoekjes geopend heb, en anderen ook
klopt ja!quote:
Ik kan lezen, jawohlquote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De TT's in de OP hebben er allemaal rokershoekje instaan...
maar da's valsheid in geschrifte
ah, Lieve remlof..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
viepje!quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
get a room...quote:
De echte TT's dan hè !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, Lieve remlof..
zou je ze alsjeblieft allemaal willen langsgaan om het te veranderen?
ah toe??!?![]()
![]()
![]()
veul beter hoo BD!quote:
ook goeiedagquote:
of course!quote:
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, Lieve remlof..
zou je ze alsjeblieft allemaal willen langsgaan om het te veranderen?
ah toe??!?![]()
![]()
![]()
hee beeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
gheghe.. we waren er in het vorige topic er al uitgekomen dat het voortaan maar idd Rokershoekje moest blijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijn
Maar hou het voortaan op Rokershoekje, dat ctrl-f't makkelijker
hmm.. dat had ik nou met knoflook..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net een scheet en die rook gewoon naar saté![]()
Dude, er zijn vrouwen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net een scheet en die rook gewoon naar saté![]()
bier !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
hoooi pezu!
biertje? of een chocolaatje?
wil je helpen met mijn afwas?..![]()
Het Rokershoekjequote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijn
Maar hou het voortaan op Rokershoekje, dat ctrl-f't makkelijker
ook ik, als man, hoeft dit niet te wetenquote:
Is het niet schitterend?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef Djarum het volgende:
hey maarree. jongens:
20 delen alweer he (!!!!!!!)![]()
![]()
en dat binnen vier dagen!! (nog niet eens trouwens..)
haha, dat is idd echt vervelend!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Heb ik net een nieuwe laptop gekocht moet ik eerst een paar uur de accu volledig opladen...
Mag je 'm niet gebruiken tijdens het laden ? Heb ik wel gedaan, kon ook volgens manual...wat hebbie gekocht ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Heb ik net een nieuwe laptop gekocht moet ik eerst een paar uur de accu volledig opladen...
Is in een half uurtje al helemaal vol hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Alsof die niet scheten laten... En harde ook!quote:
Mooi. +1quote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook ik, als man, hoeft dit niet te weten
*loopt naar badkamer.. kijkt.......quote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
bier !
en heb je afwas?
ok
loop naar de badkamer, leg alle afwas in het bad, zet de douchekop erop, let wel heet water
spoel alles goed af, nu gooi hier afwasmiddel overheen en ga weer stralen met de douchekop, tot dat al het sop weg
laten drogen en klaar!
uhuhquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat is toch bij alles zo? Laptops, telefoons. Eerst volledig opladen
pics!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mooi. +1
Ik ga even mn nieuwe kleren aan doen![]()
fipoquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
*loopt naar badkamer.. kijkt.......
Shit.. heb geen bad!!
en dat wil ik dan wel weer weten!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mooi. +1
Ik ga even mn nieuwe kleren aan doen![]()
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de biosquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is in een half uurtje al helemaal vol hoor![]()
En je kan 'm ook aan doen met de lader er in
dan zit ik onder de schimmel en shoarma resten..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
fipo
dan neem je de afwas onder de douche
of schakel beestjes in!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef Djarum het volgende:
[..]
dan zit ik onder de schimmel en shoarma resten..![]()
moet ik zelf weer douchen..![]()
nee.. ik denk dat ik het toch maar laat staan totdat het zichzelf gaat schoonmaken!![]()
O, oohhh. Nou ja, gebruik m'n laptop toch bijna nooit op de accuquote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh
zelfs met li-on accu
eesrt volledig opladen, alks het apperaat uitstaat en dan gebruiken totdat deze heleamaal leeg is
dit kun je het beste 3x doen
accu gaat dan een stuk langer mee
ah, de battery calabration Tool!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de bios
Het is een Asus A6T trouwens.
Oh heb ik nooit gedaan. Ik ga toch geen handleidingen lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de bios
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:quote:
Mooie...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh heb ik nooit gedaan. Ik ga toch geen handleidingen lezen![]()
ok dan pak een zak en gooi alles weg en haal voortaan plastic bestek en bordjes plus bekersquote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:
![]()
WAAG HET EENS GAST! DAT IS MIJN ETEN!..
![]()
![]()
dus heb even een stap achteruit gedaan...![]()
![]()
Wat zeg je nou allemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?
medewerker ja ja meneer das is niet zo mooi, ik moet even mijn collega bellen, die weet alles van rtfm problemen![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:
![]()
WAAG HET EENS GAST! DAT IS MIJN ETEN!..
![]()
![]()
dus heb even een stap achteruit gedaan...![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan pak een zak en gooi alles weg en haal voortaan plastic bestek en bordjes plus bekers
Ik kon nu de voeding unpluggen en nu moet ik wachten tot ie vanzelf uitgaat,,,quote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, de battery calabration Tool!
ja, dan kan je het beter wel doen! anders heeft ie er niet veel zin in nee..
je kan hem trouwens over een jaartje weer via die tool langer laten werken!![]()
(lang verhaal.. heb ik ook gedaan met mijn asus)
heb nu trouwens ook een Toshiba.. die heeft het niet.. is wel jammer..
rtl fm problemen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?
medewerker ja ja meneer das is niet zo mooi, ik moet even mijn collega bellen, die weet alles van rtfm problemen![]()
super toch~!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
toen ik nog echt kansloze student was heb ik dat wel een tijdje gedaan ja!![]()
en meubels van bierkratten-taferelen enzo..
je kent het wel..
de echte kansloze student..
totdat je een leuk meissie ontmoet en gaat samenwonen.. dan wordt er toch wel een beetje van je verwacht datje een ietwat normaal leven gaat kweken..quote:
owh sorry.quote:
live mail wel, msn ookquote:
quote:
Herkenbaar...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
totdat je een leuk meissie ontmoet en gaat samenwonen.. dan wordt er toch wel een beetje van je verwacht datje een ietwat normaal leven gaat kweken..![]()
![]()
Nog steeds nietquote:Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
owh sorry.
*schakelt knopje [hotmail] weer in.
Alstu!
haha, inderdaad!!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Herkenbaar...Maar van FOK! moeten ze afblijven !
![]()
KUT...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
M'n TV doet 't niet meer..Djarum !!!! andere knopje....lamzak !
![]()
Die van mij werkt soms 's avonds, meestal gewoon overdag...maarja, ik heb zoiets van..kijk jij maar die soaps en verbouwmakeoverweetikwat voor programma's, dan FOK! ik gewoon..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, inderdaad!!![]()
![]()
het leukste is dat zij 's middags en 's avonds werkt, en pas rond 4 uur thuiskomt!
(daarom heb ik rond die tijden ook een FOK! leven..)
En even een foto met 'r webcam maakt om dat te bewijzen...net als vanmiddag.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef PeZu het volgende:
qube blijft wel lang weg, ik hoop niet dta ze te veel kleren aandoet![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef PeZu het volgende:
qube blijft wel lang weg, ik hoop niet dta ze te veel kleren aandoet![]()
haha, herkenbaar! hier nog eentje!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die van mij werkt soms 's avonds, meestal gewoon overdag...maarja, ik heb zoiets van..kijk jij maar die soaps en verbouwmakeoverweetikwat voor programma's, dan FOK! ik gewoon..![]()
en de nieuwe kleren van QB!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
Nou het gaat over accu's zie ik, spannend!
spanning staat er wel opquote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
Joepie! Feest in het nicotinehok! QB is jarig! Wie snijdt de taart ff aan?quote:
Tezz is back !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
er is geen taart!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Joepie! Feest in het nicotinehok! QB is jarig! Wie snijdt de taart ff aan?![]()
![]()
wie, ik of jouw kleine?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tezz is back !...kleine in bad en op bed ! Hier ook trouwens...
Eindelijk rust....pfffff
![]()
Maar ze is wel liev hoor !![]()
wrm nietquote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Pak die uit 't felicitatietopic ff !M_M krijgt toch niks !
![]()
Q_B heeft wodka...komt er zo aan denk ikquote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geen taart??? Sterke drank dan misschien?
Nog veel beter! Maar, wij moeten QB trakteren natuurlijk, niet andersom! Hebben we een cadeautje voor haar??quote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Q_B heeft wodka...komt er zo aan denk ik![]()
ik had der diamantjes kapot geredenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog veel beter! Maar, wij moeten QB trakteren natuurlijk, niet andersom! Hebben we een cadeautje voor haar??
ik zal het schone feli topic eens kicken!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij deed lelijk gisteravond...vond ie leuk blijkbaar..maar kijk maar in dat topic.![]()
Arkus P. - Vodka Love EP.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Q_B heeft wodka...komt er zo aan denk ik![]()
Oh nee toch! zoek ff een mooie diamanten ketting voor haar Pezu! Mooi cadeautje van het rookhoekje (of rokershoekje, wat jullie willen)quote:
Eik wel...en ik weet dat ze graag een luchtje zou willen hebben..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog veel beter! Maar, wij moeten QB trakteren natuurlijk, niet andersom! Hebben we een cadeautje voor haar??
Een etherisch luchtje?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eik wel...en ik weet dat ze graag een luchtje zou willen hebben..![]()
welk?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eik wel...en ik weet dat ze graag een luchtje zou willen hebben..![]()
Dan is het nu wel ietwat laat.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee niet van die olie denk ik..Maar welk merk luchtje weet ik niet, nog niet over gehad
![]()
Mister Monkeymanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Tezz het volgende:
Hey Guys, who the fuck is M_M
Kwam even galbakken in Q_B 's felicitatietopic...kijk en verbaas jequote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef tho_Omas het volgende:
Nooit van gehoord.
oh die met die irritante paints! Nooit meer toelaten in ons rookhoekje dan he!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mister MonkeymanOnze trotse weblogger...
![]()
Ik ga mijn ogen eens goed de kost geven.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kwam even galbakken in Q_B 's felicitatietopic...kijk en verbaas je![]()
ik ga eens zoeken. Volgens mij heb ik er vanmorgen in gepost dus dat moet dan te vinden zijn he!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goedzo !quote:Op maandag 29 januari 2007 20:08 schreef Djarum het volgende:
Oh, ik doe ook mee met de cadeautjes jongens!!!
kijk/scroll een s omhoog voor je kado's!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, ik heb McDonalds voer
Jarig zijn is tof
Vette happymeal??quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Jarig zijn is tof
vegameal!quote:
Jij stond erin dus hij zal wel in je AT staanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ga eens zoeken. Volgens mij heb ik er vanmorgen in gepost dus dat moet dan te vinden zijn he!
ze is dr!! snel verstop ze anders ziet ze het al!!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goedzo !Maar waar is ze...en waar is de rest..
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:57 schreef PeZu het volgende:
zo ik heb er gelijk ook maar een armbandje en wat oorbellen bijgedaan
[afbeelding]
alstublieft, qube, van ons rokers voor jou!
Dankjequote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
ik ben weg trouwens, nog gefeliciteerd Queen_bee..
OMG! Bij post 2 van hem had ik het al gezien........triest hoor!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Jarig zijn is tof
Mzl Sebas !quote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
ik ben weg trouwens, nog gefeliciteerd Queen_bee..
ik ken een machinist!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Q_B is vegetariër...Of ben je veganist ?
![]()
Vegetarierquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Q_B is vegetariër...Of ben je veganist ?
![]()
Ik had later spijt dat ik er überhaupt op gereageerd had..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMG! Bij post 2 van hem had ik het al gezien........triest hoor!
Joepie! (*neemt grote slok)quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
vanaf nu: negeren met een hoofdletter Nquote:Op maandag 29 januari 2007 20:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik had later spijt dat ik er überhaupt op gereageerd had..![]()
Knap hoor ! Zou het niet kunnen, ben gek op vlees. Maar ik vind 't streven wel nobel opzich..quote:
ja maar die sprong voor die machinist zijn treinquote:
Dat besluit was reeds genomenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
vanaf nu: negeren met een hoofdletter N
Je zei negerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
vanaf nu: negeren met een hoofdletter N
...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar die sprong voor die machinist zijn trein![]()
Ja maar ik heb weer een aantal topics gemist he. Vannacht moest ik heel nodig slapen en vandaag moest ik heel nodig werken! Dus, praat me ff bij BeeDee, nog wat anders gebeurd hier?quote:
Beedee weet allesquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb weer een aantal topics gemist he. Vannacht moest ik heel nodig slapen en vandaag moest ik heel nodig werken! Dus, praat me ff bij BeeDee, nog wat anders gebeurd hier?
Thanks !quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
dan doe ik er een +'je bij!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
M-M die ontzettend flauw deed in het felicitatie topic van QBquote:
Nee, had ik voor mezelf besloten...en verder was het gewoon lekker gezellig vannacht in dit tpoicquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb weer een aantal topics gemist he. Vannacht moest ik heel nodig slapen en vandaag moest ik heel nodig werken! Dus, praat me ff bij BeeDee, nog wat anders gebeurd hier?
Te hard eigenlijk. Heb het een beetje te druk. Blegh. Maar ach tis voor een goed doel he (brood op de plank)quote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, had ik voor mezelf besloten...en verder was het gewoon lekker gezellig vannacht in dit tpoic![]()
Wel lekker gewerkt ? Voor zover werken lekker kan zijn..![]()
Moeilijk je los te maken uit dit topic...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
M-M die ontzettend flauw deed in het felicitatie topic van QB
is jullie ruzie wel weer bijgelegd Sebasser?
Heej, ging jij trouwens net niet weg? Of ben ik nou helemaal in de war...
Als je jezelf maar niet voorbij loopt toch ? En ja, die euro's zijn altijd welkomquote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Te hard eigenlijk. Heb het een beetje te druk. Blegh. Maar ach tis voor een goed doel he (brood op de plank)
lekkere Mac frieten met spikkeltjesmayo! Laat het u welbekomen QB!quote:
quote:
ja dat is het punt, ik verdien behoorlijk wat eurootjes met die parttime baan. Alleen die parttime baan die op papier 24 uur per week duurt, is in werkelijkheid wat meer uurtjes! Vandaar ook dat ik heel wat topics mis in deze reeks!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je jezelf maar niet voorbij loopt toch ? En ja, die euro's zijn altijd welkom![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga nu even een rookpauzetje inlassen.En welbekomst idd
![]()
Soort van paradox..zeg maarquote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat is het punt, ik verdien behoorlijk wat eurootjes met die parttime baan. Alleen die parttime baan die op papier 24 uur per week duurt, is in werkelijkheid wat meer uurtjes! Vandaar ook dat ik heel wat topics mis in deze reeks!
Tuuk mag dat...ander red je 't niet op FOK!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hilarisch! BeeDee moet buiten roken terwijl ie in het rokershoekje staat (proest)
Nee geintje BeeDee, nog steeds vind ik het top dat je het doet hoor! Maar pesten af en toe mag wel he.
nou vort roken jijquote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tuuk mag dat...ander red je 't niet op FOK!![]()
Nuance he, je red het wel alleen niet in bepaalde subfora.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tuuk mag dat...ander red je 't niet op FOK!![]()
waskeburt!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga dood. Ik durf niet meer te zitten, pijn
oef meiske toch, wa's er aan de hand?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga dood. Ik durf niet meer te zitten, pijn
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom net van het toilet, enough info?
Goh dat had ik zelf ook al doorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nuance he, je red het wel alleen niet in bepaalde subfora.
Die psot boven je dusquote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
oef meiske toch, wa's er aan de hand?
Heb je de taart van Skippy toch opgegeten?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je de taart van Skippy toch opgegeten?
gheghe. maandelijks? of viel de mac niet zo goed?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik vond het al geen goed plan he! Neem een kopje thee of zo!quote:
Nou, dat eerste was het nietquote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe. maandelijks? of viel de mac niet zo goed?![]()
Mallerd, vodka ;Pquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik vond het al geen goed plan he! Neem een kopje thee of zo!
OHquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat eerste was het nietDaar heb ik nooit zon last van
![]()
+1quote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat eerste was het nietDaar heb ik nooit zon last van
![]()
Ja maar dan moet je wel de hele fles drinken he! Dan voel je gegarandeerd niets meer over een half uurtje!quote:
Ja maar ik corrigeerde BeeDees uitspraak even.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh dat had ik zelf ook al door(lees mijn sig)
Goedquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Djarum het volgende:
[..]
OH![]()
Ben je toch en kloon van BD?..
dus toch een vent..![]()
Maar hoe zitten je kleren nou QB?
Oeh, goed ideequote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel de hele fles drinken he! Dan voel je gegarandeerd niets meer over een half uurtje!
een dronken vrouw is een engel in bed!quote:
Heb je ze niet liever wild?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dronken vrouw is een engel in bed!
heel goed van jou Tho_Omas! Ga zo door ga zo door!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja maar ik corrigeerde BeeDees uitspraak even.![]()
Wie riep mij?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dronken vrouw is een engel in bed!
hee nu het hoekje er is, hebben we ook weinig aan onze topic hijack team ava!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tijdens die periode ben ik net zon kut user![]()
Och het is niks hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
heel goed van jou Tho_Omas! Ga zo door ga zo door!![]()
pic?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
GoedShirt was iets wat k nooit aan zou doen
Maar ik wilde wel eens wat anders
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee nu het hoekje er is, hebben we ook weinig aan onze topic hijack team ava!
ik zit hier nu met een bulkt op me kop, knie kapot en een auwe handquote:
ben ondertussen ook mijn beroemde spaghetti aan het maken!quote:
Kan mezelf niet op de foto zettenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
pic?
ben wel benieuwd wat je nooit aan zal doen!
ja a great rolemodel!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NeeWe moeten blijven hijacken
Hitler stopte ook niet bij Duitsland
Wild is okayquote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit hier nu met een bulkt op me kop, knie kapot en een auwe hand
3x raden wat ik blief
spaghettiquote:Op maandag 29 januari 2007 20:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
ben ondertussen ook mijn beroemde spaghetti aan het maken!![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:
Eindelijk, CAMELquote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef DeRCT14 het volgende:
Oh men. ik steek zo nog maar es een Camel op.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef Misstique het volgende:
JA HALLO!!! AANDACHT!!!!
Heb je saaie visite QB (of zijn wij gezelliger)quote:Op maandag 29 januari 2007 20:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kan mezelf niet op de foto zetten
En ga bij de visite ook niet vragen of mams even een foto maakt
quote:
hoiquote:
Mn tante die er elke avond is en mn zus en dr vriendquote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je saaie visite QB (of zijn wij gezelliger)
Neuh, ik wil gewoon aandacht.quote:
shit gaat het eindelijk over Sex en QB, moet ik net weg......quote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik had laatst wel een wilde sekspartij zeg, damn
Maar dat was wel even
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar dat was wel even
![]()
ook even vanaf mijn kant dan!quote:
Wilde sexpartijen zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar dat was wel even
![]()
Meer ging ik niet vertellenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:43 schreef Djarum het volgende:
[..]
shit gaat het eindelijk over Sex en QB, moet ik net weg......![]()
hoeveel aandacht blief je?quote:
aandacht aandacht aandacht aandacht aandacht aandacht aandacht enz.quote:
Ik is vrouw, ergo: veulquote:
mijn jukbeen doet me toch een partij pijn heequote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar niet te vaak, blijvend letsel enzo
ach zolang er een knappe dokter in de gipskamer rondhangt kan het geen kwaad natuurlijk!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar niet te vaak, blijvend letsel enzo
Jij bent tof.quote:
ik wist het wel!~quote:
Ik wil niet weten hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn jukbeen doet me toch een partij pijn hee![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Djarum het volgende:
heren en vooral damens!
tot vanavond ofzo.. ik ga ff eten en studeren...
tot vanavond he qube!quote:
Heb je die nodig dan?quote:
Je jukbeen??? Ik wil het niet weten Pezu!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn jukbeen doet me toch een partij pijn hee![]()
Nou ja, neuken zonder piemel lijkt me best moeilijkquote:
ja vraag het mij niet, ik was een beetje de weg kwijt zaternachtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt
Wat ouderwetsch!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ja, neuken zonder piemel lijkt me best moeilijk
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
kan wel hoor. Je kunt een komkommer pakken, of een aubergine, ofzo. Ik kom dagelijks bij de groenteboer!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zie hier, een creatieveling.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
kan wel hoor. Je kunt een komkommer pakken, of een aubergine, ofzo. Ik kom dagelijks bij de groenteboer!
*noteert: eet geen salades bij tess*quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
kan wel hoor. Je kunt een komkommer pakken, of een aubergine, ofzo. Ik kom dagelijks bij de groenteboer!
met doebel squote:
Je weet niet wat je mist.quote:
ik eet liever rosbiefquote:
Kan dit deel ook wel hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:51 schreef Tezz het volgende:
ik zou het in de TT zetten van het volgende deel hoor
neuh de volgende maar, dat lokt iedereen mooi weer terug naar hier ha haquote:
Roze en sappig?quote:
idd mits vers!quote:
Owquote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
neuh de volgende maar, dat lokt iedereen mooi weer terug naar hier ha ha
qube is even naar de viste tooquote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Tezz het volgende:
Djarum? Sebasser? BeeDee? Queen Bee? Hermandeperman? ZEURBERUS???
ja....ga dan maar tv kijken of zo? Of gaan jullie nog iets spannends vertellen?quote:
wat ben je goed Missquote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef Misstique het volgende:
*TT weer schoonpoetst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |