wrm nietquote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Pak die uit 't felicitatietopic ff !M_M krijgt toch niks !
![]()
Q_B heeft wodka...komt er zo aan denk ikquote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geen taart??? Sterke drank dan misschien?
Nog veel beter! Maar, wij moeten QB trakteren natuurlijk, niet andersom! Hebben we een cadeautje voor haar??quote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Q_B heeft wodka...komt er zo aan denk ik![]()
ik had der diamantjes kapot geredenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog veel beter! Maar, wij moeten QB trakteren natuurlijk, niet andersom! Hebben we een cadeautje voor haar??
ik zal het schone feli topic eens kicken!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij deed lelijk gisteravond...vond ie leuk blijkbaar..maar kijk maar in dat topic.![]()
Arkus P. - Vodka Love EP.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Q_B heeft wodka...komt er zo aan denk ik![]()
Oh nee toch! zoek ff een mooie diamanten ketting voor haar Pezu! Mooi cadeautje van het rookhoekje (of rokershoekje, wat jullie willen)quote:
Eik wel...en ik weet dat ze graag een luchtje zou willen hebben..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog veel beter! Maar, wij moeten QB trakteren natuurlijk, niet andersom! Hebben we een cadeautje voor haar??
Een etherisch luchtje?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eik wel...en ik weet dat ze graag een luchtje zou willen hebben..![]()
welk?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eik wel...en ik weet dat ze graag een luchtje zou willen hebben..![]()
Dan is het nu wel ietwat laat.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee niet van die olie denk ik..Maar welk merk luchtje weet ik niet, nog niet over gehad
![]()
Mister Monkeymanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Tezz het volgende:
Hey Guys, who the fuck is M_M
Kwam even galbakken in Q_B 's felicitatietopic...kijk en verbaas jequote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef tho_Omas het volgende:
Nooit van gehoord.
oh die met die irritante paints! Nooit meer toelaten in ons rookhoekje dan he!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mister MonkeymanOnze trotse weblogger...
![]()
Ik ga mijn ogen eens goed de kost geven.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kwam even galbakken in Q_B 's felicitatietopic...kijk en verbaas je![]()
ik ga eens zoeken. Volgens mij heb ik er vanmorgen in gepost dus dat moet dan te vinden zijn he!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goedzo !quote:Op maandag 29 januari 2007 20:08 schreef Djarum het volgende:
Oh, ik doe ook mee met de cadeautjes jongens!!!
kijk/scroll een s omhoog voor je kado's!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, ik heb McDonalds voer
Jarig zijn is tof
Vette happymeal??quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Jarig zijn is tof
vegameal!quote:
Jij stond erin dus hij zal wel in je AT staanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ga eens zoeken. Volgens mij heb ik er vanmorgen in gepost dus dat moet dan te vinden zijn he!
ze is dr!! snel verstop ze anders ziet ze het al!!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goedzo !Maar waar is ze...en waar is de rest..
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:57 schreef PeZu het volgende:
zo ik heb er gelijk ook maar een armbandje en wat oorbellen bijgedaan
[afbeelding]
alstublieft, qube, van ons rokers voor jou!
Dankjequote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
ik ben weg trouwens, nog gefeliciteerd Queen_bee..
OMG! Bij post 2 van hem had ik het al gezien........triest hoor!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Jarig zijn is tof
Mzl Sebas !quote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
ik ben weg trouwens, nog gefeliciteerd Queen_bee..
ik ken een machinist!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Q_B is vegetariėr...Of ben je veganist ?
![]()
Vegetarierquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Q_B is vegetariėr...Of ben je veganist ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |