uhuhquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat is toch bij alles zo? Laptops, telefoons. Eerst volledig opladen
pics!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mooi. +1
Ik ga even mn nieuwe kleren aan doen![]()
fipoquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
*loopt naar badkamer.. kijkt.......
Shit.. heb geen bad!!
en dat wil ik dan wel weer weten!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mooi. +1
Ik ga even mn nieuwe kleren aan doen![]()
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de biosquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is in een half uurtje al helemaal vol hoor![]()
En je kan 'm ook aan doen met de lader er in
dan zit ik onder de schimmel en shoarma resten..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
fipo
dan neem je de afwas onder de douche
of schakel beestjes in!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef Djarum het volgende:
[..]
dan zit ik onder de schimmel en shoarma resten..![]()
moet ik zelf weer douchen..![]()
nee.. ik denk dat ik het toch maar laat staan totdat het zichzelf gaat schoonmaken!![]()
O, oohhh. Nou ja, gebruik m'n laptop toch bijna nooit op de accuquote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh
zelfs met li-on accu
eesrt volledig opladen, alks het apperaat uitstaat en dan gebruiken totdat deze heleamaal leeg is
dit kun je het beste 3x doen
accu gaat dan een stuk langer mee
ah, de battery calabration Tool!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de bios
Het is een Asus A6T trouwens.
Oh heb ik nooit gedaan. Ik ga toch geen handleidingen lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de bios
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:quote:
Mooie...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh heb ik nooit gedaan. Ik ga toch geen handleidingen lezen![]()
ok dan pak een zak en gooi alles weg en haal voortaan plastic bestek en bordjes plus bekersquote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:
![]()
WAAG HET EENS GAST! DAT IS MIJN ETEN!..
![]()
![]()
dus heb even een stap achteruit gedaan...![]()
![]()
Wat zeg je nou allemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?
medewerker ja ja meneer das is niet zo mooi, ik moet even mijn collega bellen, die weet alles van rtfm problemen![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:
![]()
WAAG HET EENS GAST! DAT IS MIJN ETEN!..
![]()
![]()
dus heb even een stap achteruit gedaan...![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan pak een zak en gooi alles weg en haal voortaan plastic bestek en bordjes plus bekers
Ik kon nu de voeding unpluggen en nu moet ik wachten tot ie vanzelf uitgaat,,,quote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, de battery calabration Tool!
ja, dan kan je het beter wel doen! anders heeft ie er niet veel zin in nee..
je kan hem trouwens over een jaartje weer via die tool langer laten werken!![]()
(lang verhaal.. heb ik ook gedaan met mijn asus)
heb nu trouwens ook een Toshiba.. die heeft het niet.. is wel jammer..
rtl fm problemen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?
medewerker ja ja meneer das is niet zo mooi, ik moet even mijn collega bellen, die weet alles van rtfm problemen![]()
super toch~!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
toen ik nog echt kansloze student was heb ik dat wel een tijdje gedaan ja!![]()
en meubels van bierkratten-taferelen enzo..
je kent het wel..
de echte kansloze student..
totdat je een leuk meissie ontmoet en gaat samenwonen.. dan wordt er toch wel een beetje van je verwacht datje een ietwat normaal leven gaat kweken..quote:
owh sorry.quote:
live mail wel, msn ookquote:
quote:
Herkenbaar...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
totdat je een leuk meissie ontmoet en gaat samenwonen.. dan wordt er toch wel een beetje van je verwacht datje een ietwat normaal leven gaat kweken..![]()
![]()
Nog steeds nietquote:Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
owh sorry.
*schakelt knopje [hotmail] weer in.
Alstu!
haha, inderdaad!!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Herkenbaar...Maar van FOK! moeten ze afblijven !
![]()
KUT...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
M'n TV doet 't niet meer..Djarum !!!! andere knopje....lamzak !
![]()
Die van mij werkt soms 's avonds, meestal gewoon overdag...maarja, ik heb zoiets van..kijk jij maar die soaps en verbouwmakeoverweetikwat voor programma's, dan FOK! ik gewoon..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, inderdaad!!![]()
![]()
het leukste is dat zij 's middags en 's avonds werkt, en pas rond 4 uur thuiskomt!
(daarom heb ik rond die tijden ook een FOK! leven..)
En even een foto met 'r webcam maakt om dat te bewijzen...net als vanmiddag.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef PeZu het volgende:
qube blijft wel lang weg, ik hoop niet dta ze te veel kleren aandoet![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef PeZu het volgende:
qube blijft wel lang weg, ik hoop niet dta ze te veel kleren aandoet![]()
haha, herkenbaar! hier nog eentje!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die van mij werkt soms 's avonds, meestal gewoon overdag...maarja, ik heb zoiets van..kijk jij maar die soaps en verbouwmakeoverweetikwat voor programma's, dan FOK! ik gewoon..![]()
en de nieuwe kleren van QB!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
Nou het gaat over accu's zie ik, spannend!
spanning staat er wel opquote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
Joepie! Feest in het nicotinehok! QB is jarig! Wie snijdt de taart ff aan?quote:
Tezz is back !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
er is geen taart!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Joepie! Feest in het nicotinehok! QB is jarig! Wie snijdt de taart ff aan?![]()
![]()
wie, ik of jouw kleine?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tezz is back !...kleine in bad en op bed ! Hier ook trouwens...
Eindelijk rust....pfffff
![]()
Maar ze is wel liev hoor !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |