get a room...quote:
De echte TT's dan hè !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, Lieve remlof..
zou je ze alsjeblieft allemaal willen langsgaan om het te veranderen?
ah toe??!?![]()
![]()
![]()
veul beter hoo BD!quote:
ook goeiedagquote:
of course!quote:
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, Lieve remlof..
zou je ze alsjeblieft allemaal willen langsgaan om het te veranderen?
ah toe??!?![]()
![]()
![]()
hee beeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
gheghe.. we waren er in het vorige topic er al uitgekomen dat het voortaan maar idd Rokershoekje moest blijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijn
Maar hou het voortaan op Rokershoekje, dat ctrl-f't makkelijker
hmm.. dat had ik nou met knoflook..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net een scheet en die rook gewoon naar saté![]()
Dude, er zijn vrouwen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net een scheet en die rook gewoon naar saté![]()
bier !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
hoooi pezu!
biertje? of een chocolaatje?
wil je helpen met mijn afwas?..![]()
Het Rokershoekjequote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijn
Maar hou het voortaan op Rokershoekje, dat ctrl-f't makkelijker
ook ik, als man, hoeft dit niet te wetenquote:
Is het niet schitterend?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef Djarum het volgende:
hey maarree. jongens:
20 delen alweer he (!!!!!!!)![]()
![]()
en dat binnen vier dagen!! (nog niet eens trouwens..)
haha, dat is idd echt vervelend!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Heb ik net een nieuwe laptop gekocht moet ik eerst een paar uur de accu volledig opladen...
Mag je 'm niet gebruiken tijdens het laden ? Heb ik wel gedaan, kon ook volgens manual...wat hebbie gekocht ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Heb ik net een nieuwe laptop gekocht moet ik eerst een paar uur de accu volledig opladen...
Is in een half uurtje al helemaal vol hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Alsof die niet scheten laten... En harde ook!quote:
Mooi. +1quote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook ik, als man, hoeft dit niet te weten
*loopt naar badkamer.. kijkt.......quote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
bier !
en heb je afwas?
ok
loop naar de badkamer, leg alle afwas in het bad, zet de douchekop erop, let wel heet water
spoel alles goed af, nu gooi hier afwasmiddel overheen en ga weer stralen met de douchekop, tot dat al het sop weg
laten drogen en klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |