Ja, ik vind het ook kutquote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Kut Google met die vieze nieuwe Images![]()
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
In de OP staat alleen maar rokers
QB, verander jij alles in de Wiki dan even met je onuitputtelijke energie...
Maar dat is ook niet waar. Want ik weet 100% zeker dat ik een paar rookhoekjes geopend heb, en anderen ookquote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Dat zei ik toch.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, is nu Het Rokershoekje geworden...![]()
Sorry Q_B![]()
Nee !!!! Heb een hele nieuwe gemaakt en alles veranderd ! Alleen bovenaan de OP stond Het Rokershoekje...nu overal..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Vanochtend me even verdiept in de wereld die wiki heet...kan het nu ook !quote:
De TT's in de OP hebben er allemaal rokershoekje instaan...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet waar. Want ik weet 100% zeker dat ik een paar rookhoekjes geopend heb, en anderen ook
klopt ja!quote:
Ik kan lezen, jawohlquote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De TT's in de OP hebben er allemaal rokershoekje instaan...
maar da's valsheid in geschrifte
ah, Lieve remlof..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
viepje!quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
get a room...quote:
De echte TT's dan hè !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, Lieve remlof..
zou je ze alsjeblieft allemaal willen langsgaan om het te veranderen?
ah toe??!?![]()
![]()
![]()
veul beter hoo BD!quote:
ook goeiedagquote:
of course!quote:
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, Lieve remlof..
zou je ze alsjeblieft allemaal willen langsgaan om het te veranderen?
ah toe??!?![]()
![]()
![]()
hee beeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
gheghe.. we waren er in het vorige topic er al uitgekomen dat het voortaan maar idd Rokershoekje moest blijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijn
Maar hou het voortaan op Rokershoekje, dat ctrl-f't makkelijker
hmm.. dat had ik nou met knoflook..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net een scheet en die rook gewoon naar saté![]()
Dude, er zijn vrouwen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik liet net een scheet en die rook gewoon naar saté![]()
bier !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
hoooi pezu!
biertje? of een chocolaatje?
wil je helpen met mijn afwas?..![]()
Het Rokershoekjequote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen TT's veranderen van topics die gesloten zijn
Maar hou het voortaan op Rokershoekje, dat ctrl-f't makkelijker
ook ik, als man, hoeft dit niet te wetenquote:
Is het niet schitterend?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef Djarum het volgende:
hey maarree. jongens:
20 delen alweer he (!!!!!!!)![]()
![]()
en dat binnen vier dagen!! (nog niet eens trouwens..)
haha, dat is idd echt vervelend!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Heb ik net een nieuwe laptop gekocht moet ik eerst een paar uur de accu volledig opladen...
Mag je 'm niet gebruiken tijdens het laden ? Heb ik wel gedaan, kon ook volgens manual...wat hebbie gekocht ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Heb ik net een nieuwe laptop gekocht moet ik eerst een paar uur de accu volledig opladen...
Is in een half uurtje al helemaal vol hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Alsof die niet scheten laten... En harde ook!quote:
Mooi. +1quote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook ik, als man, hoeft dit niet te weten
*loopt naar badkamer.. kijkt.......quote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
bier !
en heb je afwas?
ok
loop naar de badkamer, leg alle afwas in het bad, zet de douchekop erop, let wel heet water
spoel alles goed af, nu gooi hier afwasmiddel overheen en ga weer stralen met de douchekop, tot dat al het sop weg
laten drogen en klaar!
uhuhquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat is toch bij alles zo? Laptops, telefoons. Eerst volledig opladen
pics!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mooi. +1
Ik ga even mn nieuwe kleren aan doen![]()
fipoquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
*loopt naar badkamer.. kijkt.......
Shit.. heb geen bad!!
en dat wil ik dan wel weer weten!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mooi. +1
Ik ga even mn nieuwe kleren aan doen![]()
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de biosquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is in een half uurtje al helemaal vol hoor![]()
En je kan 'm ook aan doen met de lader er in
dan zit ik onder de schimmel en shoarma resten..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
fipo
dan neem je de afwas onder de douche
of schakel beestjes in!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef Djarum het volgende:
[..]
dan zit ik onder de schimmel en shoarma resten..![]()
moet ik zelf weer douchen..![]()
nee.. ik denk dat ik het toch maar laat staan totdat het zichzelf gaat schoonmaken!![]()
O, oohhh. Nou ja, gebruik m'n laptop toch bijna nooit op de accuquote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh
zelfs met li-on accu
eesrt volledig opladen, alks het apperaat uitstaat en dan gebruiken totdat deze heleamaal leeg is
dit kun je het beste 3x doen
accu gaat dan een stuk langer mee
ah, de battery calabration Tool!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de bios
Het is een Asus A6T trouwens.
Oh heb ik nooit gedaan. Ik ga toch geen handleidingen lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, eerste keer moet ie volledig opgeladen worden via de "battery calibration tool" in de bios
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:quote:
Mooie...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh heb ik nooit gedaan. Ik ga toch geen handleidingen lezen![]()
ok dan pak een zak en gooi alles weg en haal voortaan plastic bestek en bordjes plus bekersquote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:
![]()
WAAG HET EENS GAST! DAT IS MIJN ETEN!..
![]()
![]()
dus heb even een stap achteruit gedaan...![]()
![]()
Wat zeg je nou allemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?
medewerker ja ja meneer das is niet zo mooi, ik moet even mijn collega bellen, die weet alles van rtfm problemen![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
die beestjes vliegen erboven.. maar die keken me net al zo aan van:
![]()
WAAG HET EENS GAST! DAT IS MIJN ETEN!..
![]()
![]()
dus heb even een stap achteruit gedaan...![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan pak een zak en gooi alles weg en haal voortaan plastic bestek en bordjes plus bekers
Ik kon nu de voeding unpluggen en nu moet ik wachten tot ie vanzelf uitgaat,,,quote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, de battery calabration Tool!
ja, dan kan je het beter wel doen! anders heeft ie er niet veel zin in nee..
je kan hem trouwens over een jaartje weer via die tool langer laten werken!![]()
(lang verhaal.. heb ik ook gedaan met mijn asus)
heb nu trouwens ook een Toshiba.. die heeft het niet.. is wel jammer..
rtl fm problemen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je dit wel eens gehoord toen je in de winkel kwam met een defect apperaat?
medewerker ja ja meneer das is niet zo mooi, ik moet even mijn collega bellen, die weet alles van rtfm problemen![]()
super toch~!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
toen ik nog echt kansloze student was heb ik dat wel een tijdje gedaan ja!![]()
en meubels van bierkratten-taferelen enzo..
je kent het wel..
de echte kansloze student..
totdat je een leuk meissie ontmoet en gaat samenwonen.. dan wordt er toch wel een beetje van je verwacht datje een ietwat normaal leven gaat kweken..quote:
owh sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |