Die is vanmiddag overleden...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef Isabeau het volgende:
gif, hagelschot in zij, blikjes tonijn die onder spanning buiten staan...allemaal meegemaakt bij katten in de buurt.
Kan me voorstellen dat je pislink bent. Hoe is het met je kat?
Het beestje ging sporadisch naar buiten en als hij dat al deed, hooguit 3 tuinen verder. Maar dan nog: als je niet van katten houdt, pak dan de tuinslang ipv vergif?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef Sander-B het volgende:
Niet om het goed te praten, maar loopt je kat los rond in je buurt?
Als?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Als 'ie binnen zat was 't niet gebeurd
Dat zeg ik nou altijd over Darfur.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Als 'ie binnen zat was 't niet gebeurd
Of hij had effe naar jou toe kunnen gaan om te zeggen dat jou kat in zijn/haar tuin schijt/pist/braakt/speelt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Het beestje ging sporadisch naar buiten en als hij dat al deed, hooguit 3 tuinen verder. Maar dan nog: als je niet van katten houdt, pak dan de tuinslang ipv vergif?
Precies, dan hadden we het beestje meteen binnen gehouden. Mensen overlast bezorgen is ook niet de bedoeling. Maar deze manier... M'n bloed kooktquote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of hij had effe naar jou toe kunnen gaan om te zeggen dat jou kat in zijn/haar tuin schijt/pist/braakt/speelt.
En terecht, lopen er trouwens meer katten in de buurt? Dan kan je namelijk misschien wat papiertjes ophangen zodat anderen het niet overkomt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Precies, dan hadden we het beestje meteen binnen gehouden. Mensen overlast bezorgen is ook niet de bedoeling. Maar deze manier... M'n bloed kookt![]()
Ik zou wel aangifte bij politie doen, hoe meer aangiftes van dit, hoe sneller ze die blinde mongool oppakken.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Precies, dan hadden we het beestje meteen binnen gehouden. Mensen overlast bezorgen is ook niet de bedoeling. Maar deze manier... M'n bloed kookt![]()
M'n broertje is de deuren al langs geweest om het mensen te vertellen (en te kijken wat voor reactie ze gaven). Mensen waren wel geschokt en houden hun kat(ten) de komende tijd wel binnen..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En terecht, lopen er trouwens meer katten in de buurt? Dan kan je namelijk misschien wat papiertjes ophangen zodat anderen het niet overkomt.
Dierenarts, bloedonderzoek en uiteindelijk heeft de arts het beestje laten inslapen (na 2 keer een dosis morfine, vanwege de ondraaglijke pijn)quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat 'ie vergiftigd is?
Daar heb je gelijk in, maar niet iedereen mag dieren evenveel en als ie dan net een slechte dag heeft en er loopt ook nog elke keer een kat in z'n tuin te spaaien...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Het beestje ging sporadisch naar buiten en als hij dat al deed, hooguit 3 tuinen verder. Maar dan nog: als je niet van katten houdt, pak dan de tuinslang ipv vergif?
Dan moet die persoon mij de komende tijd maar niet tegen komen, want dan heb ik ineens ook een heel slechte dag. Of hij nu in m'n tuintje sproeit, de deur lomp open doet of mijn kat vergiftigd heeft. Geef ik de betreffende persoon wel een stukje vergiftigde taart, als bedankje voor het lompe gedrag.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar niet iedereen mag dieren evenveel en als ie dan net een slechte dag heeft en er loopt ook nog elke keer een kat in z'n tuin te spaaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |