Ik had later spijt dat ik er überhaupt op gereageerd had..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMG! Bij post 2 van hem had ik het al gezien........triest hoor!
Joepie! (*neemt grote slok)quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
vanaf nu: negeren met een hoofdletter Nquote:Op maandag 29 januari 2007 20:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik had later spijt dat ik er überhaupt op gereageerd had..![]()
Knap hoor ! Zou het niet kunnen, ben gek op vlees. Maar ik vind 't streven wel nobel opzich..quote:
ja maar die sprong voor die machinist zijn treinquote:
Dat besluit was reeds genomenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
vanaf nu: negeren met een hoofdletter N
Je zei negerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
vanaf nu: negeren met een hoofdletter N
...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar die sprong voor die machinist zijn trein![]()
Ja maar ik heb weer een aantal topics gemist he. Vannacht moest ik heel nodig slapen en vandaag moest ik heel nodig werken! Dus, praat me ff bij BeeDee, nog wat anders gebeurd hier?quote:
Beedee weet allesquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb weer een aantal topics gemist he. Vannacht moest ik heel nodig slapen en vandaag moest ik heel nodig werken! Dus, praat me ff bij BeeDee, nog wat anders gebeurd hier?
Thanks !quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
dan doe ik er een +'je bij!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie zijn the best
Vodka voor jullie
M-M die ontzettend flauw deed in het felicitatie topic van QBquote:
Nee, had ik voor mezelf besloten...en verder was het gewoon lekker gezellig vannacht in dit tpoicquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb weer een aantal topics gemist he. Vannacht moest ik heel nodig slapen en vandaag moest ik heel nodig werken! Dus, praat me ff bij BeeDee, nog wat anders gebeurd hier?
Te hard eigenlijk. Heb het een beetje te druk. Blegh. Maar ach tis voor een goed doel he (brood op de plank)quote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, had ik voor mezelf besloten...en verder was het gewoon lekker gezellig vannacht in dit tpoic![]()
Wel lekker gewerkt ? Voor zover werken lekker kan zijn..![]()
Moeilijk je los te maken uit dit topic...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
M-M die ontzettend flauw deed in het felicitatie topic van QB
is jullie ruzie wel weer bijgelegd Sebasser?
Heej, ging jij trouwens net niet weg? Of ben ik nou helemaal in de war...
Als je jezelf maar niet voorbij loopt toch ? En ja, die euro's zijn altijd welkomquote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Te hard eigenlijk. Heb het een beetje te druk. Blegh. Maar ach tis voor een goed doel he (brood op de plank)
lekkere Mac frieten met spikkeltjesmayo! Laat het u welbekomen QB!quote:
quote:
ja dat is het punt, ik verdien behoorlijk wat eurootjes met die parttime baan. Alleen die parttime baan die op papier 24 uur per week duurt, is in werkelijkheid wat meer uurtjes! Vandaar ook dat ik heel wat topics mis in deze reeks!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je jezelf maar niet voorbij loopt toch ? En ja, die euro's zijn altijd welkom![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga nu even een rookpauzetje inlassen.En welbekomst idd
![]()
Soort van paradox..zeg maarquote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat is het punt, ik verdien behoorlijk wat eurootjes met die parttime baan. Alleen die parttime baan die op papier 24 uur per week duurt, is in werkelijkheid wat meer uurtjes! Vandaar ook dat ik heel wat topics mis in deze reeks!
Tuuk mag dat...ander red je 't niet op FOK!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hilarisch! BeeDee moet buiten roken terwijl ie in het rokershoekje staat (proest)
Nee geintje BeeDee, nog steeds vind ik het top dat je het doet hoor! Maar pesten af en toe mag wel he.
nou vort roken jijquote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tuuk mag dat...ander red je 't niet op FOK!![]()
Nuance he, je red het wel alleen niet in bepaalde subfora.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tuuk mag dat...ander red je 't niet op FOK!![]()
waskeburt!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga dood. Ik durf niet meer te zitten, pijn
oef meiske toch, wa's er aan de hand?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga dood. Ik durf niet meer te zitten, pijn
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom net van het toilet, enough info?
Goh dat had ik zelf ook al doorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nuance he, je red het wel alleen niet in bepaalde subfora.
Die psot boven je dusquote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
oef meiske toch, wa's er aan de hand?
Heb je de taart van Skippy toch opgegeten?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je de taart van Skippy toch opgegeten?
gheghe. maandelijks? of viel de mac niet zo goed?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik vond het al geen goed plan he! Neem een kopje thee of zo!quote:
Nou, dat eerste was het nietquote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe. maandelijks? of viel de mac niet zo goed?![]()
Mallerd, vodka ;Pquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik vond het al geen goed plan he! Neem een kopje thee of zo!
OHquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat eerste was het nietDaar heb ik nooit zon last van
![]()
+1quote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat eerste was het nietDaar heb ik nooit zon last van
![]()
Ja maar dan moet je wel de hele fles drinken he! Dan voel je gegarandeerd niets meer over een half uurtje!quote:
Ja maar ik corrigeerde BeeDees uitspraak even.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh dat had ik zelf ook al door(lees mijn sig)
Goedquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Djarum het volgende:
[..]
OH![]()
Ben je toch en kloon van BD?..
dus toch een vent..![]()
Maar hoe zitten je kleren nou QB?
Oeh, goed ideequote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel de hele fles drinken he! Dan voel je gegarandeerd niets meer over een half uurtje!
een dronken vrouw is een engel in bed!quote:
Heb je ze niet liever wild?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dronken vrouw is een engel in bed!
heel goed van jou Tho_Omas! Ga zo door ga zo door!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja maar ik corrigeerde BeeDees uitspraak even.![]()
Wie riep mij?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dronken vrouw is een engel in bed!
hee nu het hoekje er is, hebben we ook weinig aan onze topic hijack team ava!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tijdens die periode ben ik net zon kut user![]()
Och het is niks hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
heel goed van jou Tho_Omas! Ga zo door ga zo door!![]()
pic?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
GoedShirt was iets wat k nooit aan zou doen
Maar ik wilde wel eens wat anders
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee nu het hoekje er is, hebben we ook weinig aan onze topic hijack team ava!
ik zit hier nu met een bulkt op me kop, knie kapot en een auwe handquote:
ben ondertussen ook mijn beroemde spaghetti aan het maken!quote:
Kan mezelf niet op de foto zettenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
pic?
ben wel benieuwd wat je nooit aan zal doen!
ja a great rolemodel!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NeeWe moeten blijven hijacken
Hitler stopte ook niet bij Duitsland
Wild is okayquote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit hier nu met een bulkt op me kop, knie kapot en een auwe hand
3x raden wat ik blief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |