aandacht aandacht aandacht aandacht aandacht aandacht aandacht enz.quote:
Ik is vrouw, ergo: veulquote:
mijn jukbeen doet me toch een partij pijn heequote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar niet te vaak, blijvend letsel enzo
ach zolang er een knappe dokter in de gipskamer rondhangt kan het geen kwaad natuurlijk!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar niet te vaak, blijvend letsel enzo
Jij bent tof.quote:
ik wist het wel!~quote:
Ik wil niet weten hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn jukbeen doet me toch een partij pijn hee![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Djarum het volgende:
heren en vooral damens!
tot vanavond ofzo.. ik ga ff eten en studeren...
tot vanavond he qube!quote:
Heb je die nodig dan?quote:
Je jukbeen??? Ik wil het niet weten Pezu!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn jukbeen doet me toch een partij pijn hee![]()
Nou ja, neuken zonder piemel lijkt me best moeilijkquote:
ja vraag het mij niet, ik was een beetje de weg kwijt zaternachtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt
Wat ouderwetsch!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ja, neuken zonder piemel lijkt me best moeilijk
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
kan wel hoor. Je kunt een komkommer pakken, of een aubergine, ofzo. Ik kom dagelijks bij de groenteboer!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zie hier, een creatieveling.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
kan wel hoor. Je kunt een komkommer pakken, of een aubergine, ofzo. Ik kom dagelijks bij de groenteboer!
*noteert: eet geen salades bij tess*quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
kan wel hoor. Je kunt een komkommer pakken, of een aubergine, ofzo. Ik kom dagelijks bij de groenteboer!
met doebel squote:
Je weet niet wat je mist.quote:
ik eet liever rosbiefquote:
Kan dit deel ook wel hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:51 schreef Tezz het volgende:
ik zou het in de TT zetten van het volgende deel hoor
neuh de volgende maar, dat lokt iedereen mooi weer terug naar hier ha haquote:
Roze en sappig?quote:
idd mits vers!quote:
Owquote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
neuh de volgende maar, dat lokt iedereen mooi weer terug naar hier ha ha
qube is even naar de viste tooquote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Tezz het volgende:
Djarum? Sebasser? BeeDee? Queen Bee? Hermandeperman? ZEURBERUS???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |