A.s donderdag, 2 februari dus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Over Giel en Gerard gesproken...wanneer is nou die LINGO UITZENDING van jullie!
echt niet!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer!
doeiiiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:54 schreef IedeK. het volgende:
Dat was 't weer voor mij.
Tot vanavond.
Nu een wedstrijd spelen!
![]()
Nouja.. smaken verschillen zullen we maar zeggen he.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Echt wel. Het moet een kneiter worden. Gewoon, omdat het moet.
Jawelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Fratellis...eens een keer NIET Chelsea Dagger aub.
Als je de rest van het album hebt beluisterd, weet je dat er nog meer leuke nummers op staan en Chelsea Dagger komt sowieso al 6x per dag langs.quote:
Henrietta is erg leuk... die hele cd is trouwensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Fratellis...eens een keer NIET Chelsea Dagger aub.
Henrietta, Creeping up the backstairs of Whistle for the choir wil ik wel eens gedraaid zien worden.
Die album van the Fratellis heb je toch op aanraden van Gerard Ekdom gekocht als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henrietta is erg leuk... die hele cd is trouwens
Als ze dan een leuk vrolijk nummer van Robbie Wiliams willen draaien, doe dan Something Beautiful...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ja nog een keer nieuwe williamsen die petboys natuurlij
Nee hoor, hoeft absoluut nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:54 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ja ik moest even op het forum komen toen ik die Pet Shop Boys discussie voelde aankomen! Want die plaat moet gewoon een hit worden.
Nou ik zat te twijfelen tussen Fratellis en The Automatic en op aanraden van Ekdom heb ik toen inderdaad voor The Frattelis gekozen... Thanks Ekdomquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die album van the Fratellis heb je toch op aanraden van Gerard Ekdom gekocht als ik me niet vergis?![]()
Domien lurkt sowieso wel even in dit topic heb ik het gevoel, doet ie altijd...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
De heren laten zich nog niet veel zien hier...
gelukkig welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nouja.. smaken verschillen zullen we maar zeggen he.![]()
Of "Eeh Eeh Eeh....Eeh Eeh Eeh'' .quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nouja.. smaken verschillen zullen we maar zeggen he.![]()
Daar kan ik niets van makenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of "Eeh Eeh Eeh....Eeh Eeh Eeh'' .
't Zal wel door die megahit van afgelopen week komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat zit iedereen te zeuren vandaag zeg..![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Zal wel door die megahit van afgelopen week komen.
Hoe veroorzaak je een aardbeving? Zo dusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Dan maar The Frattelis op Pinkpop... 60.000 springende mensen
Dat hebben we eerder bewezen, met Rage against the machinequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe veroorzaak je een aardbeving? Zo dus![]()
Michiel Veenstra wel...gisteren met die remix van Little Britain en Camille Jones.quote:
ah, dat stelde een baby voor?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michiel Veenstra wel...gisteren met die remix van Little Britain en Camille Jones.![]()
Van dat naar dit:quote:
Marty Pellow heette die toch, of bedoel je een ander?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Matt ( geloof ik..)van Wet Wet Wet vond ik vroeger leuk!
jaaaa dat is m!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Marty Pellow heette die toch, of bedoel je een ander?
Dat doet ie vaak hoor..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Eddy Zoey heeft in Zoeyzo altijd een item genaamd Gitaarmuziek waar hij zijn eigen inbreng geeft met zijn gitaarsolo in bestaande nummers....kan Gerard Ekdom nou niet hetzelfde doen alleen met Drummuziek?
Ik heb hem dat maar een keer zien doen.quote:
Misschien doet ie het straks wel weer een keertje..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb hem dat maar een keer zien doen.![]()
hoiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:22 schreef donderopman het volgende:
en daar was ik weer
Zeker. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:24 schreef donderopman het volgende:
hoi allemaal dit is trouwens wel een lekker nrtje
Jam jamquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dit:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
Kort maar krachtig..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef donderopman het volgende:
helaas mensen ik ga weer, en kom pas hopelijk zondag terug!
maar op het werk en in de auto heb ik wel 3FM gelukkig
Nee net zo goed als zijn Russisch...dasvidanja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Michiel zijn engels net zo goed als zijn duits??![]()
Ja, das ist ja doch selbstverständlich, oder nicht??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Michiel zijn engels net zo goed als zijn duits??![]()
Tot laterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef donderopman het volgende:
helaas mensen ik ga weer, en kom pas hopelijk zondag terug!
maar op het werk en in de auto heb ik wel 3FM gelukkig
Maar om De Lama's lig je zeker wel dubbel?quote:
True, Muse is echt supergoed!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
YES! meteen een goede plaat hoor. Let the party begin!
Ekstra weekend!![]()
Ik wil Raoul van The Automatic horen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ik wil whats comeimg over the hill is it a badeend horen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar om De Lama's lig je zeker wel dubbel?![]()
Die is cool man! of de vette mix van Camille Jones - The Creeps met het baby (Anne) sampletje erdoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ik wil whats comeimg over the hill is it a badeend horen
Het is overduidelijk *kuch* geen gevoel voor humor.....quote:
En dan ook nog maar de acoustische versie van Good Things End en dan hebben we alles gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is cool man! of de vette mix van Camille Jones - The Creeps met het baby (Anne) sampletje erdoor.
Dan heb je het rijtje idd aardig gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En dan ook nog maar de acoustische versie van Good Things End en dan hebben we alles gehad
zegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik denk dat ik om 9 uur maar naar KX overga.......
Zijn wensen worden ingewilligdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg
nu moet je ook blijven wachten op de PSB he
Ons opzadelen met zo'n TT en dan zelf de benen nemen
Dat zou echt geweldig zijn inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En dan ook nog maar de acoustische versie van Good Things End en dan hebben we alles gehad
spasmodermiearbeidquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn inderdaad
Kippenvelwerk![]()
Michiel heeft gelijk,eindelijk weer een goed nummer van Robbie Williams,ik vondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Robbie Williams weer...waarom nou Michiel...
Ik heb nog een mailtje gestuurd (met een linkje naat Michiel's ode aan de PSB) met het verzoek als PSB moet komen dan een oud nummer te kiezen, maar het heeft niet mogen batenquote:
jammer zeg..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog een mailtje gestuurd (met een linkje naat Michiel's ode aan de PSB) met het verzoek als PSB moet komen dan een oud nummer te kiezen, maar het heeft niet mogen baten
veel plezier bij KXquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Afgezaagd, zeiken over plaatsnamen...
ja, moiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
Hoorde ik nou the OT Quartet in het eerste uur? Verlate request van iemand hier?
in ieder geval de helft van de 3FM luisteraarsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:55 schreef B.A.Trix het volgende:
Je zou haast denken dat half nederland vrachtwagenchauffeur is..![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in ieder geval de helft van de 3FM luisteraars
Are you in blijft echter onovertroffenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Het is een tijdje stil geweest rond Incubus, maar ze zijn terug met een erg lekker liedje. Volgens mij was 1 van hun laatste singles Are You in. Ik vind Love Hurts erg okay!
Zou je denken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik gok dat er meer dan 30 luisteraars zijn
Dat is een goed idee. Nog iemand die wat wil?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Tijd voor koppie warme chocolademelk!![]()
Jup, het is ook 1 van mijn favo liedjes van Incubus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Are you in blijft echter onovertroffen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Tijd voor koppie warme chocolademelk!![]()
*bijdehandte opmerking achterwege laatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
Heeft er niet iemand een warm saucijzenbroodje??![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*bijdehandte opmerking achterwege laat
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*bijdehandte opmerking achterwege laat
Zonde van z'n tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daar issie dan ongetwijfeld weer 8 uur mee bezig geweest....
hoiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:30 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Heb de cam ook aangezet, eens kijken of het nog wat wordt.
vind er ook weinig aan, ovewrgangen vind ik ook niet lekker. kan ook door het bier komen natuirlijkquote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:30 schreef JeroenV het volgende:
Ohja, de megahit hebben ze goed gekozen
Dan moet ie een ander beroep kiezenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daar issie dan ongetwijfeld weer 8 uur mee bezig geweest....
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet ie een ander beroep kiezen
DOE YE DOE YE DOE YEquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik snap sws niet hoe je met een mix van 5 minuten 8 uur kunt bezig zijn. Reken je dan het tussendoor boodschappen doe, neuken, afwassen, nog een keer neuken en kinderen van school halen mee?
Bedankt... de cola zit nu tegen mijn schermquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik snap sws niet hoe je met een mix van 5 minuten 8 uur kunt bezig zijn. Reken je dan het tussendoor boodschappen doe, neuken, afwassen, nog een keer neuken en kinderen van school halen mee?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt... de cola zit nu tegen mijn scherm![]()
![]()
Donker.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Iemand enig idee hoe Boom Chicago eruit ziet??![]()
Da's waarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik had de cola straks in m'n toetsenbord zitten (was daarom ff wat stiller). Monitor is beter schoon te maken
.
Als ze achter elkaar staan zien ze het zwarte gat alquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze achter elkaar staan zien ze het zwarte gat al
Als je niet zo goed bent doe je er langer over dan nodigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Die komt zoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar
Waar blijft Good Things End nou... ik wil kippenvel
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je niet zo goed bent doe je er langer over dan nodig
Ja, ik denk, zeg 't ff. Mss zijn ze het vergeten en kunnen ze dat nummer nog ff inplannen ......quote:
Breng ze nou niet op gedachten!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is bijna opvallend te noemen dat ik deRed Hot Chili Peppers
nog niet heb gehoord...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, ik denk, zeg 't ff. Mss zijn ze het vergeten en kunnen ze dat nummer nog ff inplannen ......
Bedankt voor het doekje!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel doekje pakt en BA de rommel zelf opruimen laat
Vind ik echt... die zou zo maar eens in mijn persoonlijke top 10 over 2007 kunnen gaan staanquote:
Het jaar is nog jong hè!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik echt... die zou zo maar eens in mijn persoonlijke top 10 over 2007 kunnen gaan staan
Moet zeggen dat als je m vaker hoort hij wel mooier wordt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik echt... die zou zo maar eens in mijn persoonlijke top 10 over 2007 kunnen gaan staan
Had jij niet ook Chasing Cars in je lijstje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zeg ook "zou"quote:
Was vorig jaar mijn absolute favorietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had jij niet ook Chasing Cars in je lijstje?
Chasing cars is ook gewoon mooi.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had jij niet ook Chasing Cars in je lijstje?
Vind beide wel goed, maar niet zo goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was vorig jaar mijn absolute favoriet
Ik word gewekt met 3FM. Niks pieptoonquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Dat piep geluid idd van zo'n wekkerradio, ik haat dat geluid!
Dat kan... Through Glass van Stone Sour was trouwens mijn nummer 2 vorig jaar...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vind beide wel goed, maar niet zo goed
Ik godzijdank ook, maar boven de radio staat zo'n wekker...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik word gewekt met 3FM. Niks pieptoon.
Ik niet, die doet het niet zonder kabelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik word gewekt met 3FM. Niks pieptoon.
Alles beter dan She's Madonnaquote:
Zou wel leuk zijn!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Als Michiel en Gerard dit jaar in het Gouden Huis zitten,
Of als ze in de Glazen Kooi zittenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Als Michiel en Gerard dit jaar in het Gouden Huis zitten, weten we welke plaat aangevraagd moet worden
quote:
Jup, idem hier...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, vergeet ik bijna 3FM uit te zetten. Maar de muziek herinnert me er onmiddellijk aan.
Tot straks, B!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een pokkemuziek!Ik ga ff tv kijken.. tot strakies!
![]()
geen idee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef TheVulture het volgende:
gaan er nog mensen de Freaknacht luisteren om 1 uur?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef TheVulture het volgende:
hebben ze die uitgekozen uit de requests?quote:
mijn plan is om dan te slapen. ik luister het van de week wel terug tijdens Giel en RabRadio.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Idd. En maar meelezen. Minuut na minuut.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:26 schreef IedeK. het volgende:
Zijn ze geeneens in het topic geweest?![]()
Das wel jammer.
1 uur he ? Dan ben ik er mischien ook nog welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:27 schreef borisz het volgende:
ik denk dat ik er bij de freaknacht nog wel ff ben
Alleen Domien heeft gepost... maar de heren Ekdom en Veenstra hebben wat goed te maken inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:26 schreef IedeK. het volgende:
Zijn ze geeneens in het topic geweest?![]()
Das wel jammer.
Truste dan maarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Ga de Freaknacht niet redden bij nader inzien... ben kapot... ga mijn bedje opzoeken!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Ga de Freaknacht niet redden bij nader inzien... ben kapot... ga mijn bedje opzoeken!
Geen zorgen lust wel een glaasje of 3..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, zo komt die fles nooit leeg he!
Goed bezig!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel een glaasje wijn voor Bea inschenkt
Trustenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:51 schreef IedeK. het volgende:
Zojuist WIDM bekeken en nu lekker slapen.
![]()
See ya!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:51 schreef IedeK. het volgende:
Zojuist WIDM bekeken en nu lekker slapen.
![]()
See ya!
Kan nu wel. Hoor nieuws en zie Giel lopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
heb nu ook nog geen radio aanstaan..
Ik heb m NU aanstaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan nu wel. Hoor nieuws en zie Giel lopen.
Ik heb al een glaasje of 3 teveel opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geen zorgen lust wel een glaasje of 3..![]()
iddquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:08 schreef Toad het volgende:
Zo.Dit klinkt alsof de jongens van 3voor12 nog bezig zijn.
Heb je al een nieuwe klaar??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |