Michiel Veenstra wel...gisteren met die remix van Little Britain en Camille Jones.quote:
ah, dat stelde een baby voor?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michiel Veenstra wel...gisteren met die remix van Little Britain en Camille Jones.![]()
Van dat naar dit:quote:
Marty Pellow heette die toch, of bedoel je een ander?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Matt ( geloof ik..)van Wet Wet Wet vond ik vroeger leuk!
jaaaa dat is m!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Marty Pellow heette die toch, of bedoel je een ander?
Dat doet ie vaak hoor..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Eddy Zoey heeft in Zoeyzo altijd een item genaamd Gitaarmuziek waar hij zijn eigen inbreng geeft met zijn gitaarsolo in bestaande nummers....kan Gerard Ekdom nou niet hetzelfde doen alleen met Drummuziek?
Ik heb hem dat maar een keer zien doen.quote:
Misschien doet ie het straks wel weer een keertje..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb hem dat maar een keer zien doen.![]()
hoiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:22 schreef donderopman het volgende:
en daar was ik weer
Zeker. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:24 schreef donderopman het volgende:
hoi allemaal dit is trouwens wel een lekker nrtje
Jam jamquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dit:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
Kort maar krachtig..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef donderopman het volgende:
helaas mensen ik ga weer, en kom pas hopelijk zondag terug!
maar op het werk en in de auto heb ik wel 3FM gelukkig
Nee net zo goed als zijn Russisch...dasvidanja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Michiel zijn engels net zo goed als zijn duits??![]()
Ja, das ist ja doch selbstverständlich, oder nicht??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Michiel zijn engels net zo goed als zijn duits??![]()
Tot laterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef donderopman het volgende:
helaas mensen ik ga weer, en kom pas hopelijk zondag terug!
maar op het werk en in de auto heb ik wel 3FM gelukkig
Maar om De Lama's lig je zeker wel dubbel?quote:
True, Muse is echt supergoed!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
YES! meteen een goede plaat hoor. Let the party begin!
Ekstra weekend!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |