Ik wil Raoul van The Automatic horen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ik wil whats comeimg over the hill is it a badeend horen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar om De Lama's lig je zeker wel dubbel?![]()
Die is cool man! of de vette mix van Camille Jones - The Creeps met het baby (Anne) sampletje erdoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ik wil whats comeimg over the hill is it a badeend horen
Het is overduidelijk *kuch* geen gevoel voor humor.....quote:
En dan ook nog maar de acoustische versie van Good Things End en dan hebben we alles gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is cool man! of de vette mix van Camille Jones - The Creeps met het baby (Anne) sampletje erdoor.
Dan heb je het rijtje idd aardig gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En dan ook nog maar de acoustische versie van Good Things End en dan hebben we alles gehad
zegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik denk dat ik om 9 uur maar naar KX overga.......
Zijn wensen worden ingewilligdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg
nu moet je ook blijven wachten op de PSB he
Ons opzadelen met zo'n TT en dan zelf de benen nemen
Dat zou echt geweldig zijn inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En dan ook nog maar de acoustische versie van Good Things End en dan hebben we alles gehad
spasmodermiearbeidquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn inderdaad
Kippenvelwerk![]()
Michiel heeft gelijk,eindelijk weer een goed nummer van Robbie Williams,ik vondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Robbie Williams weer...waarom nou Michiel...
Ik heb nog een mailtje gestuurd (met een linkje naat Michiel's ode aan de PSB) met het verzoek als PSB moet komen dan een oud nummer te kiezen, maar het heeft niet mogen batenquote:
jammer zeg..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog een mailtje gestuurd (met een linkje naat Michiel's ode aan de PSB) met het verzoek als PSB moet komen dan een oud nummer te kiezen, maar het heeft niet mogen baten
veel plezier bij KXquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Afgezaagd, zeiken over plaatsnamen...
ja, moiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
Hoorde ik nou the OT Quartet in het eerste uur? Verlate request van iemand hier?
in ieder geval de helft van de 3FM luisteraarsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:55 schreef B.A.Trix het volgende:
Je zou haast denken dat half nederland vrachtwagenchauffeur is..![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in ieder geval de helft van de 3FM luisteraars
Are you in blijft echter onovertroffenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Het is een tijdje stil geweest rond Incubus, maar ze zijn terug met een erg lekker liedje. Volgens mij was 1 van hun laatste singles Are You in. Ik vind Love Hurts erg okay!
Zou je denken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik gok dat er meer dan 30 luisteraars zijn
Dat is een goed idee. Nog iemand die wat wil?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Tijd voor koppie warme chocolademelk!![]()
Jup, het is ook 1 van mijn favo liedjes van Incubus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Are you in blijft echter onovertroffen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Tijd voor koppie warme chocolademelk!![]()
*bijdehandte opmerking achterwege laatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
Heeft er niet iemand een warm saucijzenbroodje??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |