niet doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schaam me bijna dat ik Limburger ben
Dat kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schaam me bijna dat ik Limburger ben
Het wachten is op de eerste vrachtwagenchauffeur die in de uitzending komt terwijl ie ligt te neuken in zijn cabine... da's pas echt wildprikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Krijgen we weer een avond vol geile vrachtwagenchauffeurs die richting duitsland gaan??![]()
![]()
Dat lícht...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is daar zo donker in de studio.. we kunnen niet eens zien wie er binnen komt..![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste vrachtwagenchauffeur die in de uitzending komt terwijl ie ligt te neuken in zijn cabine... da's pas echt wildprik
Je zou bijna denken dat ze de studio naar buiten hebben verplaatst en het licht zodoende van een lantaarnpaal af komt...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is daar zo donker in de studio.. we kunnen niet eens zien wie er binnen komt..![]()
Ik hoorde iets met "ik wil ook gelift worden"quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Bonnie St. Claire, ik hoorde namelijk iets met tequila.
Past toch nog in het plaatje van Bonnie St. Claire?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde iets met "ik wil ook gelift worden"
dat wel jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Past toch nog in het plaatje van Bonnie St. Claire?![]()
Nee, maar ik had dit fragment bij Boulevard gezienquote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de Pet shop boys geen fuck aan vind he..![]()
Robbie Williams heeft betere platen gemaakt wat mij betreft!quote:
Dit nummer vind ik ook nietsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook weinig aan vind...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Robbie Williams - She's madonna....geloof me...hoe vaak jullie dat nummer draaien...hier kunnen jullie echt geen hit van maken...wat een ruknummer...
Ik vrees dat je de komende tijd er niet meer door komt bij Michiel voor een request.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |