Volgens mij is het vooral Gonzalez die bizar goed speelt (slechts 3UE en 27 winners), maar Haas heeft ook 'pas' 11 UE, dat is niet héél veel in bijna twee sets.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:44 schreef TheGeneral het volgende:
Haas valt wel erg tegen zeg.
Idd zeg, adten!!!quote:
Dat is ook zo, maar Haas maakt het hem ook niet echt moeilijk. Die backhand slice terug, kan hij helemaal niets mee. Elke keer maar terugspelen. En als hij dan op de aanval gaat is zijn forehand veelt te langzaam waardoor Gonzalez hem weer kan passeren of gewoon wegslaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral Gonzalez die bizar goed speelt (slechts 3UE en 27 winners), maar Haas heeft ook 'pas' 11 UE, dat is niet héél veel in bijna twee sets.
Hij zal de 1e set wel tot een tie-break weten te brengen ja. Maar verder? Ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:53 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Gonzo het Fed wel moeilijk kan maken, als zijn forehand zo blijft lopen wel...
Moeilijk is misschien een groot woord, maar wel moeilijker dan hij het tot nu toe heeft gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:53 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Gonzo het Fed wel moeilijk kan maken, als zijn forehand zo blijft lopen wel...
gonzo won toen zijn wedstrijden op karakter. Hij speelt nu 30x keer zo goed als toen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk echt niet Gonzelez het Federer moeilijk kan maken. Kijk maar naar de vorige resultaten. In Madrid en Basel stond Gonzelez ook zijn beste tennis te spelen. En toen werd hij simpel 2x afgedroogd door Federer. En nog maar kijken hoe hij zich houdt in zo'n grote finale.
Jazekers, zondagochtend om 09.30 uur Nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef -Mo- het volgende:
Wordt Gonzales - Haas nog uitgezonden op Eurosport?
Nee, dat is Gonzales-Federerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jazekers, zondagochtend om 09.30 uur Nederlandse tijd.![]()
9-0 ...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:44 schreef addictivebeat het volgende:
Wat is de onderlinge stand tussen Federer en Gonzalez?
9-0quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:44 schreef addictivebeat het volgende:
Wat is de onderlinge stand tussen Federer en Gonzalez? Laatste keer dat ik hun tegen elkaar zag spelen won Federer vrij makkelijk. Was op gravel geloof ik.
Ik denk dat Roddick wel een kans maakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
Het lijkt me wel leuk om Federer eens totaal weggetankt te zien worden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:02 schreef naittun1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Roddick wel een kans maakt.
Om z'n vlucht te halen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:02 schreef naittun1 het volgende:
Ik denk dat Roddick wel een kans maakt.
Aan het aantal UE van Haas te zien, was hij nog niet eens zo slecht, maar Gonzo gewoon subliem.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef RayMania het volgende:
Was Haas zo slecht, of was Gonzalez zo goed. That's the question.
Eurosport vast wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef FJD het volgende:
Gaat de NOS de wedstrijd live uitzenden? Dan ga ik morgen eens even in Cafe Amsterdam vragen of ze t uitzenden
Hmm naja als de NOS het niet zeker doet dan ga ik er niet op gokken. Dan zou ik hier om een uurtje of half 9 weg moeten rijden om om half 10 in Boekarest te zijn en daar dan in een cafe de wedstrijd te kunnen zienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef RayMania het volgende:
Eurosport vast wel.
Gonzalez zo goed, absoluut! Haas zei het zelf al dat hij zichzelf goed vond spelen maar dat er tegen deze Gonzalez niks te beginnen is...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef RayMania het volgende:
Was Haas zo slecht, of was Gonzalez zo goed. That's the question.
Half vier ga ik echt niet trekken. Zou wel graag willen kijken, want ook al zijn het absoluut niet mijn favoriete tennisters, het zijn wel 2 vechters, dus het kan best een hele leuke finale worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef Norrage het volgende:
Is er iemand die naar de vrouwenfinale gaat kijken?
Ja, ze is helemaal terug. Nu nog Henin terug op niveau tegen Roland Garros en we hebben weer wat spanning in het vrouwentennis ...quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:10 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 Serena, maar Maria komt langzaam op gang.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:10 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 Serena, maar Maria komt langzaam op gang.
Welke sportjournalist?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, vorig jaar al had een sportjournalist het erover dat Serena een paar jaar terug betrapt zou zijn op een dopingcontrole en van de tennisbonden in de "cover-up" operatie het advies had gekregen om zich rustig te houden tot 2007 als een soort van "vrijwillige schorsing" om de boel stil te houden ... En kijk nu eens ...
Ja Belgen zijn schoonquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, vorig jaar al had een sportjournalist het erover dat Serena een paar jaar terug betrapt zou zijn op een dopingcontrole en van de tennisbonden in de "cover-up" operatie het advies had gekregen om zich rustig te houden tot 2007 als een soort van "vrijwillige schorsing" om de boel stil te houden ... En kijk nu eens ...
De tennisjournalist van een krant hier (ik dacht van het Nieuwsblad) , maar ook VRT-journalist Karl Vannnieuwkerke maakte daar al eens vaag een opmerking over. (hij is tennis en wielerjournalist) vooral als het over de verschillende behandeling van doping ging tussen het tennis en het wielrennen ...quote:
Iedereen weet toch waarom Henin klierkoorts kreeg, Tong. Net als waarom Tom Steels en nog een reeks andere sporters dat al kregen ...quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:25 schreef tong80 het volgende:
Je zult maar om half 9 moeten doppen Joost
Nee, maar ik wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Kennen ze dat in Nederland dan nog ?![]()
Kijk uit Novotna stond ooit zo voorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een schijtfinale, ik had het eerder andersom verwacht eigenlijk. Anderzijds is 4.45 ook een mooie tijd om te gaan slapen.
Nog wel verder, maar Serena is mentaal toch wat sterker. Hooguit nog twee games voor Maria.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk uit Novotna stond ooit zo voor
Zeg nu zelf, de enige die hier tegen ook maar iets had kunnen beginnen is de beste Henin. Ik kijk in elk geval al uit naar Roland Garros ...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog wel verder, maar Serena is mentaal toch wat sterker. Hooguit nog twee games voor Maria.
Een Sharapova en Clijsters in goede doen moeten Serena ook wel aankunnen, maar idd ook Henin.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zeg nu zelf, de enige die hier tegen ook maar iets had kunnen beginnen is de beste Henin. Ik kijk in elk geval al uit naar Roland Garros ...
Het was hier in Australië toch dat vorig jaar bij Henin de Rode vlag uithing ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een Sharapova en Clijsters in goede doen moeten Serena ook wel aankunnen, maar idd ook Henin.
Het publiek krijgt twee slechte finales bij de vrouwen op rij trouwens, vorig jaar met Mauresmo.
Ik bedenk mij net dat ik hier nog een vrijkaart liggen heb voor het WK Veldrijden in mijn achterdeur dat al van morgenvroeg 10h ofzo begint ... Ik denk dat ik de junioren maar overslaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:42 schreef tong80 het volgende:
Heb laatst nog een topic geopend over of je sportgek bent.
Ik blijf trouw al is het bagger.
Ja, klopt, 09.30 uur inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
Zeg is de Federer - Gonzalez finale ook op zo'n achterlijk tijdstip midden in de nacht?
WilliamsDe finale winnen van de nummer 1 van de wereld met zulke cijfers
-edit-
Zie t alweer. Not before 7:30PM en 7:30PM is precies hoe laat het nu is in MelbourneKortom, precies 24 uur nog
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:31 schreef pfaf het volgende:
Gelukkig heeft Sharapova verloren, dat het van Serena is is dan wel weer minder, maargoed een mens kan neit alles hebben. En nu morgen een echte wedstrijd!
Dan noem je ook wel een Damequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:27 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Sharapova ook niet veel aan.
Ze heeft zeker niet de charme die Chris Evert had.
Eenschquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Snap echt niet wat iedereen in Sharapova ziet. Buiten een stel lange benen is het niks bijzonders en dan krijg je er ook nog dat irritante geschreeuw + irritante vader bij, om over het eendimensionale tennis maar te zwijgen![]()
Ik ook. Kan haast niet wachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:33 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgenochtend
En het vrouwentennis is de laatste maanden echt wel leuker...Jammer dat Henin en Mauresmo er niet waren/niet goed waren dit toernooi...Die twee maken het echt leuk met hun volleyspel.
De masters bij de vrouwen vond ik iig 3x zo leuk als bij de mannen...van de AO heb ik echter niks gezien van de vrouwen.
Owquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:33 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgenochtend
En het vrouwentennis is de laatste maanden echt wel leuker...Jammer dat Henin en Mauresmo er niet waren/niet goed waren dit toernooi...Die twee maken het echt leuk met hun volleyspel.
De masters bij de vrouwen vond ik iig 3x zo leuk als bij de mannen...van de AO heb ik echter niks gezien van de vrouwen.
uh..je zegt ongeveer precies hetzelfde als wat ik zeg...en toch deel je de mening niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:55 schreef erkel het volgende:
[..]
OwDie mening deel ik duidelijk niet. De enige vrouwen waar ik nog wel voor wil gaan zitten zijn: Henin, Schnyder, Koeznetsova en Mauresmo. Die spelen tenminste met hun hoofd en hebben een tactisch plan meestal. De rest ramt er maar op los
![]()
Maar morgenochtend zit ik ook klaar. Ik hoop op een waar spektakel![]()
Ik vond de masters van de dames 3x zo leuk als de masters bij de heren afgelopen november...Niet beter dan het algemene herentennis...Nee, bij lange na nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:33 schreef erkel het volgende:
@Norrage:
JIj zegt dat je de Masters van de dames 3x zo leuk vond over het algemeen. Die mening deel ik niet. Het niveau ligt over het algemeen en relatief gezien veel hoger bij de mannen dan bij de vrouwen over de breedte van de Masters gezien. Daarom vind ik de mannen nog steeds veel leuker om naar te kijken.
Ze heeft nog wel een lange weg te gaan om in de buurt te komen van de echte legendes als Graf, Navratilova en Evert, maar het is in de moderne tijd niettemin zeer knap.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef mitt het volgende:
Serena
Dat is pas een groot kampioen, Grand Slam nr 8!! alweer.
Zij is iit tot bijvoorbeeld een Clijsters een groot kampioen. Clijsters met dr 1 GSquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel een lange weg te gaan om in de buurt te komen van de echte legendes als Graf, Navratilova en Evert, maar het is in de moderne tijd niettemin zeer knap.
Ha lachuh...heerlijk adremquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef XL het volgende:
Klasse Andy: http://www.youtube.com/watch?v=80W9pW3TTxw
Haha.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef XL het volgende:
Heel erg leuk inderdaad. Vind hem een van de meest sympathieke spelers die er zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef XL het volgende:
3-0 Federer, afgetekend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel erg leuk inderdaad. Vind hem een van de meest sympathieke spelers die er zijn.![]()
XL, wat is jouw verwachting van de finale van morgen?
Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.quote:
Nee joh, ik kijk tennis voor mijn lol.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.![]()
Wed jij trouwens weleens op Betfair ofzo, als ik vragen mag? Voro jou moet daar toch wel iets te verdienen zijn lijkt me.
BS was uiteindelijk wel finalistquote:
Mjah als hij Roddick ziet als de #2 van dit toernooi weet ik niet of hij aan betfair mee moet doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.![]()
Wed jij trouwens weleens op Betfair ofzo, als ik vragen mag? Voro jou moet daar toch wel iets te verdienen zijn lijkt me.
Eurosport begint om 09.25 uur met de uitzending. Eerst even rustig wakker worden en een gezellig ontbijtje maken (zie een eerdere post van mij met mijn ontbijt van morgen).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef pfaf het volgende:
Even voor de goede orde, hoe laat moet de wekker gezet worden?
Zelfde hier. Hooguit 3-1. Waarbij Federer de 2e set verliest. Maar winst voor Federer lijkt me duidelijk.quote:
Jan Mulder als tennisexpertquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zelfde hier. Hooguit 3-1. Waarbij Federer de 2e set verliest. Maar winst voor Federer lijkt me duidelijk.
Jan mulder zei gisteren trouwens bij De Wereld Draait Door dat Federer vernedert of vernietigd zou worden door Gonzelez. 1 van de 2, weet niet meer precies welke.
En iemand ook de Knudde gezien van vandaag uit het AD?
Haha, zover wilde ik ook zeker niet gaanquote:
Jan, je wordt bedankt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:02 schreef Norrage het volgende:
Nu hoeven we niet meer te kijken dus...Mulder heeft de uitslag al verklapt
Had ik hier maar erder gekekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Norrage het volgende:
9.30..maar je moet wel de voorbeschouwing zien natuurlijk dus 9?
Zou erg sensationeel zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:27 schreef Os__ het volgende:
Ok, ik ben wakker. Ik wil niets van deze wedstrijd missen.
Het zou toch wel stiekem leuk zijn als Gonzo wint.
Ja, ik ook. Kwam niet meer in slaap. Maar goed, je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat je je verslaapt.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Ben ik toch mooi een uur te vroeg m'n nest uit gekomen
Waar ben je dan? In Engeland?quote:Op zondag 28 januari 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
M'n laptop stond nog op NL tijd dus toen ik gister de website bekeek dacht ik 'ah om half 10 komt de wedstrijd'. Ik vervolgens de wekker gezet om half 10Hier is het een uurtje vroeger, had hier dus half 11 moeten zijn
Ach tijd genoeg voor andere dingen zullen we maar zeggen
Iemand die kan bevestigen dat Eurosport het uitzendt?
Hoezo is dat irritantquote:Op zondag 28 januari 2007 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien meer iets voor KLB, maar ik vind het altijd zo irritant dat vrijwel niemand 'toegeeft' naar tennis te kijken. De meeste mensen hebben het er 'te druk' voor.![]()
![]()
Sorry tis hier een uurtje later natuurlijkquote:Op zondag 28 januari 2007 08:45 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ben je dan? In Engeland?
Ik kan bevestigen dat het op Eurosport is.
Ik vind het irritant omdat ze suggereren dat ze erg belangrijk zijn. Zo'n reactie van "Daar heb ik helemaal geen tijd voor joh" klinkt als "iemand die het druk heeft, heeft geen tijd om tv te kijken", wat suggereert dat je geen leven/verantwoordelijkheden hebt als je er wel tijd voor hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo is dat irritantKan me weinig boeien of mensen het wel of niet kijken eigenlijk. Zelf maak ik alleen tijd voor de echt gave wedstrijden, de rest moet ik maar net tegen aan lopen.
Ow okeejj. Vond het al een ingewikkelde berekening.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry tis hier een uurtje later natuurlijk![]()
Roemenie
hehequote:Op zondag 28 januari 2007 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ow okeejj. Vond het al een ingewikkelde berekening.![]()
'morgen.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:06 schreef XL het volgende:
Goedemorgen allen.
Ja, dat hoop ik ook. Maar ik denk dat we er wel op kunnen rekenen dat Gonzalez tot en met het laatst punt blijft vechten. Zelden iemand gehoord die zo in zijn kansen tegen Federer leek te geloven als Gonzalez voorafgaand aan deze partij. Zie de volgende quotes uit een interview met hem (bron: http://www.australianopen(...)71169887734351.html):quote:Op zondag 28 januari 2007 09:13 schreef Bruce117 het volgende:
Langzaam wordt de spanning opgebouwd
Hopelijk wordt het dadelijk geen deceptie
Een triple bagel?quote:Op zondag 28 januari 2007 09:13 schreef Norrage het volgende:
Nou ik ben benieuwd...
Maar ik vrees het ergste...
Maar stel nou dat Gonzalez Fed gaat bagelen? Wat zou dat nou stoer zijn
Sue Barker!quote:
Sue.quote:
Nog teveel UE om Federer te pakken, nu al meer dan in heel de wedstrijd tegen Haas.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:54 schreef Jasza het volgende:
Gonzo begint wel aardig.
Het is een finale, vind hem wel aardig starten(is voor hem toch nieuw)quote:Op zondag 28 januari 2007 09:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog teveel UE om Federer te pakken, nu al meer dan in heel de wedstrijd tegen Haas.
Je moet durven tegen Fedex anders kan je alvast inpakken.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:00 schreef TheGeneral het volgende:
Gedurfde dropshot.. Maar heel mooi uitgevoerd.
I'm not sure if that was in the gameplan, a dropshot from behind the baseline at deucequote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is het beste commentaar? BBC?
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
Onsportief dat Gonzalez die bal keihard op Federer wilde slaan.Op het lichaam slaan, vind ik op zichzelf niet onsportief, maar hier had hij Federer volgens mij een blessure kunnen slaan.
Je vond niet dat hij erg hard sloeg?quote:
Hij slaat altijd erg hard.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vond niet dat hij erg hard sloeg?![]()
Nee, er staat nergens dat je een bal niet richting iemand mag slaan. Gebeurd wel vaker, hij wilde gewoon het punt makkelijk maken.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vond niet dat hij erg hard sloeg?![]()
nou geweldig hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
en fed schakelt een tandje hoger
het is nog vroegquote:Op zondag 28 januari 2007 10:27 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg noemde het wedstrijdpunten i.p.v. setpunten![]()
.
Op zondag.quote:
Hij was volgens mij altijd juist meer een netspeler. Hij is de beste volleerder die ik ken.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:31 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Federer is zo verbeterd aan het net, hij is nu echt all round!
Zet je huis erop, maar ik ga er niet vanuit. Zeg het iig niet bij elke misser van Gonzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan niet he, als Federer deze set pakt word het toch 3-0![]()
Ik zei het al van te voren, en als hij ze kansen niet pakt tegen Federer dan heb je helemala een probleem.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zet je huis erop, maar ik ga er niet vanuit. Zeg het iig niet bij elke misser van Gonzo.
Zeg ga jij even lekker voetbal kijken ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 10:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan niet he, als Federer deze set pakt word het toch 3-0![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:33 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Zeg ga jij even lekker voetbal kijken ofzo![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:33 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Zeg ga jij even lekker voetbal kijken ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |