Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.quote:
Nee joh, ik kijk tennis voor mijn lol.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.![]()
Wed jij trouwens weleens op Betfair ofzo, als ik vragen mag? Voro jou moet daar toch wel iets te verdienen zijn lijkt me.
BS was uiteindelijk wel finalistquote:
Mjah als hij Roddick ziet als de #2 van dit toernooi weet ik niet of hij aan betfair mee moet doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.![]()
Wed jij trouwens weleens op Betfair ofzo, als ik vragen mag? Voro jou moet daar toch wel iets te verdienen zijn lijkt me.
Eurosport begint om 09.25 uur met de uitzending. Eerst even rustig wakker worden en een gezellig ontbijtje maken (zie een eerdere post van mij met mijn ontbijt van morgen).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef pfaf het volgende:
Even voor de goede orde, hoe laat moet de wekker gezet worden?
Zelfde hier. Hooguit 3-1. Waarbij Federer de 2e set verliest. Maar winst voor Federer lijkt me duidelijk.quote:
Jan Mulder als tennisexpertquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zelfde hier. Hooguit 3-1. Waarbij Federer de 2e set verliest. Maar winst voor Federer lijkt me duidelijk.
Jan mulder zei gisteren trouwens bij De Wereld Draait Door dat Federer vernedert of vernietigd zou worden door Gonzelez. 1 van de 2, weet niet meer precies welke.
En iemand ook de Knudde gezien van vandaag uit het AD?
Haha, zover wilde ik ook zeker niet gaanquote:
Jan, je wordt bedankt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:02 schreef Norrage het volgende:
Nu hoeven we niet meer te kijken dus...Mulder heeft de uitslag al verklapt
Had ik hier maar erder gekekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Norrage het volgende:
9.30..maar je moet wel de voorbeschouwing zien natuurlijk dus 9?
Zou erg sensationeel zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:27 schreef Os__ het volgende:
Ok, ik ben wakker. Ik wil niets van deze wedstrijd missen.
Het zou toch wel stiekem leuk zijn als Gonzo wint.
Ja, ik ook. Kwam niet meer in slaap. Maar goed, je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat je je verslaapt.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Ben ik toch mooi een uur te vroeg m'n nest uit gekomen
Waar ben je dan? In Engeland?quote:Op zondag 28 januari 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
M'n laptop stond nog op NL tijd dus toen ik gister de website bekeek dacht ik 'ah om half 10 komt de wedstrijd'. Ik vervolgens de wekker gezet om half 10Hier is het een uurtje vroeger, had hier dus half 11 moeten zijn
Ach tijd genoeg voor andere dingen zullen we maar zeggen
Iemand die kan bevestigen dat Eurosport het uitzendt?
Hoezo is dat irritantquote:Op zondag 28 januari 2007 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien meer iets voor KLB, maar ik vind het altijd zo irritant dat vrijwel niemand 'toegeeft' naar tennis te kijken. De meeste mensen hebben het er 'te druk' voor.![]()
![]()
Sorry tis hier een uurtje later natuurlijkquote:Op zondag 28 januari 2007 08:45 schreef Federer-fan het volgende:
Waar ben je dan? In Engeland?
Ik kan bevestigen dat het op Eurosport is.
Ik vind het irritant omdat ze suggereren dat ze erg belangrijk zijn. Zo'n reactie van "Daar heb ik helemaal geen tijd voor joh" klinkt als "iemand die het druk heeft, heeft geen tijd om tv te kijken", wat suggereert dat je geen leven/verantwoordelijkheden hebt als je er wel tijd voor hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo is dat irritantKan me weinig boeien of mensen het wel of niet kijken eigenlijk. Zelf maak ik alleen tijd voor de echt gave wedstrijden, de rest moet ik maar net tegen aan lopen.
Ow okeejj. Vond het al een ingewikkelde berekening.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry tis hier een uurtje later natuurlijk![]()
Roemenie
hehequote:Op zondag 28 januari 2007 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ow okeejj. Vond het al een ingewikkelde berekening.![]()
'morgen.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:06 schreef XL het volgende:
Goedemorgen allen.
Ja, dat hoop ik ook. Maar ik denk dat we er wel op kunnen rekenen dat Gonzalez tot en met het laatst punt blijft vechten. Zelden iemand gehoord die zo in zijn kansen tegen Federer leek te geloven als Gonzalez voorafgaand aan deze partij. Zie de volgende quotes uit een interview met hem (bron: http://www.australianopen(...)71169887734351.html):quote:Op zondag 28 januari 2007 09:13 schreef Bruce117 het volgende:
Langzaam wordt de spanning opgebouwd
Hopelijk wordt het dadelijk geen deceptie
Een triple bagel?quote:Op zondag 28 januari 2007 09:13 schreef Norrage het volgende:
Nou ik ben benieuwd...
Maar ik vrees het ergste...
Maar stel nou dat Gonzalez Fed gaat bagelen? Wat zou dat nou stoer zijn
Sue Barker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |