abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2007 @ 12:50:23 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45753186
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet zo'n klootzak. Zo'n Hewitt en zo, dat zijn tennissers voor wie ik echt ga zitten - bij Federer denk ik nou nooit, hey joepie, leuk er is tennis
Hewitt is net een pong-blokje, en Nadal blijft me gewoon irriteren met die nare trekjes van 'm. Het tennis van Federer is het beste, en je moet maar net kunnen verdragen dat hij niet na elk gewonnen punt "COME ON" of "VAMOS" schreeuwt. Maar je kunt het ook andersom zien natuurlijk, ligt het aan Federer dat het tennis zo 'saai' is, of aan alle grijze muizen (qua eendimensionale spel) die de rest van de top 10 vormt?
  zondag 28 januari 2007 @ 12:53:35 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45753266
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft 'ie speciaal een horloge aangedaan?
Zoals gezegd, doet 'ie het altijd. In Kooyong droeg 'ie het zelfs tijdens het spelen, waarschijnlijk op verzoek van z'n nieuwe sponsor (overgestapt van Maurice Lacroix naar Rolex ). Gelukkig heeft 'ie besloten z'n horloge niet te dragen tijdens het spelen van 'echte' wedstrijden.
pi_45753352
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:25 schreef Brahimov het volgende:
Federer
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_45753462
Een van de slechtste, spannende finales ooit Mishits, UEs, een 1st serve % waar je je rot om lacht en ga zo maar door. Na de tweede set was de lol er echter wel af en was het uitzitten.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45753740
Ben je niet goed in je hoofd ofzo met 'slechtste finale ooit'..
pi_45754036
De 2e set was zeker beter. De 3e set was vast ook goed maar toen was het pleit al een beetje beslecht en gaat de spanning eraf.

1e set:
1st server % 50% tegen 53%
UEs 10 tegen 17

Federer maakte 12 UEs in de hele wedstrijd tegen Roddick. Nee spannend was de wedstrijd wel maar dat het een goede finale was is echt een overstatement.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45755326
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef MarkG het volgende:
Ben je niet goed in je hoofd ofzo met 'slechtste finale ooit'..
Komt wel in de buurt hoor.
pi_45755573
Naar Federer moet je kijken als je van tennis houdt Tennis is bij uitstek de sport van de het mooie, mooie slagen, mooie punten, etc. Federer speelt gewoon ongelofelijk mooi tennis. En daarbij komt nog, er zijn zoveel wedstrijden tijdens een Grand-Slam (of ander toernooi) dat het feit dat Federer nu weer wint het toernooi nog niet saai hoeft te maken.
Ik ben normaliter in sport nooit voor iemand of iets die/dat altijd wint, maar als je zo mooi speelt als Federer, dan kun je daar als tennisliefhebber denk ik moeilijk niet voor juichen.

Federer
pi_45761544
Roger Federer
10 Grand Slams

pi_45762063
Yessss, Federer wint! Jammer van die call in de eerste set, als Gonzalez die set had gewonnen dan was het misschien nog een spannende partij geworden, want daarna was het stukken minder. Anyway, goed gedaan van Roger.

Op naar Roland Garros. Nu moet het nou eens echt een keer gaan gebeuren.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:07:12 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45762525
De finale was ook niet goed, maar voor iemand die Federer graag ziet winnen vond ik 'm de eerste twee sets toch erg spannend. Wanneer je Gonzo graag had zien winnen, dan kan ik me voorstellen dat je 't achteraf een slechte finale vindt, maar persoonlijk vond ik die van gisteren een stuk slechter.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:17:36 #237
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_45762901
Ik vond het wel opvallend dat Federer al een heel toernooi die Hawk-Eye aan het belachelijk maken was door er kritiek op te geven en hem te gebruiken op de vreemdste momenten(punten die echt overduidelijk uit waren). Maar in de eerste set ging het nogal moeizaam en begon hij 'm plots wel op belangrijke punten te gebruiken, waar hij duidelijk voordeel uit haalde, want hij had gelijk.

Blijkbaar is eigenbelang toch nog iets belangrijker dan principes.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:21:12 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45763045
Wat ik al zei, hij is er gewoon heel slecht in om dat in te schatten bij z'n normale spel. Maar wanneer 'ie eenmaal in z'n "zone" zit, lijkt hij op gevoel te kunnen bepalen of een bal in was of uit. Niet zozeer op z'n zicht, maar gewoon vertrouwen op de manier hoe hij de bal raakt.

Soms speelt 'ie wedstrijden waarbij hij nooit dat niveau haalt, en dan zijn z'n beslissingen inderdaad lachwekkend.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:30:27 #239
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45763416
Mooie 1e set. Zonde dat 'tie niet gewoon naar Gonzo ging. Na die 5-4 was het ook voorbij.
Wel hulde voor Federer natuurlijk, wat een legende.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:06:33 #240
166367 Opzoutvaatje
What goes around comes around
pi_45766406
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

Okee, maar 't blijft toch opvallend dat hij hoewel hij jaren onaantastbaar was hij tussen 14 Grand Slam-overwinningen er van 13 RG-deelnames geeneen kon winnen.
Maar RG stond pas hoog op zijn lijstje, toen hij er eigenlijk al veel te oud voor was. Hij gaf altijd de voorkeur aan Wimbledon. Het is ook gewoon niet logisch om die twee toernooien zo vlak achter elkaar te laten spelen.
pi_45767149
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Federer al een heel toernooi die Hawk-Eye aan het belachelijk maken was door er kritiek op te geven en hem te gebruiken op de vreemdste momenten(punten die echt overduidelijk uit waren). Maar in de eerste set ging het nogal moeizaam en begon hij 'm plots wel op belangrijke punten te gebruiken, waar hij duidelijk voordeel uit haalde, want hij had gelijk.

Blijkbaar is eigenbelang toch nog iets belangrijker dan principes.
Als je het dan toch moet gebruiken, doe het dan ook goed...

En ik vond het een vermakelijke wedstrijd...Enorm jammer van de 1e set..Als Gonzo die had gewonne...dan weet ik het nog zo net niet hoor.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45767384
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Als je het dan toch moet gebruiken, doe het dan ook goed...

En ik vond het een vermakelijke wedstrijd...Enorm jammer van de 1e set..Als Gonzo die had gewonne...dan weet ik het nog zo net niet hoor.
Dan had Federer hem gewoon in 4 gewonnen hoor. Ik snap al niet dat van tevoren jullie dachten dat hij een kans had. Je zag hoe simpel Federer de Gonzalez forehand onder controle had. Hij speelde er gewoon vaak naartoe. De slice backhand wist Federer ook wel raad mee. Service scoort hij ook niet zo mee omdat Federer die heel goed kan lezen en vrijwel elke keer terug had.
Hij kreeg in zijn vorige partijen heel langzaam een bal van zijn tegenstander. Dan kan hij lekker aanleggen met zijn forehand. Maar Federer met zijn forehand zet er druk op en dan moet Gonzalez te snel handelen.
pi_45767737
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dan had Federer hem gewoon in 4 gewonnen hoor. Ik snap al niet dat van tevoren jullie dachten dat hij een kans had. Je zag hoe simpel Federer de Gonzalez forehand onder controle had. Hij speelde er gewoon vaak naartoe. De slice backhand wist Federer ook wel raad mee. Service scoort hij ook niet zo mee omdat Federer die heel goed kan lezen en vrijwel elke keer terug had.
Hij kreeg in zijn vorige partijen heel langzaam een bal van zijn tegenstander. Dan kan hij lekker aanleggen met zijn forehand. Maar Federer met zijn forehand zet er druk op en dan moet Gonzalez te snel handelen.
Volgens mij was het gewoon tevergeefse hoop....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')