Want? Mag z'n tiende niet meer mooi zijn voor jezelf?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Heb echt het gevoel dat hij iets overdrijft met dat juichen maargoed.
Volgens mij is ie dat nu al. Zo jong en zoveel al gewonnen. Op zn 35e heeft ie straks 25 Grandslams ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:06 schreef Leatherface het volgende:
Als Federer ook nog Roland Garros wint, en eventueel de olympische titel, is hij voor mij definitief de grootste ooit.
Mag ik even een zinnetje gebruiken dat voor MJ gereserveerd was?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Hoe oud is ie nu? 25? En dan al 10 grandslams..
En eentje zonder een set te verliezen....quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Mag z'n tiende niet meer mooi zijn voor jezelf?
Als hij niet juicht is hij weer arrogant zeker.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Waar slaat dat nou weer op...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Het zag er een beetje gemaakt uit maargoed wat jullie willen, dat hij erg blij is snap ik wel maar dit was wel een beetje overdreven imo.quote:
Dat noemen we benepen Hollandse mentaliteit.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als hij niet juicht is hij weer arrogant zeker.
Het is ook niet snel goed.
Ik geef me mening, dat Federer geweldig tennist is natuurlijk zo maar van mij mag hij er een jaartje tussenuit voor de spanningquote:Op zondag 28 januari 2007 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Jasza zeikt graag, maar toch kijken.
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mag ik even een zinnetje gebruiken dat voor MJ gereserveerd was?
He's so good, it's scary!
Ja, zonde voor hem.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef Marcosss het volgende:
Toch jammer van die 2 setpoints die Gonzalez miste in set 1...
in Parijs zal de finale ook wel weer Nadal Federer worden, maar dan heb je nog een spannende finale denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef BettyR het volgende:
Tsja. Federer is pure klasse, maar het mannentennis wordt met de Grand Slam saaier. Tuurlijk, er blijven genoeg spannend partijen, maar uiteindelijk is het altijd Federer die overwint. En dat vind ik jammer.
Larry Bird: "I think it's god disguised as Roger Federer."quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mag ik even een zinnetje gebruiken dat voor MJ gereserveerd was?
He's so good, it's scary!
Die is nog mooier.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Larry Bird: "I think it's god disguised as Roger Federer."
Had hem vorig jaar misschien ook al kunnen winnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:15 schreef Jasza het volgende:
Dit jaar wint Federer roland garros van Nadal denk ik, hij zet eigenlijk alles ervoor opzij.
Sampras is ook heilig vind ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Het is voor alle tennisliefhebbers te hopen dat er snel een paar mensen opstaan die hem serieus tegenspel bieden.
Maar zolang hij RG niet weet te winnen is hij niet bepaald echt heilig natuurlijk.
En waar komt dat jou inziens dan door?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Federers prestaties zijn indrukwekkend af en zijn tennis is fenomenaal. Ik blijf het jammer vinden dat hij vooral ontzag opwekt, nauwelijks passie.
Dat gaat niet lukken joh, Federer zal nooit gestopt worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Het is voor alle tennisliefhebbers te hopen dat er snel een paar mensen opstaan die hem serieus tegenspel bieden.
Maar zolang hij RG niet weet te winnen is hij niet bepaald echt heilig natuurlijk.
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemdenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef Arcee het volgende:
In 't hele toernooi geen enkele set verloren.
Voor het eerst sinds 1972.
Gebrek aan spelvreugde en aan tegenslag, het is ook een karakterkwestie. Hij zal toch vooral bekend blijven als de robot.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En waar komt dat jou inziens dan door?
Gebrek aan charisma?
Misschien dat van die andere talenten als Gasquet en Murray ook snel progressie kunnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken joh, Federer zal nooit gestopt worden.
Djokovic kan het hem misschien soms moeilijk maken over een jaar ofzo maar verder zal hij het altijd wel winnen imo.
BBCquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Zwansen het volgende:
Waarom werd er gelachen nu dan? Die eerste en 2e keer? Die kwakker zit er doorheen te lullen.
In het stadion 1972...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemden
1972 was de laatste keer dat het op de Australian Open gebeurde, 1980 de laatste keer dat het in een grandslam gebeurde. (tenminste, dat begreep ik ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemden
inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:23 schreef Marcosss het volgende:
[..]
1972 was de laatste keer dat het op de Australian Open gebeurde, 1980 de laatste keer dat het in een grandslam gebeurde. (tenminste, dat begreep ik ervan)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |