Sampras is ook heilig vind ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Het is voor alle tennisliefhebbers te hopen dat er snel een paar mensen opstaan die hem serieus tegenspel bieden.
Maar zolang hij RG niet weet te winnen is hij niet bepaald echt heilig natuurlijk.
En waar komt dat jou inziens dan door?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Federers prestaties zijn indrukwekkend af en zijn tennis is fenomenaal. Ik blijf het jammer vinden dat hij vooral ontzag opwekt, nauwelijks passie.
Dat gaat niet lukken joh, Federer zal nooit gestopt worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Het is voor alle tennisliefhebbers te hopen dat er snel een paar mensen opstaan die hem serieus tegenspel bieden.
Maar zolang hij RG niet weet te winnen is hij niet bepaald echt heilig natuurlijk.
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemdenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef Arcee het volgende:
In 't hele toernooi geen enkele set verloren.
Voor het eerst sinds 1972.
Gebrek aan spelvreugde en aan tegenslag, het is ook een karakterkwestie. Hij zal toch vooral bekend blijven als de robot.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En waar komt dat jou inziens dan door?
Gebrek aan charisma?
Misschien dat van die andere talenten als Gasquet en Murray ook snel progressie kunnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken joh, Federer zal nooit gestopt worden.
Djokovic kan het hem misschien soms moeilijk maken over een jaar ofzo maar verder zal hij het altijd wel winnen imo.
BBCquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Zwansen het volgende:
Waarom werd er gelachen nu dan? Die eerste en 2e keer? Die kwakker zit er doorheen te lullen.
In het stadion 1972...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemden
1972 was de laatste keer dat het op de Australian Open gebeurde, 1980 de laatste keer dat het in een grandslam gebeurde. (tenminste, dat begreep ik ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemden
inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:23 schreef Marcosss het volgende:
[..]
1972 was de laatste keer dat het op de Australian Open gebeurde, 1980 de laatste keer dat het in een grandslam gebeurde. (tenminste, dat begreep ik ervan)
Amerikaan Sampras was anders nog minder flamboyant.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef Leatherface het volgende:
Federer is natuurlijk ook een Zwitser en geen flamboyante Amerikaan of Australier.
Die zijn gewoon over het algemeen wat gereserveerder en koeler. Ik kan me voorstellen dat mensen hem daarom minder boeiend vinden.
Ik denk niet dat ie dankbaar is voor teksten als:quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Wat een fiasco voor het tennis is die Federer toch
Dat. En het komt allemaal wat steriel over. Het lijkt meer eenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En waar komt dat jou inziens dan door?
Gebrek aan charisma?
Ja, klopt. Maar Amerikanen hebben natuurlijk wel een geschiedenis van flamboyante tenniskampioenen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Amerikaan Sampras was anders nog minder flamboyant.
Het is puur tennis, net als bij Sampras eigenlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:25 schreef BettyR het volgende:
Federer roept bij mij ook niets op behalve goed tennis. Ik denk niets bij die vent. En dan kan hij half gaan huilen, dan nog voelt het voor mij alsof hij het faket.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |