Ze kijken wel vaak naar hun trainer ja, net of zij het veel beter kunnen zienquote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg me af: hebben ze oogcontact met iemand op de tribune die zegt of ze de walkeye moeten aanvragen want Gonzeles maakte daarmee een grote fout in zijn laatste servicegame eerste set.
Bij de dames zag ik dat vrij vaak, maar bij de mannen eigenlijk weining. Maar het gebeurd wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg me af: hebben ze oogcontact met iemand op de tribune die zegt of ze de walkeye moeten aanvragen want Gonzeles maakte daarmee een grote fout in zijn laatste servicegame eerste set.
Kan natuurlijk wel, hangt een beetje af van waar ze zitten tov de lijnenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze kijken wel vaak naar hun trainer ja, net of zij het veel beter kunnen zien.
cruciaalquote:Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef SCH het volgende:
Als Goonzales hem daar had aangevraagd had hij meteen die game gehad en rustiger in de tie gestaan, cruciaal voor de hele wedstrijd volgens mij.
Mwah, meestal heeft 'ie alleen gelijk als 'ie echt goed aan het spelen is. Alsof hij dan 'voelt' dat iets in of uit is. Vaak genoeg gezien dat hij calls maakt op hele rare onbelangrijke momenten waarbij het overduidelijk is dat de bal uit is.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Ambrosius het volgende:
Prachtig, ze moeten het systeem FedEye noemen.
Klopt. Volgende game van Gonzo wordt belangrijk, altijd de zevende game.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, meestal heeft 'ie alleen gelijk als 'ie echt goed aan het spelen is. Alsof hij dan 'voelt' dat iets in of uit is. Vaak genoeg gezien dat hij calls maakt op hele rare onbelangrijke momenten waarbij het overduidelijk is dat de bal uit is.
7-6 6-4.quote:
Dat heeft 'ie afgelopen week al gedaan hoor, die zit al lang en breed weer in Spanje.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:46 schreef SCH het volgende:
Hup Gonzo, pak die lelijke aap
Ga me hier niet een beetje de les lezen want dan ga ik je de hele middag stalken als Ajax achterstaatquote:Op zondag 28 januari 2007 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie afgelopen week al gedaan hoor, die zit al lang en breed weer in Spanje.
Da's als H'veen supporter best triestquote:Op zondag 28 januari 2007 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga me hier niet een beetje de les lezen want dan ga ik je de hele middag stalken als Ajax achterstaat
Da's waar.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach ja, de 2-0 in sets voor is belangrijker dan het aantaal games![]()
Ontopic blijven jongens.quote:
Je had nog verwacht dat Gonzalez ging winnen?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:57 schreef Joris33 het volgende:
break Federer, het is nu afgelopen denk ik![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Wat een fiasco voor het tennis is die Federer toch
Ik heb liever spannende wedstrijden dan 1 iemand die alles domineert.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is gewoon de beste tenniser ter wereld. En een leuk spel om naar te kijken.
Hij is de champion off the champions.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Dat is ook een manier waarop je er naar kunt kijken. Maar als niemand in staat is om zijn ontzettend hoge niveau te evenaren, houdt het op.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb liever spannende wedstrijden dan 1 iemand die alles domineert.
Inderdaad. Federer is gewoon een geweldige toevoeging aan het hedendaagse tennis. Trouwens, de toernooien zijn altijd best spanned, tot men Federer tegenkomt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is ook een manier waarop je er naar kunt kijken. Maar als niemand in staat is om zijn ontzettend hoge niveau te evenaren, houdt het op.
Je kunt natuurlijk ook genieten van hogeschool - tennis dat Federer ons al jaren voorschotelt.
Nee, dat is niet waar. Dat was misschien iemand als een Schumacher voor de F1. Maar als Federer speelt, kan ik en velen met mij daar echt van genieten. Dit terwijl ik normaal niet eens zoveel tennis volg.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Federer is een held en nu al een legende. On and off court. Anderen moeten nu maar zien dat niveau te bereiken. Kan alleen maar goed voor het tennis zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |