Een Echte finalequote:Op zondag 28 januari 2007 10:39 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie finale tot nu toe.
Nietquote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef Ambrosius het volgende:
Vierde SP, deze maakt 'ie.
weer nietquote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef Ambrosius het volgende:
Vierde SP, deze maakt 'ie.
Hij denkt ook minder na nu en vervalt in oude gewoontesquote:Op zondag 28 januari 2007 10:47 schreef Jasza het volgende:
Jezus zeg, Gonzo eheft het ff tegenzitten nu.
Niet gek, daar kan een Nederlandse wereldkampioen worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:58 schreef borisz het volgende:
de NOS gaat over op veldrijden![]()
dus op naar de BBC
ik zou zeggen gooi NL 2 ook aan voor de sportquote:Op zondag 28 januari 2007 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet gek, daar kan een Nederlandse wereldkampioen worden.
Waarom kijk je uberhaubt naar de NOS als je ook naar de BBC kan kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
ik zou zeggen gooi NL 2 ook aan voor de sport
Dat is idd een makke van hem, die is stukken minder dan die van Federer. Maar als ie er omheen kan lopen..Boem!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:03 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Gonzales gaat te kort komen omdat ie geen topspin backhand heeft.
mind my words
Da's 't verschil tussen een absolute topfilm uitzenden, of een C-film uitzenden omdat Rutger Hauer er toevallig in speelt.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet gek, daar kan een Nederlandse wereldkampioen worden.
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom kijk je uberhaubt naar de NOS als je ook naar de BBC kan kijken.
Of begrijp je geen engels ?
Dat is zélden.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
bij de belg hebben ze ook vaak en op één en canvas sporza
Dat zou ik dus rete-irritant vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie trouwens dat de NOS steeds schakelt tussen veldrijden en tennis, valt allemaal wel mee dus.
Dat is net zoiets als schakelen tussen een topfilm en een C-film omdat Rutger Hauer er toevallig in speeltquote:Op zondag 28 januari 2007 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie trouwens dat de NOS steeds schakelt tussen veldrijden en tennis, valt allemaal wel mee dus.
Volgens mij zijn er genoeg Nederlanders die liever veldrijden zien dan tennis op dit moment hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 11:05 schreef twi het volgende:
[..]
Da's 't verschil tussen een absolute topfilm uitzenden, of een C-film uitzenden omdat Rutger Hauer er toevallig in speelt.
Federer gaat nog iets beter spelen heb ik het ideequote:Op zondag 28 januari 2007 11:03 schreef erkel het volgende:
Gonzalez zijn forehand gaat iets beter lopen heb ik het idee
Dat ligt meer aan de achterlijkheid van het Nederlandse chauvinisme. Al is er een wereldkampioenschap paalzitten waar een Nederlander kampioen kan worden wordt 't uitgezondenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg Nederlanders die liever veldrijden zien dan tennis op dit moment hoor![]()
Je kijkt niet, Gonzo hield de 3 games hiervoor simpel z'n service.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:15 schreef Jasza het volgende:
U See Ambrosius.
Waanzinning. Wat een hoek.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een bal zeg!!
Ik kijk wel, maar veel deed Federer daar niet. Nu ging hij er echt voor en breakt hij gelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 11:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt niet, Gonzo hield de 3 games hiervoor simpel z'n service.
Nee, Federer geeft 'm die games, geloof je het zelf?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar veel deed Federer daar niet. Nu ging hij er echt voor en breakt hij gelijk![]()
Daarnaast slaat Gonzo niet meer zo hard als in de 1e set volgens mij![]()
Wat mij betreft als je de tijd hebt om een bal te slaanquote:Op zondag 28 januari 2007 11:21 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de criteria zijn om iets als een unforced error te kwalificeren?
Ik bedoel het is toch behoorlijk subjectief.
Nalbandian, Masters Cup Final 2005. (maar met blessure)quote:Op zondag 28 januari 2007 11:25 schreef Mark het volgende:
Nu wordt het wel heel lastig voor Gonzo, Zou niet weten wanneer FedEx voor het laatst een 2-0 in sets heeft weggegeven
Hoezo, hij heeft gelijk hoor.. Elk punt is belangrijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Jasza het volgende:
Federer hou nou gewoon op zeg, gaat ie nog zeiken ook
Daar gaat het niet om, maar dat ie ging zeiken toen de scheids zei:quote:Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft gelijk hoor.. Elk punt is belangrijk.
Federer zeikt niet, hij doet beleefd zijn beklagquote:Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar dat ie ging zeiken toen de scheids zei:
Replay the point![]()
Federer heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Federer zeikt niet, hij doet beleefd zijn beklag![]()
Hij had geen rekening gehouden met de wind. De bal stopte ineens waardoor hij er moeilijk bij kwam.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, Federer liep alsof de bal uitging.
Like a stroll in the parkquote:Op zondag 28 januari 2007 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, Federer liep alsof de bal uitging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |