Het was hier in Australië toch dat vorig jaar bij Henin de Rode vlag uithing ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een Sharapova en Clijsters in goede doen moeten Serena ook wel aankunnen, maar idd ook Henin.
Het publiek krijgt twee slechte finales bij de vrouwen op rij trouwens, vorig jaar met Mauresmo.
Ik bedenk mij net dat ik hier nog een vrijkaart liggen heb voor het WK Veldrijden in mijn achterdeur dat al van morgenvroeg 10h ofzo begint ... Ik denk dat ik de junioren maar overslaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:42 schreef tong80 het volgende:
Heb laatst nog een topic geopend over of je sportgek bent.
Ik blijf trouw al is het bagger.
Ja, klopt, 09.30 uur inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
Zeg is de Federer - Gonzalez finale ook op zo'n achterlijk tijdstip midden in de nacht?
WilliamsDe finale winnen van de nummer 1 van de wereld met zulke cijfers
-edit-
Zie t alweer. Not before 7:30PM en 7:30PM is precies hoe laat het nu is in MelbourneKortom, precies 24 uur nog
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:31 schreef pfaf het volgende:
Gelukkig heeft Sharapova verloren, dat het van Serena is is dan wel weer minder, maargoed een mens kan neit alles hebben. En nu morgen een echte wedstrijd!
Dan noem je ook wel een Damequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:27 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Sharapova ook niet veel aan.
Ze heeft zeker niet de charme die Chris Evert had.
Eenschquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Snap echt niet wat iedereen in Sharapova ziet. Buiten een stel lange benen is het niks bijzonders en dan krijg je er ook nog dat irritante geschreeuw + irritante vader bij, om over het eendimensionale tennis maar te zwijgen![]()
Ik ook. Kan haast niet wachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:33 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgenochtend
En het vrouwentennis is de laatste maanden echt wel leuker...Jammer dat Henin en Mauresmo er niet waren/niet goed waren dit toernooi...Die twee maken het echt leuk met hun volleyspel.
De masters bij de vrouwen vond ik iig 3x zo leuk als bij de mannen...van de AO heb ik echter niks gezien van de vrouwen.
Owquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:33 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgenochtend
En het vrouwentennis is de laatste maanden echt wel leuker...Jammer dat Henin en Mauresmo er niet waren/niet goed waren dit toernooi...Die twee maken het echt leuk met hun volleyspel.
De masters bij de vrouwen vond ik iig 3x zo leuk als bij de mannen...van de AO heb ik echter niks gezien van de vrouwen.
uh..je zegt ongeveer precies hetzelfde als wat ik zeg...en toch deel je de mening niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:55 schreef erkel het volgende:
[..]
OwDie mening deel ik duidelijk niet. De enige vrouwen waar ik nog wel voor wil gaan zitten zijn: Henin, Schnyder, Koeznetsova en Mauresmo. Die spelen tenminste met hun hoofd en hebben een tactisch plan meestal. De rest ramt er maar op los
![]()
Maar morgenochtend zit ik ook klaar. Ik hoop op een waar spektakel![]()
Ik vond de masters van de dames 3x zo leuk als de masters bij de heren afgelopen november...Niet beter dan het algemene herentennis...Nee, bij lange na nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:33 schreef erkel het volgende:
@Norrage:
JIj zegt dat je de Masters van de dames 3x zo leuk vond over het algemeen. Die mening deel ik niet. Het niveau ligt over het algemeen en relatief gezien veel hoger bij de mannen dan bij de vrouwen over de breedte van de Masters gezien. Daarom vind ik de mannen nog steeds veel leuker om naar te kijken.
Ze heeft nog wel een lange weg te gaan om in de buurt te komen van de echte legendes als Graf, Navratilova en Evert, maar het is in de moderne tijd niettemin zeer knap.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef mitt het volgende:
Serena
Dat is pas een groot kampioen, Grand Slam nr 8!! alweer.
Zij is iit tot bijvoorbeeld een Clijsters een groot kampioen. Clijsters met dr 1 GSquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel een lange weg te gaan om in de buurt te komen van de echte legendes als Graf, Navratilova en Evert, maar het is in de moderne tijd niettemin zeer knap.
Ha lachuh...heerlijk adremquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef XL het volgende:
Klasse Andy: http://www.youtube.com/watch?v=80W9pW3TTxw
Haha.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef XL het volgende:
Heel erg leuk inderdaad. Vind hem een van de meest sympathieke spelers die er zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef XL het volgende:
3-0 Federer, afgetekend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel erg leuk inderdaad. Vind hem een van de meest sympathieke spelers die er zijn.![]()
XL, wat is jouw verwachting van de finale van morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |