Het was hier in Australië toch dat vorig jaar bij Henin de Rode vlag uithing ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een Sharapova en Clijsters in goede doen moeten Serena ook wel aankunnen, maar idd ook Henin.
Het publiek krijgt twee slechte finales bij de vrouwen op rij trouwens, vorig jaar met Mauresmo.
Ik bedenk mij net dat ik hier nog een vrijkaart liggen heb voor het WK Veldrijden in mijn achterdeur dat al van morgenvroeg 10h ofzo begint ... Ik denk dat ik de junioren maar overslaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:42 schreef tong80 het volgende:
Heb laatst nog een topic geopend over of je sportgek bent.
Ik blijf trouw al is het bagger.
Ja, klopt, 09.30 uur inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
Zeg is de Federer - Gonzalez finale ook op zo'n achterlijk tijdstip midden in de nacht?
WilliamsDe finale winnen van de nummer 1 van de wereld met zulke cijfers
-edit-
Zie t alweer. Not before 7:30PM en 7:30PM is precies hoe laat het nu is in MelbourneKortom, precies 24 uur nog
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:31 schreef pfaf het volgende:
Gelukkig heeft Sharapova verloren, dat het van Serena is is dan wel weer minder, maargoed een mens kan neit alles hebben. En nu morgen een echte wedstrijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |