Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.quote:
Nee joh, ik kijk tennis voor mijn lol.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.![]()
Wed jij trouwens weleens op Betfair ofzo, als ik vragen mag? Voro jou moet daar toch wel iets te verdienen zijn lijkt me.
BS was uiteindelijk wel finalistquote:
Mjah als hij Roddick ziet als de #2 van dit toernooi weet ik niet of hij aan betfair mee moet doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, voor jou is het altijd zo duidelijk. Wou dat ik dat had.![]()
Wed jij trouwens weleens op Betfair ofzo, als ik vragen mag? Voro jou moet daar toch wel iets te verdienen zijn lijkt me.
Eurosport begint om 09.25 uur met de uitzending. Eerst even rustig wakker worden en een gezellig ontbijtje maken (zie een eerdere post van mij met mijn ontbijt van morgen).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef pfaf het volgende:
Even voor de goede orde, hoe laat moet de wekker gezet worden?
Zelfde hier. Hooguit 3-1. Waarbij Federer de 2e set verliest. Maar winst voor Federer lijkt me duidelijk.quote:
Jan Mulder als tennisexpertquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zelfde hier. Hooguit 3-1. Waarbij Federer de 2e set verliest. Maar winst voor Federer lijkt me duidelijk.
Jan mulder zei gisteren trouwens bij De Wereld Draait Door dat Federer vernedert of vernietigd zou worden door Gonzelez. 1 van de 2, weet niet meer precies welke.
En iemand ook de Knudde gezien van vandaag uit het AD?
Haha, zover wilde ik ook zeker niet gaanquote:
Jan, je wordt bedankt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:02 schreef Norrage het volgende:
Nu hoeven we niet meer te kijken dus...Mulder heeft de uitslag al verklapt
Had ik hier maar erder gekekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Norrage het volgende:
9.30..maar je moet wel de voorbeschouwing zien natuurlijk dus 9?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |