Je vond niet dat hij erg hard sloeg?quote:
Hij slaat altijd erg hard.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vond niet dat hij erg hard sloeg?![]()
Nee, er staat nergens dat je een bal niet richting iemand mag slaan. Gebeurd wel vaker, hij wilde gewoon het punt makkelijk maken.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vond niet dat hij erg hard sloeg?![]()
nou geweldig hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
en fed schakelt een tandje hoger
het is nog vroegquote:Op zondag 28 januari 2007 10:27 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg noemde het wedstrijdpunten i.p.v. setpunten![]()
.
Op zondag.quote:
Hij was volgens mij altijd juist meer een netspeler. Hij is de beste volleerder die ik ken.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:31 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Federer is zo verbeterd aan het net, hij is nu echt all round!
Zet je huis erop, maar ik ga er niet vanuit. Zeg het iig niet bij elke misser van Gonzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan niet he, als Federer deze set pakt word het toch 3-0![]()
Ik zei het al van te voren, en als hij ze kansen niet pakt tegen Federer dan heb je helemala een probleem.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zet je huis erop, maar ik ga er niet vanuit. Zeg het iig niet bij elke misser van Gonzo.
Zeg ga jij even lekker voetbal kijken ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 10:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan niet he, als Federer deze set pakt word het toch 3-0![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:33 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Zeg ga jij even lekker voetbal kijken ofzo![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:33 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Zeg ga jij even lekker voetbal kijken ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |