Volgens mij is het vooral Gonzalez die bizar goed speelt (slechts 3UE en 27 winners), maar Haas heeft ook 'pas' 11 UE, dat is niet héél veel in bijna twee sets.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:44 schreef TheGeneral het volgende:
Haas valt wel erg tegen zeg.
Idd zeg, adten!!!quote:
Dat is ook zo, maar Haas maakt het hem ook niet echt moeilijk. Die backhand slice terug, kan hij helemaal niets mee. Elke keer maar terugspelen. En als hij dan op de aanval gaat is zijn forehand veelt te langzaam waardoor Gonzalez hem weer kan passeren of gewoon wegslaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral Gonzalez die bizar goed speelt (slechts 3UE en 27 winners), maar Haas heeft ook 'pas' 11 UE, dat is niet héél veel in bijna twee sets.
Hij zal de 1e set wel tot een tie-break weten te brengen ja. Maar verder? Ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:53 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Gonzo het Fed wel moeilijk kan maken, als zijn forehand zo blijft lopen wel...
Moeilijk is misschien een groot woord, maar wel moeilijker dan hij het tot nu toe heeft gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:53 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Gonzo het Fed wel moeilijk kan maken, als zijn forehand zo blijft lopen wel...
gonzo won toen zijn wedstrijden op karakter. Hij speelt nu 30x keer zo goed als toen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk echt niet Gonzelez het Federer moeilijk kan maken. Kijk maar naar de vorige resultaten. In Madrid en Basel stond Gonzelez ook zijn beste tennis te spelen. En toen werd hij simpel 2x afgedroogd door Federer. En nog maar kijken hoe hij zich houdt in zo'n grote finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |