abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:35:30 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45686676
Bah, wat wordt ik stront ziek van dat gelul over oversight,

oversight, je bent onze messias, verlos ons van de ID plicht
oversight, ga ons voor in de strijd tegen blablabla

Oversight, ik hoop dat ze je oppakken als je zonder je "toverhoed" op straat komt
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45686718
dus
pi_45686734
zodoende
'Ja' op alles...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 januari 2007 @ 08:47:44 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45686782
Mjah, je moet maar blij zijn wanneer je door het TRUTH gepeupel als verlosser gezien wordt.
pi_45686875
eensch.
En iedereen straks maar zeuren als je over een tijdje 2 maanden moet wachten als je een id-kaart aanvraagd, omdat er nog 10000 nieuwe regeltjes bijkomen en alles wordt dichtgetimmerd!
Leve de Bureaucratie!
pi_45686908
ok
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:05:28 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45687001
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, je moet maar blij zijn wanneer je door het TRUTH gepeupel als verlosser gezien wordt.
dat is dan wel weer stoer :-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:10:55 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45687074
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:55 schreef Ko_9 het volgende:
eensch.
En iedereen straks maar zeuren als je over een tijdje 2 maanden moet wachten als je een id-kaart aanvraagd, omdat er nog 10000 nieuwe regeltjes bijkomen en alles wordt dichtgetimmerd!
Leve de Bureaucratie!
-Of- ze schaffen die belachelijke regel af dat je met je relie-overtuigingen weer extra rechten krijgt (zoals met je hoofddoekje op de foto mogen).

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:26:56 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45687307
En daar komt het allemaal op neer.

mijn inziens is het gewoon een overbodige bash jegens bepaalde bevolkingsgroepen.

"hunnie mogen het ook, dus ik wil ook " jankert...

als ik met mn keppeltje op de foto wil, dan ga ik dat ook...
Maar ik ga niet iets totaal nutteloos als een "toverhoed" verzinnen om mn zin door te drijven.

Bij een moslima of jood kan je er van uit gaan dat ze ook daadwerkelijk 90% van de tijd hun hoofddeksel ophebben vannuit hun geloofsovertuiging...

Misschien ben ik een zwartkijkert... maar ik zie "t"oversight nog niet 18 / 7 rondlopen met dat ding
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:31:35 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45687377
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:26 schreef Jumparound het volgende:
En daar komt het allemaal op neer.

mijn inziens is het gewoon een overbodige bash jegens bepaalde bevolkingsgroepen.

"hunnie mogen het ook, dus ik wil ook " jankert...

als ik met mn keppeltje op de foto wil, dan ga ik dat ook...
Maar ik ga niet iets totaal nutteloos als een "toverhoed" verzinnen om mn zin door te drijven.

Bij een moslima of jood kan je er van uit gaan dat ze ook daadwerkelijk 90% van de tijd hun hoofddeksel ophebben vannuit hun geloofsovertuiging...

Misschien ben ik een zwartkijkert... maar ik zie "t"oversight nog niet 18 / 7 rondlopen met dat ding
Er lopen ook jongeren rond die 90% van de tijd een petje dragen. Toch moeten ze die in de klas en op de pasfoto gewoon netjes afdoen.

What's your point again?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:33:11 #11
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45687410
Dat een jongen dat petje niet uit geloofsovertuiging draagt... dat was misschjen mn punt?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 09:35:39 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45687443
hij toont gewoon een goed punt aan. oneerlijke regelgeving met stomme uitzonderingen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:35:46 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45687446
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:33 schreef Jumparound het volgende:
Dat een jongen dat petje niet uit geloofsovertuiging draagt... dat was misschjen mn punt?
Wat is het probleem om ter identificatie even je hoofddoek af te doen.. voor ons aller veiligheid.. dan maar even GEEN respect voor de geloofsovertuiging.

Dat 'geloofsovertuiging' en daarbij hangende afgedwongen privileges, dat komt mij een beetje mn strot uit eerlijk gezegd!

De actie van Oversight laat m.i zien dat het allemaal 1 grootte poppenkast is.
The truth was in here.
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 09:38:15 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45687489
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:
Dat 'geloofsovertuiging' en daarbij hangende afgedwongen privileges, dat komt mij een beetje mn strot uit eerlijk gezegd!
Mij ook. Iedere keer weer die uitzonderingpositie vanwege geloof, dat zou echt afgelopen moeten zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:41:24 #15
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_45687565
door telkens maar een slachtoffer rol aan te nemen, verzinnen ze elke keer wat nieuws voor deze groep

in de grondwet staat toch ergens dat we elkaar gelijkwaardig moeten behandelen?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:45:14 #16
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_45687638
Achja, nu heeftie zijn 15 minutes of fame gehad. Good riddance.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:45:28 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45687643
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:33 schreef Jumparound het volgende:
Dat een jongen dat petje niet uit geloofsovertuiging draagt... dat was misschjen mn punt?
Moslima's dragen hoofddoekjes ook niet uit geloofsovertuiging. Nergens in de koran staat dat ze hun haren moeten bedekken.

Het is een traditie uit die landen die uit achterlijke doch praktische (want als je als vrouw jezelf niet bedekt dat vraag je er om om verkracht te worden ) overwegingen is begonnen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:46:03 #18
154952 spoor4
Spoort niet
pi_45687654
Het is wel mooi geweest nu, inderdaad.
pi_45687712
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat is het probleem om ter identificatie even je hoofddoek af te doen.. voor ons aller veiligheid.. dan maar even GEEN respect voor de geloofsovertuiging.

Dat 'geloofsovertuiging' en daarbij hangende afgedwongen privileges, dat komt mij een beetje mn strot uit eerlijk gezegd!

De actie van Oversight laat m.i zien dat het allemaal 1 grootte poppenkast is.
Ja ja de wereld is een stuk veiliger als een dame even haar hoofddoek af doet voor op haar ID.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:51:26 #20
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45687773
Kijk begint het weer...
gebash, en waar gaat het nou in hemelsnaam over, over een fokking hoofddoek!!!

Is dit land dan zoooo zielig aan het worden dat iedereen elkaar maar klakkeloos gaat napraten?

Wie neemt er nu een slachtofferrol aan? Moslima's met een hoofddoek? of oversight?

Blablabla, ik voel me als nederlander achtergesteld... Ga dan lekkerin marokko wonen zeg!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 09:51:57 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45687783
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:48 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Ja ja de wereld is een stuk veiliger als een dame even haar hoofddoek af doet voor op haar ID.
Ja, makkelijker te herkennen bij identificatie. Uitzonderingen voor de identificatieplicht op basis van geloof is echt te achterlijk voor woorden. Het geloof zou niet boven wettelijke regeltjes mogen staan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 09:53:13 #22
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45687808
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef Jumparound het volgende:
Kijk begint het weer...
gebash, en waar gaat het nou in hemelsnaam over, over een fokking hoofddoek!!!
Ja, over een fucking achterlijke hoofddoek. Dat daar een uitzondering voor wordt gemaakt is wel degelijk gewoon achterlijk.
quote:
Wie neemt er nu een slachtofferrol aan? Moslima's met een hoofddoek? of oversight?
Niemand. Oversight maakt gewoon een punt duidelijk en is daarin enorm geslaagd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:53:28 #23
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45687816
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, makkelijker te herkennen bij identificatie. Uitzonderingen voor de identificatieplicht op basis van geloof is echt te achterlijk voor woorden. Het geloof zou niet boven wettelijke regeltjes mogen staan.
zonder hoofddoek op de foto, en dan bij een controle weigeren hem af te zetten...
knappe politieagent die het gaat lukken om da ding af te krijgen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:54:07 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45687827
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, over een fucking achterlijke hoofddoek. Dat daar een uitzondering voor wordt gemaakt is wel degelijk gewoon achterlijk.
[..]

Niemand. Oversight maakt gewoon een punt duidelijk en is daarin enorm geslaagd.
Oversight maakt geen punt, hij loopt te janken..

maar dat is mijn mening whehehe
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:54:38 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45687839
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef Jumparound het volgende:
Kijk begint het weer...
gebash, en waar gaat het nou in hemelsnaam over, over een fokking hoofddoek!!!

Is dit land dan zoooo zielig aan het worden dat iedereen elkaar maar klakkeloos gaat napraten?

Wie neemt er nu een slachtofferrol aan? Moslima's met een hoofddoek? of oversight?

Blablabla, ik voel me als nederlander achtergesteld... Ga dan lekkerin marokko wonen zeg!
Misschien moet jij maar eens naar het berbergebied verhuizen. Daar delen ze jouw meningen tenminste over dingen als "vrijheid van meningsuiting" en "gelijkheid voor de wet".

Alle Nederlanders klagen voortdurend over allemaal soorten dingen, dat is onze cultuur, als we het ergens niet mee eens zijn klagen wij er over. Daarom hebben wij nu ook een relatief rijk en vrij land, alles wat onzin is en achterlijk wordt op gejammerd en geklaagt totdat het wordt rechtetrokken. Het klagen is nodig om dit systeem te behouden. Als -JIJ- jezelf daar niet in kan vinden rot je maar op naar noord korea. Daar klaagt niemand. Zijn ze veels te bang voor.

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:57:35 #26
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45687883
waarom zou ik? ik woon hier best

En noord korea? Oh, dat is toch een doorgeschoten politiestaat, waar je als burger constant door iedereen gecontroleerd wordt?

Ja, dat is een land waar je zeker met je hoofddoek niet op de foto mag, misschien is dat een fijne bestemming voor jou specialK
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45687902
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, makkelijker te herkennen bij identificatie. Uitzonderingen voor de identificatieplicht op basis van geloof is echt te achterlijk voor woorden. Het geloof zou niet boven wettelijke regeltjes mogen staan.
Dus als iemand makkelijker is te herkennen bij identificatie, dan is de wereld veiliger? Ik zou dan wel een voorbeeld willen waar een onveiligheid ontstond vanwege lichte onherkenbaarheid op een ID-kaart.

Dat het om geloof gaat is onbelangrijk, maar jouw getier wekt bij mij de indruk dat het je daarom gaat, een privilege voor religieuzen.

En dan noem je nog dat het geloof niet boven wettelijke regeltjes zou mogen staan. Bij mijn beperkte kennis van de wet, is vrijheid van religie een grondrecht. Grondrechten staan boven de andere wettelijke regeltjes.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_45687920
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef Jumparound het volgende:
Kijk begint het weer...
gebash, en waar gaat het nou in hemelsnaam over, over een fokking hoofddoek!!!

Is dit land dan zoooo zielig aan het worden dat iedereen elkaar maar klakkeloos gaat napraten?

Wie neemt er nu een slachtofferrol aan? Moslima's met een hoofddoek? of oversight?

Blablabla, ik voel me als nederlander achtergesteld... Ga dan lekkerin marokko wonen zeg!
Zo zielig inderdaad. Niet eens heel lang geleden stond Nederland internationaal bekend om tolerantie... Kijk nu eens...
Goede muziek luisteren?
KLIK
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:00:24 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45687930
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:57 schreef Jumparound het volgende:
waarom zou ik? ik woon hier best

En noord korea? Oh, dat is toch een doorgeschoten politiestaat, waar je als burger constant door iedereen gecontroleerd wordt?

Ja, dat is een land waar je zeker met je hoofddoek niet op de foto mag, misschien is dat een fijne bestemming voor jou specialK
Dat land kom je ueberhaupt niet in aanmerking voor een paspoort... of foto's.. of voedsel.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:01:22 #30
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45687951
en je punt is?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 10:02:52 #31
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45687981
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:58 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
En dan noem je nog dat het geloof niet boven wettelijke regeltjes zou mogen staan. Bij mijn beperkte kennis van de wet, is vrijheid van religie een grondrecht. Grondrechten staan boven de andere wettelijke regeltjes.
Die vrijheid van godsdienst zou opnieuw gedefineerd moeten worden. Het is volkomen achterlijk dat in de 21e eeuw godsdienst in deze gevallen nog voor uitzonderingsposities kan zorgen. Best hoor, in hun eigen privetijd en leven mogen ze hun sprookjesboek aanhangen, maar voor zaken als deze zouden gewoon dezelfde regels voor iedereen moeten gelden. Ongeacht geloof/levensovertuiging.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45688013
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:48 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Ja ja de wereld is een stuk veiliger als een dame even haar hoofddoek af doet voor op haar ID.
De dame is een stuk herkenbaarder als ze haar hoofddoek afdoet. Lijkt ze niet op haar zus, tante, nicht (of neef met snor).

Het is een traditie om een hoofddoek te dragen. Staat nergens in de koran.

Opbokken. Oversight maakt een punt
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:04:57 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45688015
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:58 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Dus als iemand makkelijker is te herkennen bij identificatie, dan is de wereld veiliger? Ik zou dan wel een voorbeeld willen waar een onveiligheid ontstond vanwege lichte onherkenbaarheid op een ID-kaart.

Dat het om geloof gaat is onbelangrijk, maar jouw getier wekt bij mij de indruk dat het je daarom gaat, een privilege voor religieuzen.

En dan noem je nog dat het geloof niet boven wettelijke regeltjes zou mogen staan. Bij mijn beperkte kennis van de wet, is vrijheid van religie een grondrecht. Grondrechten staan boven de andere wettelijke regeltjes.
Vrijheid van religie. Interessant dat je daar over begint. Weer een regel die religieuze overtuigingen voortrekt.
Het was blijkbaar niet voldoende om bij de "vrijheid van meningsuiting" weten te stoppen. Nee we moesten per se religie een status aparte geven en de nadruk erop leggen dat DIE TOCH WEL EXTRA VRIJHEID MOETEN KRIJGEN

Gelijkheid is ver te zoeken. Maar nu ben ik zeker een huilie... omdat ik het niet fijn vind dat mensen die in een onzichtbaar wezen geloven grondrechtelijk meer rechten hebben dan ik.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_45688022
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die vrijheid van godsdienst zou opnieuw gedefineerd moeten worden. Het is volkomen achterlijk dat in de 21e eeuw godsdienst in deze gevallen nog voor uitzonderingsposities kan zorgen. Best hoor, in hun eigen privetijd en leven mogen ze hun sprookjesboek aanhangen, maar voor zaken als deze zouden gewoon dezelfde regels voor iedereen moeten gelden. Ongeacht geloof/levensovertuiging.
Dan wil je niet de vrijheid van godsdienst herdefiniëren, dan wil je de grondwet ondergeschikt maken aan het overige recht
Goede muziek luisteren?
KLIK
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 10:07:05 #35
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45688060
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:05 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Dan wil je niet de vrijheid van godsdienst herdefiniëren, dan wil je de grondwet ondergeschikt maken aan het overige recht
Dan moet die grondwet maar aangepast worden. Want zoals ik al zei, deze uitzonderingen zijn echt te achterlijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45688070
Zeg dan gewoon allemaal meteen: ik heb een hekel aan de Islam in moslims. En kom niet lullen over veiligheid.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:08:59 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45688101
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:01 schreef Jumparound het volgende:
en je punt is?
You're full of crap. Ik heb het al aangetoond. Ik heb je hele topic al onderuit getrapt doordat je niet met voldoende tegenargumenten kan aankomen om mijn argumenten te weerleggen.

Life sucks duddn't it. You poor boy.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:09:20 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45688108
jammer dat het geloof in de grondwet staat
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_45688109
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan moet die grondwet maar aangepast worden. Want zoals ik al zei, deze uitzonderingen zijn echt te achterlijk.


Moet je zien!
Goede muziek luisteren?
KLIK
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:10:39 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45688133
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:08 schreef SpecialK het volgende:

[..]

You're full of crap. Ik heb het al aangetoond. Ik heb je hele topic al onderuit getrapt doordat je niet met voldoende tegenargumenten kan aankomen om mijn argumenten te weerleggen.

Life sucks duddn't it. You poor boy.
Goh, wat heb je mn topic onderuitgetrapt..

Ik zie niet in hoe iemand meer herkenbaar wordt door een hoofddoek af te zetten op een foto,

Ja kan niet zomaar bij een controle gaan eisen om kleren uit te trekken, of wel soms?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45688164
TS wat een kuttopic
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:12:53 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45688170
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan moet die grondwet maar aangepast worden. Want zoals ik al zei, deze uitzonderingen zijn echt te achterlijk.
Dus waar onze (religieuze) voorouders voor gestorven zijn, is opeen ondergeschikt aan een antiislam fanboy?

Kijk eerst nog maar eens goed naar het wilhelmus, en bedenk dan op welke grondvesten de grondwet gebouwd is
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:13:24 #43
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45688179
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:12 schreef Originele_Naam het volgende:
TS wat een kuttopic
O_N wat een kutopmerking, zeg dan gewoon tvp
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:15:41 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45688238
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:10 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Goh, wat heb je mn topic onderuitgetrapt..

Ik zie niet in hoe iemand meer herkenbaar wordt door een hoofddoek af te zetten op een foto,

Ja kan niet zomaar bij een controle gaan eisen om kleren uit te trekken, of wel soms?
Spring maar weer eens van punt naar punt. Mij heb je nooit horen roepen dat het leven er veiliger op wordt. Misschien dat je daarom zo'n hekel aan mijn standpunt hebt. Omdat je alle reacties in dit topic waar je het niet mee eens bent toekent aan mijn username?

Ik heb het over rechten, regels en plichten. We zijn allemaak gelijk. Als de wet daar niet voor zorgt moet die veranderd worden. Punt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:15:44 #45
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45688241
Wat een kneus is die Oversight.

1. Je verkleden als clown om zo de mazen in de indentificatie wetgeving bloot te leggen, UND?
2. De volgende dag een serie topics openen dat je Admin. bent geworden en daarop ONZ veranderen in Oversight voor je leven.

Conclusie: jij verveelt je dood, je bent eenzaam en waarschijnlijk heb je weinig vrienden.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_45688262
Ik vind het grappig dat het hem gelukt is, maar niet meer dan dat.
Al die commotie en hem uitroepen als redder des vaderlands vind ik beetje overdreven. Maar de crew krijgt er gewoon een goed gevoel van tussen de benen.

Je kan het nog zo ver doordraven als je wil en dat doet Oversight blijkbaar. Ik had 't toffer gevonden als hij het hierbij gelaten had en 'n duidelijk statement gemaakt had.

Ik hoop dat elke keer als ze hem aanhouden ze er een paar uur werk mee hebben. Zorgen dat hij bij zelfs 'n standaardcontrole gewoon de helft van z'n dag kwijt is.
pi_45688286
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:13 schreef Jumparound het volgende:

[..]

O_N wat een kutopmerking, zeg dan gewoon tvp
Tis toch geen tvp, ik klaag over jouw kuttopic, ik vind het namelijk wel tof wat die gedaan heeft
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:18:03 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45688296
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Wat een kneus is die Oversight.

1. Je verkleden als clown om zo de mazen in de indentificatie wetgeving bloot te leggen, UND?
2. De volgende dag een serie topics openen dat je Admin. bent geworden en daarop ONZ veranderen in Oversight voor je leven.

Conclusie: jij verveelt je dood, je bent eenzaam en waarschijnlijk heb je weinig vrienden.
Jaloers hondje ben je zeg.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2007 @ 10:19:38 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45688338
Oversight deed een hele goede actie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:20:39 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45688369
Nee, ik vind je zowiezo een huilie specialK,

het enige wat je doe ik janken dat mensen die in een onzichtbaar wezen geloven meer rechten hebben, maar waar hebben we het nou over, DAT is mn punt...

Het gaat over een Hoofddoekje ffs, daar maak ik me druk om.
En ik vind het eng om te zien hoe oversight om een slinkse mannier een hele bevolkingsgroep bashed, want daar komt het op neer...

Dat jij er van maakt dat alle religies achterlijk zijn, dat siert je nog.

Trouwens, dit is mijn jank KLB topic, als je wilt janken dat ik hier ff lekker mn gal spuuw over oversight en het hele KUT joker gedoe open maar je eigen topic!



kortom

Mn klacht is

OPTIEFEN met oversight
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:22:02 #51
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45688398
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:17 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Tis toch geen tvp, ik klaag over jouw kuttopic, ik vind het namelijk wel tof wat die gedaan heeft
open er ff lekker een topic over zou ik zeggen
want je klaagt IN MIJN kuttopic, dat vind ik een beetje jammer';(
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45688401
Nouja ga huilen ofzo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:22:20 #53
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_45688410
Onze Messias? gaat het nu niet een beetje ver.

Hij heeft een gevoelig onderwerp aangewakkerd, mischien dat ze door zijn actie eens gaan nadenken in Den Haag over die hele ID gebeuren. Maar om hem nou de Messias te noemen nee.
pi_45688490
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan moet die grondwet maar aangepast worden. Want zoals ik al zei, deze uitzonderingen zijn echt te achterlijk.
jochie, jij bent echt beter af als je lekker bij je k3 blijft
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:25:55 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45688501
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:22 schreef Originele_Naam het volgende:
Nouja ga huilen ofzo
dat doe ik mn mn huilie (smily is het niet hey) was stuk

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:27:43 #56
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45688548
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:20 schreef Jumparound het volgende:
Nee, ik vind je zowiezo een huilie specialK,
En ik vind jou een huilie omdat je aan het klagen bent over klagen. Huiolie huilie huilie. Het nieuwste demoniseringswoord om je tegenstanders in het debat te degraderen tot emotionele gefrustreerde gothics.
quote:
het enige wat je doe ik janken dat mensen die in een onzichtbaar wezen geloven meer rechten hebben, maar waar hebben we het nou over, DAT is mn punt...
Daar hebben we het over. Jij doet alsof het niets is. Ik niet. We hebben andere waarden. Dat jij het niet kan hebben dat er mensen zijn die een probleem hebben met ongelijkheid in de wet zegt meer over jou dan over die mensen.
quote:
Het gaat over een Hoofddoekje ffs, daar maak ik me druk om.
Je mag alles aanvallen behalve hoofddoekjes he? Die ongelijkheid van de wet uit zich i nde praktijk op verschillende manieren. Het ene moment uit dat zich in een kwestie rond hoofddoekjes, het andere moment weer anders. Het gaat niet om de hoofddoekjes zelf maar om de situatie. Je poging om de discussie met een strawman argument te vernietigen is wederom mislukt. Jammurrr
quote:
En ik vind het eng om te zien hoe oversight om een slinkse mannier een hele bevolkingsgroep bashed, want daar komt het op neer...

Dat jij er van maakt dat alle religies achterlijk zijn, dat siert je nog.
Nergens heb ik gezegd dat religies per definitie achterlijk zijn. Ik zeg alleen maar dat men ongeacht zijn/haar religie, dezelfde wettelijk rechten en plichten moet hebben. Geen uitzonderingen.
quote:
Trouwens, dit is mijn jank KLB topic, als je wilt janken dat ik hier ff lekker mn gal spuuw over oversight en het hele KUT joker gedoe open maar je eigen topic!

quote:
kortom

Mn klacht is

OPTIEFEN met oversight
Dat's geen klacht trouwens
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:27:52 #57
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45688552
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jaloers hondje ben je zeg.
Ik vind dat nog wel meevallen. Kijk, ik ben het niet echt eens met zijn actie maar goed, doe wat je niet laten kan. Alleen om dan zo publiciteitsgeil allerlei topics te openen en jezelf een soort van held vinden gaat mij ook wat ver. Dit haalt de "nobele bedoelingen" nogal onderuit, hé.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:31:03 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45688620
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:27 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ik vind dat nog wel meevallen. Kijk, ik ben het niet echt eens met zijn actie maar goed, doe wat je niet laten kan. Alleen om dan zo publiciteitsgeil allerlei topics te openen en jezelf een soort van held vinden gaat mij ook wat ver. Dit haalt de "nobele bedoelingen" nogal onderuit, hé.
Ik zet die jongen niet op een voetstuk. Ik ben alleen maar blij dat iemand dit aankaart.

Volgens mij heeft die jongen het veels te druk om topics op FOK! te openen. Dat doen andere mensen voor hem.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 10:34:36 #59
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45688690
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:20 schreef Jumparound het volgende:
En ik vind het eng om te zien hoe oversight om een slinkse mannier een hele bevolkingsgroep bashed, want daar komt het op neer...
Tuurlijk, stop die moslims maar weer in een slachtofferrol. Dat is het enige dat ze kunnen.
En daar gaat het nu niet eens om trouwens. Het gaat om de ongelijkheid op zich.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:34:45 #60
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45688694
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zet die jongen niet op een voetstuk. Ik ben alleen maar blij dat iemand dit aankaart.

Volgens mij heeft die jongen het veels te druk om topics op FOK! te openen. Dat doen andere mensen voor hem.
Ik bedoelde het niet als een sneer richting jou. Maar dat "CNN"-topic bv. sorry hoor
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:36:27 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45688732
Ik vind het geniaal van oversight en goed getimed omdat er een motie in de kamer ligt voor een onderzoek naar het effect van de wet identiteitsplicht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:41:19 #62
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45688870
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jaloers hondje ben je zeg.
Jaloers waarop? Het is een leuke stunt die de media toevallig heeft opgepikt. Het is dus leuk voor zo'n jongen, maar zeker niet meer dan dat. Dat hij zich als zelfverklaarde messias op Fok! gaat manifesteren vind ik sneu, alsmede de horde schapen die hieraan meewerken .
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:42:20 #63
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45688893
Oke spicialK, je hebt helemaal gelijk

Maar

Mijn mening (echt, het is die van mij) is dat ik het hele gebeuren vrij eng vind.
Toen ik het eerste topic las in GC dacht ik al, dit gaat maar om 1 ding...

Een verkapte bash richting een bepaalde bevolkingsgroep...

Dat is mijn interpertatie, en vooral mijn mening.

In een tijd waar vooral de islam nogal onder vuur ligt door fanatieke fanatiekelingen (van 2 kanten)
zie ik dit met lede ogen aan.
ik vermoed dat de moslim op straat ook niet blij wordt van een radicale iman, of een huilie die plannen maakt om in nederland aanslagen te plgen om het woord gods te verkondigen.

Nu ben ik even de draad van mn betoog kwijt.. want er moet ook gewerkt worden

kortom, IK vind dit hele gedoe helemaal niks
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45688952
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:34 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tuurlijk, stop die moslims maar weer in een slachtofferrol. Dat is het enige dat ze kunnen.
En daar gaat het nu niet eens om trouwens. Het gaat om de ongelijkheid op zich.
Achterlijke proleet ben jij.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 10:45:17 #65
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45688963
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Jumparound het volgende:

Een verkapte bash richting een bepaalde bevolkingsgroep...
En dat is het dus niet. Maar moslimknuffelaars zien dat graag wel zo, want zo zou maar weer eens bevestigd worden hoe zielig ze wel niet zijn. Het gaat om de oneerlijkheid.
Of iedereen mag met hoofddeksel naar keuze op de foto, of niemand. Zo simpel zou het moeten liggen. Geen uitzonderingen vanwege wat dan ook.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:48:26 #66
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45689046
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:41 schreef LENUS het volgende:

[..]

Jaloers waarop? Het is een leuke stunt die de media toevallig heeft opgepikt. Het is dus leuk voor zo'n jongen, maar zeker niet meer dan dat. Dat hij zich als zelfverklaarde messias op Fok! gaat manifesteren vind ik sneu, alsmede de horde schapen die hieraan meewerken .
Volkskrantlezer?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:52:48 #67
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45689145
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:45 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En dat is het dus niet. Maar moslimknuffelaars zien dat graag wel zo, want zo zou maar weer eens bevestigd worden hoe zielig ze wel niet zijn. Het gaat om de oneerlijkheid.
Of iedereen mag met hoofddeksel naar keuze op de foto, of niemand. Zo simpel zou het moeten liggen. Geen uitzonderingen vanwege wat dan ook.
hoofddoeken en toverhoeden, overeenkomst.

lees de op, en zeg dat het niet zo is

nog uit dat topic
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Iedere simpele ziel weet dat een hoofddoekje bij een Moslima met het geloof te maken heeft.
Iedere simpele ziel weet dat een kaaskop die een pasfoto laat maken met een toverhoed op zijn kop, ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 10:56:30 #68
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45689253
Dat is nauwelijks een relevante reactie op wat je quotte.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:03:04 #69
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45689444
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:19 schreef bitsoffreedom het volgende:


Dat de hoofddoek om goddienstige redenen wordt gedragen lijkt me duidelijk.
min interpetatie van zijn OP, ik verzin het niet saviour
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45689494
gelovigen
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  Donald Duck held vrijdag 26 januari 2007 @ 11:05:07 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45689501
Ja, hoofddoek vanwege godsdienstige reden ja. Nou en.
Oversight gooide het ook op zijn levensoveruiging. Niemand en geen enkele wet kan hem verplichten om er altijd zo bij te lopen. Hij is volledig binnen de wet gebleven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:17:58 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45689888
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Jumparound het volgende:

Mijn mening (echt, het is die van mij) is dat ik het hele gebeuren vrij eng vind.
Toen ik het eerste topic las in GC dacht ik al, dit gaat maar om 1 ding...

Een verkapte bash richting een bepaalde bevolkingsgroep...

Dat is mijn interpertatie, en vooral mijn mening.

In een tijd waar vooral de islam nogal onder vuur ligt door fanatieke fanatiekelingen (van 2 kanten)
zie ik dit met lede ogen aan.
ik vermoed dat de moslim op straat ook niet blij wordt van een radicale iman, of een huilie die plannen maakt om in nederland aanslagen te plgen om het woord gods te verkondigen.

Nu ben ik even de draad van mn betoog kwijt.. want er moet ook gewerkt worden

kortom, IK vind dit hele gedoe helemaal niks
Ik vind gedoe ook niks. Verkeerde mensen lopen te zwaardvechten met de feiten en gebeurtenissen om de verkeerde redenen (soms racistisch, soms uit intollerantie of angst). Maar in dit geval vind ik het goed dat het door Oversight is aangekaart aangezien er (welke mening je ook hebt) toch een probleem zit in de manier waarop de wet in elkaar steekt.

Z'n achterliggende motieven kijk ik niet naar. Hij zwengelt gewoon een discussie aan. Als je over iets praat dan ben je altijd nog met iets anders bezig dan elkaar de hersenen in slaan. Als iets nooit ter discussie wordt gebracht leid dat bijna altijd tot ongecontroleerd groeiende haat bij diegene die het er een probleem mee hebben. Als je over iets praat leid dat misschien tot een oplossing (niet altijd maar wel een grotere kans dan bij optie 1).

Al zou die jongen in het weekend z'n joker hoed inruilen voor een witte puntmuts zou dat mij niet boeien. Er zijn in dit land genoeg mensen die er een genuanceerde mening over hebben waardoor er een constructief debat kan plaats vinden over wat wij nou gewoon willen met onze wet. Misschien gaat dit deze keer nog nergens heen maar er zullen ongetwijfeld meer dingen gebeuren.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:20:36 #73
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45689954
Maar daar wringt de schoen, WAAROM wil hij dan met toverhoed op de foto?
Omdat hij vind dat gelovigen worden voorgetrokken door de staat en dus met hoofddoek, keppel of fas op de foto mogen?

Sorry hoor, maar ik heb een NOU EN gevoel.



eigelijk is dit wel een kuttopic geworden
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:25:19 #74
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45690084
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vind gedoe ook niks. Verkeerde mensen lopen te zwaardvechten met de feiten en gebeurtenissen om de verkeerde redenen (soms racistisch, soms uit intollerantie of angst). Maar in dit geval vind ik het goed dat het door Oversight is aangekaart aangezien er (welke mening je ook hebt) toch een probleem zit in de manier waarop de wet in elkaar steekt.

Z'n achterliggende motieven kijk ik niet naar. Hij zwengelt gewoon een discussie aan. Als je over iets praat dan ben je altijd nog met iets anders bezig dan elkaar de hersenen in slaan. Als iets nooit ter discussie wordt gebracht leid dat bijna altijd tot ongecontroleerd groeiende haat bij diegene die het er een probleem mee hebben. Als je over iets praat leid dat misschien tot een oplossing (niet altijd maar wel een grotere kans dan bij optie 1).

Al zou die jongen in het weekend z'n joker hoed inruilen voor een witte puntmuts zou dat mij niet boeien. Er zijn in dit land genoeg mensen die er een genuanceerde mening over hebben waardoor er een constructief debat kan plaats vinden over wat wij nou gewoon willen met onze wet. Misschien gaat dit deze keer nog nergens heen maar er zullen ongetwijfeld meer dingen gebeuren.
Hmm, goede post...

ik maak me dan toch te druk om de achterliggende redenen, of ik uit mijn gevoel gewoon te bot.
Of ik zie het probleem niet zo goed.

Ik hou het op het laatste.

nogmaals, goede post spicialK
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45690300
Die kerel hangt behoorlijk de clown uit ja!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:40:34 #76
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45690494
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:25 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Hmm, goede post...

ik maak me dan toch te druk om de achterliggende redenen, of ik uit mijn gevoel gewoon te bot.
Of ik zie het probleem niet zo goed.

Ik hou het op het laatste.

nogmaals, goede post spicialK
Als er iemand hier zichzelf tegenwoordig bot uit ben ik het wel. Komt door het feit dat ik in het ene topic een rechtse kutracist wordt genoemd en in het andere topic een allochtonenknuffelaar ben. Dan ben ik weer 'een moslim met een agenda' dan weer een 'haatzaaiende oproerkraaier'.

Het blijft altijd lekker moeilijk op Fok when you just call 'em as you see 'em.

Dus mijn excuses voor de aanvallende houding.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_45690548
Ik vind het best een grappige actie van dat mannetje en niet echt meer dan dat. Ook vindt ik dat positieve discriminatie te ver gaat.
Er zijn richtlijnen waar je je aan moet houden als nederland (of dat nou pasfoto's zijn of iets anders) en daar moet je je gewoon aanhouden.
Trouwens ze mogen gewoon met een hoofddoek over straat alleen zou een agent in het uitzonderlijke geval vragen of ze hem even af kan doen en dan moet ze geen klaaggebed beginnen. Als je een pet op hebt vraagt een agent toch ook of je hem af doet.Trouwens moslimas staan ook niet met een hoofddoek onder de douche dus ze gaat er echt niet dood van als ze hem soms af moet doen , we leven hier wel in 2007 he.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:43:33 #78
102466 cappp
Ondertitel
pi_45690579
Ik vind het opzich wel een terechte actie van OS, Je mag niet met hoofddoek etc op de foto maar als het toevallig geloofsovertuiging is opeens wel. Hypocriet? Ja.

Positieve discriminatie oid.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:44:13 #79
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45690591
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef borritos het volgende:
Ik vind het best een grappige actie van dat mannetje en niet echt meer dan dat. Ook vindt ik dat positieve discriminatie te ver gaat.
Er zijn richtlijnen waar je je aan moet houden als nederland (of dat nou pasfoto's zijn of iets anders) en daar moet je je gewoon aanhouden.
Trouwens ze mogen gewoon met een hoofddoek over straat alleen zou een agent in het uitzonderlijke geval vragen of ze hem even af kan doen en dan moet ze geen klaaggebed beginnen. Als je een pet op hebt vraagt een agent toch ook of je hem af doet.Trouwens moslimas staan ook niet met een hoofddoek onder de douche dus ze gaat er echt niet dood van als ze hem soms af moet doen , we leven hier wel in 2007 he.
en 1472 voor de moslims dan hey
(stond pas nog ergens in de volkskrant, gelukkig 1472 oid)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:45:06 #80
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45690618
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als er iemand hier zichzelf tegenwoordig bot uit ben ik het wel. Komt door het feit dat ik in het ene topic een rechtse kutracist wordt genoemd en in het andere topic een allochtonenknuffelaar ben. Dan ben ik weer 'een moslim met een agenda' dan weer een 'haatzaaiende oproerkraaier'.

Het blijft altijd lekker moeilijk op Fok when you just call 'em as you see 'em.

Dus mijn excuses voor de aanvallende houding.
Maakt niet uit joh, ik ben ook gewoon een troll
heerlijk! gister kutavond gehad nu ff zeiken
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:14:25 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_45691473
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:35 schreef Jumparound het volgende:
Bah, wat wordt ik stront ziek van dat gelul over oversight,

oversight, je bent onze messias, verlos ons van de ID plicht
oversight, ga ons voor in de strijd tegen blablabla

Oversight, ik hoop dat ze je oppakken als je zonder je "toverhoed" op straat komt
je bent gewoon jaloers omdat jij niet zoiets hebt verzonnen. Je zou maar wat graag al die aandacht krijgen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:23:11 #82
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45691760
ja

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:56:42 #83
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45692724
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef fathank het volgende:

[..]

je Ik bent gewoon jaloers omdat jijik niet zoiets hebt verzonnen. Jeik zou maar wat graag al die aandacht krijgen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_45693003
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:56 schreef LENUS het volgende:

[..]

Goede muziek luisteren?
KLIK
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:41:02 #85
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45738029
Wat een sneu gezicht hoeveel jaloerse kotertjes hier verzamelen om het gevoel te krijgen dat ze gelijk hebben.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:50:39 #86
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45738344
Het blijft prachtig om te zien hoeveel mensen menen te weten hoe iemand anders over iets denkt.

Allemaal een strakke groene broek aan? .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45738386
Huh, is Oversight de persoon over wie ze het de afgelopen dagen een aantal keer in het nieuws hadden? Die persoon die als de Joker op een paspoort is geplaatst?

  zondag 28 januari 2007 @ 00:53:04 #88
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45745106
Hij maakte een goede actie.

Punt
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 28 januari 2007 @ 00:54:02 #89
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_45745136
Ach, jongens, dat was wat voor vorige week. Laten we dat jokergedoe met dit weekend achterlaten, wordt er ook een beetje ziek van.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 28 januari 2007 @ 00:56:31 #90
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45745206
Zei Christiaan met een glimlach

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 28 januari 2007 @ 00:59:48 #91
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_45745275
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:56 schreef Maikuuul het volgende:
Zei Christiaan met een glimlach

[afbeelding]
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_45746264
Ik ben het eens met de TS. De actie was leuk, maar al die specials enzo op fok zijn gewoon triest.
  zondag 28 januari 2007 @ 01:36:52 #93
19194 Oversight
◢◤
pi_45746443
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:20 schreef Jumparound het volgende:

En ik vind het eng om te zien hoe oversight om een slinkse mannier een hele bevolkingsgroep bashed, want daar komt het op neer...
NIET!

Moslims, indiers, turken, marokanen, kut-marokenen, kaaskoppen, gothics, lesbo's transexuelen, mooie mensen, lelijke mensen, arme mensen, politici, getatoueerden, lichamelijk gehandicapten, plastische chirurg-bezoekers, christenen, RAOK, boedisme, ISLAM !!!, en ieder andere vorm van geloof of levensovertuiging in nederland heeft goddomme het RECHT om zich te gedragen en eruit te zien zoals hij is of WIL, zonder dat daar iemand over te oordelen heeft, OF ONRESPECTVOL TEGEN TE ZIJN!

(Totdat je datzelfde recht op respect van een ander opzettelijk schend....)

Ik wil hier aantonen dat IEDERE persoon die in Nederland verblijft ( OOK INDIEN "ILLEGAAL !!" ), er RECHT op heeft, om onder gelijke omstandigheden, op gelijke wijze te worden behandeld door de Nederlandse overheid.

De politie heeft op straat NIETS aan zo'n kaartje, DE POLITIE MOET BOEVEN MEENEMEN NAAR HET POLITIEBURO, zoek daar maar uit wie het is, en wie het niet wil zeggen blijft er zitten tot ie het wel zegt!!!

DAAR WORDT HET WEL VEILIGER VAN,..... denk ik....

Sorry, ik weet dat er hoofdletters staan, ik maak me er soms heel kwaad om, miljoenen potverdikkie...

En die overheid moet eens ophouden met geldverslinde maatregelen, waar uuuuuuuuuren over vergaderd is, door heeeeele dure ambteneren, die er helemaal niets van snappen, en waar ONTZETTEND veel geld in is gaan zitten.

Er zijn hier in dit land verdikkie mensen die HONGER hebben, en DAKLOOS, en kinderen die HULP nodig hebben.

Niet in een begroting, of beleid...

HIER !

NU!

STEM SP !!!




STEM SP !!!



www.idbewijs.nl
◢◤
  zondag 28 januari 2007 @ 01:51:09 #94
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45746894
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  zondag 28 januari 2007 @ 02:47:03 #95
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45748028
Nou nee, het is goed om een klokkenluider te hebben in plaats van een slaafs volk.

Ook in de situatie van alle-dag maak je het mee.
OV-bedrijf wordt aangepakt van bovenaf. Splinternieuwe bussen met een kaartjes automaat midden in de bus (was het oude systeem dan zo slecht, guess not). Ik gooi 2 euro in, en de automaat loopt vast voor 5 minuten. Tegen die tijd ben ik al op besteming (en krijg precies op tijd mijn munttje terug) en kan dus met een goed verhaal gratis reizen. Die bewuste munt gaat in mijn verzameling. Ideaal in deze periode en zo.
pi_45748242
vind het meer sneu dat er iemand is die geloofde dat hij er zo bijliep vanwege ee levensovertuiging
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_45748308
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:00 schreef DarkElf het volgende:
vind het meer sneu dat er iemand is die geloofde dat hij er zo bijliep vanwege ee levensovertuiging
Ik vind het nog sneu-er dat er een heleboel iemanden zijn die met een hoofddoekje lopen vanwege een levensovertuiging.
  zondag 28 januari 2007 @ 03:05:46 #98
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45748317
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:00 schreef DarkElf het volgende:
vind het meer sneu dat er iemand is die geloofde dat hij er zo bijliep vanwege ee levensovertuiging
Wat iemand denkt is niet de toetsing van de wet. Soms gelukkig maar.
pi_45748354
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Ik vind het nog sneu-er dat er een heleboel iemanden zijn die met een hoofddoekje lopen vanwege een levensovertuiging.
das natuurlijk totaal niet te vergelijken met dit, lijkt me dat je dat zelf ook ergens achter in je hersens wel kan snappen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 28 januari 2007 @ 10:49:56 #100
102466 cappp
Ondertitel
pi_45750655
de SP heeft hier dus geen klote mee te maken he
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_45765881
Bovendien is ie zo lelijk als een teringlijer..
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zondag 28 januari 2007 @ 19:02:13 #102
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45766269
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef axis303 het volgende:
Bovendien is ie zo lelijk als een teringlijer..
jij bent lelijk
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:17:50 #103
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_45766712
Opzich kan hij beter geschmink als 'the joker' rondlopen, dan met zijn eigen gezicht.
Wat een pipo op het journaal.
  zondag 28 januari 2007 @ 21:27:31 #104
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45771486
Oversight wordt de nieuwe hoofdrolspeler van Prison Break....

Hij wil de regering ondermijnen. De regering zet een geheim team in om iedereen in zijn buurt uit te roeien. Oversight's kinderen komen in de cel. Oversight's kinderen ontsnappen. Oversight meet zijn kids in de Biesbosch. Daar komt de jager hen op het spoor. Oversight wordt geraakt en overlijdt in de auto. Oversijdt wordt door zijn kinderen begraven onder een beverdam.

En daarna gaan zijn kinderen het hele Koningshuis uitroeien
Oversight
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  maandag 29 januari 2007 @ 08:37:38 #105
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45781492
flikker op met je SP
Daar heeft dit topic geen reet mee te maken
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 29 januari 2007 @ 08:48:41 #106
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45781599
quote:
Op zondag 28 januari 2007 01:36 schreef Oversight het volgende:

[..]

NIET!

Moslims, indiers, turken, marokanen, kut-marokenen, kaaskoppen, gothics, lesbo's transexuelen, mooie mensen, lelijke mensen, arme mensen, politici, getatoueerden, lichamelijk gehandicapten, plastische chirurg-bezoekers, christenen, RAOK, boedisme, ISLAM !!!, en ieder andere vorm van geloof of levensovertuiging in nederland heeft goddomme het RECHT om zich te gedragen en eruit te zien zoals hij is of WIL, zonder dat daar iemand over te oordelen heeft, OF ONRESPECTVOL TEGEN TE ZIJN!

(Totdat je datzelfde recht op respect van een ander opzettelijk schend....)

Ik wil hier aantonen dat IEDERE persoon die in Nederland verblijft ( OOK INDIEN "ILLEGAAL !!" ), er RECHT op heeft, om onder gelijke omstandigheden, op gelijke wijze te worden behandeld door de Nederlandse overheid.

De politie heeft op straat NIETS aan zo'n kaartje, DE POLITIE MOET BOEVEN MEENEMEN NAAR HET POLITIEBURO, zoek daar maar uit wie het is, en wie het niet wil zeggen blijft er zitten tot ie het wel zegt!!!

DAAR WORDT HET WEL VEILIGER VAN,..... denk ik....

Sorry, ik weet dat er hoofdletters staan, ik maak me er soms heel kwaad om, miljoenen potverdikkie...

En die overheid moet eens ophouden met geldverslinde maatregelen, waar uuuuuuuuuren over vergaderd is, door heeeeele dure ambteneren, die er helemaal niets van snappen, en waar ONTZETTEND veel geld in is gaan zitten.

Er zijn hier in dit land verdikkie mensen die HONGER hebben, en DAKLOOS, en kinderen die HULP nodig hebben.

Niet in een begroting, of beleid...

HIER !

NU!

STEM SP !!!

[afbeelding]


STEM SP !!!



www.idbewijs.nl
Echt, koop een touw en zoek een boom... Nederland draait om verdageren en beleid maken...
Alsof deze actie ook maar ene flikker gaat uitmaken..

Of je bent een idealist zoals nederland al in geen jaren heeft gezien, of je hebt het gewoon veels te hoog in je bol... Afgaande op je posts en topics? het laatste...

Trouwens, waarom denk je dat dit topic in n KLB staa, en niet in GC of POL? Misschien is dat ook wel een aandachtspuntje waard....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 08:58:14 #107
18653 crew  D.
pi_45781734
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:48 schreef Jumparound het volgende:


Of je bent een idealist zoals nederland al in geen jaren heeft gezien, of je hebt het gewoon veels te hoog in je bol... Afgaande op je posts en topics? het laatste...
Een idealist
Die jongen post al jaren als een 11-jarige, enkel om de aandacht
pi_45783062
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:58 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Een idealist
Die jongen post al jaren als een 11-jarige, enkel om de aandacht
Precies en nu heeft hij iets ludieks gedaan (wat opzich leuk is), maar draaft hij er gewoon blind in door zodat het iets wordt wat hij op z'n grafsteen kan zetten.
  maandag 29 januari 2007 @ 10:43:59 #109
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_45783370
quote:
Op zondag 28 januari 2007 01:36 schreef Oversight het volgende:
En die overheid moet eens ophouden met geldverslinde maatregelen, waar uuuuuuuuuren over vergaderd is, door heeeeele dure ambteneren, die er helemaal niets van snappen, en waar ONTZETTEND veel geld in is gaan zitten.
Wat kan ik me hieraan ergeren zeg...Sommige mensen spreken zichzelf zo tegen. Die vergadercultuur, die strive naar consensus komt de democratie juist ten goede! Er wordt rekening gehouden met iedereen in plaats van een elitair groepje. Vind je het dan gek dat er meer uren vergaderd wordt?
quote:
Er zijn hier in dit land verdikkie mensen die HONGER hebben, en DAKLOOS, en kinderen die HULP nodig hebben.

Niet in een begroting, of beleid...

HIER !

NU!

STEM SP !!!




www.idbewijs.nl
Hmm...als er iemand is die honger via de begroting of beleid wil oplossen, dan is het de SP wel. Terug naar de oude tijden van het Communisme, waarin Vadertje Staat nog in de levensbehoeften van het volk voorzag. Je kunt er over twisten of dit een goede keuze is...

Wat jij in deze post suggereert, is dat je het maar aan de markteconomie moet overlaten. Poe poe, daar zullen die daklozen mee geholpen zijn zeg . Bovendien ben ik nog steeds van mening dat een dakloze hier bij voldoende instanties kan aankloppen voor hulp als hij/zij écht wil, maar dat terzijde...

Ergo, leuke actie knul, maar ga hier niet in het wilde weg zitten te blaten over hoe slecht het wel met Nederland gaat. Doordat je een maas in de wet hebt gevonden, heb je gebruik gemaakt van jouw individuele democratisch recht op het controleren van de overheid. Nu, dit betekent dat deze wet weer aangepast kan worden. Daaraan heb je je steentje bijgedragen. Maar nogmaals: ga hier niet je SP-standpunten zitten te verkondigen terwijl je jezelf ook nog eens tegenspreekt.

"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_45786067
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:33 schreef Jumparound het volgende:
Dat een jongen dat petje niet uit geloofsovertuiging draagt... dat was misschjen mn punt?
Als niet-gelovige vind ik het beledigend dat voor mij strengere regels gelden dan voor gelovigen, het communiceert dat niet-gelovigen tweederangsburgers zijn, gelovigen krijgen immers makkelijker een paspoort, met minder verplichtingen aan de foto.

Zijn het dan de niet-gelovigen, die de grootste terroristische dreiging vormen?
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 29 januari 2007 @ 12:30:27 #111
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45786124
Ja, als je gelooft dat het opblazen van jezelf in een bus vol met mensen die er niks mee te maken hebben een opdracht is van god, ben je niet gelovig maar gewoon gek in je hoofd
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  PR/Manusje van alles maandag 29 januari 2007 @ 12:30:32 #112
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45786126
quote:
'De Joker' beveiligde Binnenhof

Uitgegeven: 29 januari 2007 10:02
Laatst gewijzigd: 29 januari 2007 10:08
DEN HAAG - De 35-jarige Robert Coleman uit Hellevoetsluis, die geschminkt als de Joker uit de Batmanfilms op zijn identiteitskaart staat, heeft onder meer het Binnenhof in Den Haag bewaakt.

Een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst zei maandag dat de man in dienst is als beveiliger van de gebouwen van het ministerie van Algemene Zaken (AZ).


Hij zei dit naar aanleiding van een bericht in het AD. Het ministerie van Algemene Zaken is het departement van minister-president Jan Peter Balkenende. Ook het torentje, waarin Balkenende zijn werkkamer heeft, en het Catshuis zijn gebouwen van Algemene Zaken.

'Joker' Coleman is nog in dienst maar zou al enige tijd ziekgemeld zijn.
Lullig voor je Staat dat zo even op internet....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45786139
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Als niet-gelovige vind ik het beledigend dat voor mij strengere regels gelden dan voor gelovigen, het communiceert dat niet-gelovigen tweederangsburgers zijn, gelovigen krijgen immers makkelijker een paspoort, met minder verplichtingen aan de foto.

Zijn het dan de niet-gelovigen, die de grootste terroristische dreiging vormen?
vreemde dubbele boodschap inderdaad...

tegelijkertijd wil de regering ons laten geloven dat het juist gelovigen zijn die een bedreiging vormen.


De regering weet misschien zelf nog niet goed wat hun standpunt is ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45786218
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben zelf een sp stemmer... kan je nou opdonderen met je spam?
Aan de basis van het gedachtengoed van alle socialistische partijen ligt o.a. het lemma: "Godsdienst is opium voor het volk".

Juist de SP-stemmer stemt meer nog dan stemmers op alle andere partijen voor het basisidee dat alle mensen gelijk zijn en dat godsdienst geen excuus mag zijn voor ongelijke behandeling van burgers.

Maar jij bent gewoon gek op tomaat, en hebt op basis daarvan gestemd ofzo? Je topic getuigt niet van affiniteit met het socialistisch gedachtengoed.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 29 januari 2007 @ 12:39:33 #115
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45786386
*Kuch*

mag ik er even aan herinneren dat er nergens in het SP partijprogramma staat dat ik oversight uit politiekcorrecte overtuiing een lieverdje moet vinden? of hem moet steunen?

Nee, dat staat er niet, daarom staat dit topic in KLB

Ik maak me zorgen om de behoeftigen in de samenleving, niet om de id-plicht

En wie ben jij om mijn motivatie om op de SP te stemmen in twijfel te trekken....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 29 januari 2007 @ 12:54:55 #116
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45786809
Ik vind het ook een gigantische kneus.

Echt, hoe stoer voelt ie zich nu?
pi_45786831
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef Jumparound het volgende:
*Kuch*
..

En wie ben jij om mijn motivatie om op de SP te stemmen in twijfel te trekken....
Tsja, en wie ben jij om de actie van Oversight in twijfel te trekken?

Wordt lekker discussieren zo, als we niets in twijfel mogen trekken. Ik adviseer je evengoed je wat beter in het socialisme te verdiepen dat de SP onderschrijft, in plaats van het voor het gemak maar even samen te vatten tot "ik maak me zorgen om de behoeftigen in de samenleving". Typische SP-prietpraat om op die manier een inhoudelijke discussie te willen beslechten met een ongefundeerde one-liner.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 29 januari 2007 @ 12:59:14 #118
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45786937
Ik wil vooral zijn hoofd niet zien op de FP, das mijn klacht.... Verder moet ie zelf weten wat hij doet.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 29 januari 2007 @ 13:02:08 #119
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45787019
Wtf wil je nou, het is een KLB topic over oversight.
Jij wilt er een inhoudelijke SP discussie over maken?

En waarom is het een ongefundeerde one-liner?

En wat heeft het socialisme te maken met mijn hekel aan oversight?
Oke, het is niet erg sociaal om een hekel te hebben aan iemand, maar daar open je maar lekker je eigen topic over
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Grootste baggeraar 2022 maandag 29 januari 2007 @ 13:16:39 #120
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_45787511
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:26 schreef Jumparound het volgende:
"hunnie mogen het ook, dus ik wil ook " jankert...
Maar waarom zou jij iets mogen wat een ander niet mag en andersom?
quote:
Maar ik ga niet iets totaal nutteloos als een "toverhoed" verzinnen om mn zin door te drijven.

Bij een moslima of jood kan je er van uit gaan dat ze ook daadwerkelijk 90% van de tijd hun hoofddeksel ophebben vannuit hun geloofsovertuiging...
Dit had niets met geloof te maken. De reden voor de hoed was levensbeschouwing. En dat je met die regel alle kanten uit kunt, heeft oversight duidelijk gemaakt. Niets meer en niets minder. Straks komt er een of andere gek met een munitiegordel plus granaten rond zijn nek het gemeentehuis binnenwandelen, "ja, het is vanuit mijn levensbeschouwing dat ik met granaten rondloop". Om maar eens een extreem (en verder belachelijk) voorbeeld te noemen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:19:13 #121
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45787592
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Om maar eens een extreem (en verder belachelijk) voorbeeld te noemen.
toverhoed valt voor mij in dezelfde catagorie om maar eens een personelijke insteek te noemen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45792724
Ik hoop dat ze die gevaarlijke gek opsluiten.
  maandag 29 januari 2007 @ 16:05:27 #123
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45792780
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef PDOA het volgende:
Ik hoop dat ze die gevaarlijke gek opsluiten.
Op 't schavot met dat geteisem, man!
  maandag 29 januari 2007 @ 16:18:44 #124
157361 jors
stripheld
pi_45793322
het blijft een fantastische actie
off the wall
pi_45793440
en hij blijft een kut hippie
  maandag 29 januari 2007 @ 16:25:30 #126
157361 jors
stripheld
pi_45793614
en hij komt in het 2007 jaar overzicht
off the wall
  maandag 29 januari 2007 @ 16:35:27 #127
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45793958
dat vind ik bij voorbaat nu al kut ;')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 29 januari 2007 @ 16:45:17 #128
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45794283
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:26 schreef Jumparound het volgende:
En daar komt het allemaal op neer.

mijn inziens is het gewoon een overbodige bash jegens bepaalde bevolkingsgroepen.

"hunnie mogen het ook, dus ik wil ook " jankert...

als ik met mn keppeltje op de foto wil, dan ga ik dat ook...
Maar ik ga niet iets totaal nutteloos als een "toverhoed" verzinnen om mn zin door te drijven.

Bij een moslima of jood kan je er van uit gaan dat ze ook daadwerkelijk 90% van de tijd hun hoofddeksel ophebben vannuit hun geloofsovertuiging...

Misschien ben ik een zwartkijkert... maar ik zie "t"oversight nog niet 18 / 7 rondlopen met dat ding
Ik had niet verwacht dat er op fok nog weldenkende mensen kwamen. Ik had eigenlijk het idee dat ik de enige verlichtte geest was hier. Dank je.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45795678
rot op met je SP
  maandag 29 januari 2007 @ 19:34:21 #130
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45800328
Rot op met je moslimgezeik in dit topic Jumparound en oosthoek.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:47:14 #131
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_45800774
Dit topique slaat nergens (meer) op. Ga je discussies over de SP in POL voeren ofzo. Het erge is dat Oversight zelf ermee begonnen is.

Check mijn vorige post over de hypocrisie van de man.
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  maandag 29 januari 2007 @ 19:49:09 #132
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45800850
rot op met je volkskrant blog in dit topic DanielJ

m.a.w. waarom deze opmerking? voegt het iets toe?
Denk je dat ik mn mening bij stel?
Hoe groot acht je de kans dat ik mn biezen pak en weg ga?
Waarom eigelijk? het is mn eigen topic
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 29 januari 2007 @ 19:50:57 #133
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45800920
Oversight
Wat een triest figuur
pi_45803602
Idd:)
pi_45803732
Triest figuur, nu krijg je helemaal geen baan meer als "beveiliger"
  maandag 29 januari 2007 @ 21:00:40 #136
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45803819
OVERSIGHT.
pi_45807569
Kuttekop!
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  maandag 29 januari 2007 @ 22:36:40 #138
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45808179
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Daniel.J het volgende:
Rot op met je moslimgezeik in dit topic Jumparound en oosthoek.
Dat bedoel ik. Ik heb het woord Moslim niet eens in mn mond genomen en nog krijg je dit soort mongolen aan je deur
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 29 januari 2007 @ 22:40:24 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_45808338
een oversight-loos fok, is een beter fok.

Huilen dan.
pi_45808589
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat er op fok nog weldenkende mensen kwamen. Ik had eigenlijk het idee dat ik de enige verlichtte geest was hier. Dank je.
Join the ranks
  maandag 29 januari 2007 @ 22:48:19 #141
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45808683
Wat een onzin inderdaad. Vooral ook dat hij in de media 'de joker' wordt genoemd. Godverdomme wat een Nederlandse kneuterigheid. Overigens is het totaal niet interessant voor de burger, alleen de media vinden het grappig omdat ze dan weer wat 'bijzonders' kunnen schrijven/filmen/fotograferen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 januari 2007 @ 22:49:11 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  maandag 29 januari 2007 @ 22:51:19 #143
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45808817
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Wát moet dit voorstellen?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 januari 2007 @ 22:51:58 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45808847
quote:
'Joker' Coleman is nog in dienst maar zou al enige tijd ziekgemeld zijn.
In combinatie met die smink moet ik opeens denken aan die reclame van die goudvis
pi_45808867
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Wát moet dit voorstellen?
(uit)melken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 januari 2007 @ 22:52:25 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45808870
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Wát moet dit voorstellen?
Je komt niet veel op games.fok.nl begrijp ik?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 januari 2007 @ 22:52:38 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45808882
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

(uit)melken?
pi_45808936
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. But today is a gift, that is why they call it 'the present'."
  maandag 29 januari 2007 @ 22:53:47 #149
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45808945
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, makkelijker te herkennen bij identificatie. Uitzonderingen voor de identificatieplicht op basis van geloof is echt te achterlijk voor woorden. Het geloof zou niet boven wettelijke regeltjes mogen staan.
Precies, het toestaan van uitzonderingen maakt de hele indentificatieplicht per definitie nutteloos.
(zonder uitzonderingen ook een nutteloze wetgeving, maar dat is een andere discussie)
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:58 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dus als iemand makkelijker is te herkennen bij identificatie, dan is de wereld veiliger? Ik zou dan wel een voorbeeld willen waar een onveiligheid ontstond vanwege lichte onherkenbaarheid op een ID-kaart.
Het gaat er niet om of het wel of niet veiliger is, het gaat erom dat die identifiecatieplicht zinloos is als je uitzonderingen toestaat.
  maandag 29 januari 2007 @ 22:54:20 #150
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45808972
Ooh ik dacht het spreekwoord 'de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt'. En ik kom inderdaad nooit op games.fok.nl.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 29 januari 2007 @ 22:55:16 #151
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45809023
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:53 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Precies, het toestaan van uitzonderingen maakt de hele indentificatieplicht per definitie nutteloos.
(zonder uitzonderingen ook een nutteloze wetgeving, maar dat is een andere discussie)
[..]

Het gaat er niet om of het wel of niet veiliger is, het gaat erom dat die identifiecatieplicht zinloos is als je uitzonderingen toestaat.
Samenleving bestaat op de gratie van uitzondering. Kutverhaal dus.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 januari 2007 @ 22:56:09 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45809068
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Oosthoek het volgende:
Ooh ik dacht het spreekwoord 'de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt'. En ik kom inderdaad nooit op games.fok.nl.
Aan mirages foto's te zien weet hij de tepel wel te hangen. Maar ja, als je al weken thuis zit in de ziektewet heb je verder ook geen flikker te doen natuurlijk.
  maandag 29 januari 2007 @ 22:57:49 #153
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45809152
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Aan mirages foto's te zien weet hij de tepel wel te hangen. Maar ja, als je al weken thuis zit in de ziektewet heb je verder ook geen flikker te doen natuurlijk.
Dáár is de samenleving op gebouwd, profiteurs!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 29 januari 2007 @ 22:58:03 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45809166
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar ja, als je al weken thuis zit in de ziektewet heb je verder ook geen flikker te doen natuurlijk.
Inderdaad. En dan stemt hij nog SP ook. Hoe typerend.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 29 januari 2007 @ 23:03:53 #155
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45809424
de users op Fok worden steeds krankzinniger.....
Waar gaat dit nog over met al die verzonnen bullshit..
en massaal word het in de hersentjes verwerkt, en uitgespuugd in een vorm die in zn totaal los staat van de werkerlijkheid, massahysterie...gekte..
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  maandag 29 januari 2007 @ 23:05:37 #156
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45809501
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Daniel.J het volgende:
de users op Fok worden steeds krankzinniger.....
Heel de wereld is gek behalve ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_45809930
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Daniel.J het volgende:
de users op Fok worden steeds krankzinniger.....
Waar gaat dit nog over met al die verzonnen bullshit..
en massaal word het in de hersentjes verwerkt, en uitgespuugd in een vorm die in zn totaal los staat van de werkerlijkheid, massahysterie...gekte..
Baaj?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:09:20 #158
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45811832
En ik maar denken dat mijn topic dood was... waar is cnn
Ik kan trouwens melden dat smoking aces een leuke film is... (was net in de sneak) en een stuk onderhoudender dan de oversoap

DanielJ, waar is je ritalin man, je draaft een beetje door geloof ik
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Forum Admin dinsdag 30 januari 2007 @ 19:15:04 #159
58651 crew  murp
murp
pi_45832733
iemand een email van cnn?
  Forum Admin dinsdag 30 januari 2007 @ 19:16:43 #160
58651 crew  murp
murp
pi_45832806
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef murp het volgende:
iemand een email van cnn?
america effe gek maken?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:02:06 #161
15609 CamelNL
A la chingada
pi_45842011
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Jumparound het volgende:
*KNIP

Toen ik het eerste topic las in GC dacht ik al, dit gaat maar om 1 ding...

Een verkapte bash richting een bepaalde bevolkingsgroep...

Dat is mijn interpertatie, en vooral mijn mening.


*KNIP
Mmm... je hebt gelijk als je zegt dat dit is ivm een bepaalde groep van de bevolking. Maar denk je ook niet dat het juist van die groep afkomt dat er altijd nieuwe regels voor de wet komen ivm discriminatie?

Het is juist daarom dat Mr. Oversight daar even op wijst dat IEDEREEN gelijk is. En het dus feitelijk erop neer komt dat die ID wet wat betreft fotos maar even moet worden aangepast. Als iedereen gelijk is, houdt dat ook in, gelijke behandeling. En ik zie die gelijke behandeling niet echt. Het is vaak net of de immigranten in ons land meer rechten hebben dan wij Nederlanders.

Mijn mening
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
  Forum Admin dinsdag 30 januari 2007 @ 23:03:15 #162
58651 crew  murp
murp
pi_45842051
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:02 schreef CamelNL het volgende:

[..]

Mmm... je hebt gelijk als je zegt dat dit is ivm een bepaalde groep van de bevolking. Maar denk je ook niet dat het juist van die groep afkomt dat er altijd nieuwe regels voor de wet komen ivm discriminatie?

Het is juist daarom dat Mr. Oversight daar even op wijst dat IEDEREEN gelijk is. En het dus feitelijk erop neer komt dat die ID wet wat betreft fotos maar even moet worden aangepast. Als iedereen gelijk is, houdt dat ook in, gelijke behandeling. En ik zie die gelijke behandeling niet echt. Het is vaak net of de immigranten in ons land meer rechten hebben dan wij Nederlanders.

Mijn mening
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:18:26 #163
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45842555
En omdat de immigranten meer recht lijken te hebben moeten de immigranten minder rechten hebben ipv de nederlanders meer... geweldige redenaties weer hier..
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:37:34 #164
15609 CamelNL
A la chingada
pi_45843118
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:18 schreef Daniel.J het volgende:
En omdat de immigranten meer recht lijken te hebben moeten de immigranten minder rechten hebben ipv de nederlanders meer... geweldige redenaties weer hier..
Ik bedoel gelijke rechten! En trouwens heb ik in heel mijn verhaal nooit gezegt dat de Nederlander meer recht moet krijgen dan een immigrant. Dat je kunt lezen blijkt ook wel heel duidelijk
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:12:38 #165
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45844161
Nee maar je vlakt het af naar beneden, lees dan zelf eens goed.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  Donald Duck held woensdag 31 januari 2007 @ 00:37:36 #166
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45844671
zijn die kamervragen nou al geweest?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45845599
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn die kamervragen nou al geweest?
vast niet en anders kwamen ze vast niet tot een uitspraak..zoveel geld en discussies en nog kan iemand als de joker op de foto...
pi_45852151
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn die kamervragen nou al geweest?
Nee, wel een gedwongen ontslag.
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:50:53 #169
15609 CamelNL
A la chingada
pi_45858047
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:12 schreef Daniel.J het volgende:
Nee maar je vlakt het af naar beneden, lees dan zelf eens goed.
Ow, nou sorry lieverd laten we het dan even veranderen:

Ik vind dat de Hollander dezelfde rechten moet krijgen dan de immigrant!
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:14:21 #170
19194 Oversight
◢◤
pi_45858940
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Lullig voor je Staat dat zo even op internet....
Niet mijn woorden, we heben er hard om gelachen hier.

Je moest eens zien wat er in de krant staat, even lachwekkend..

Krantenjongens schrijven wat ze denken, terwijl het nieuws voorbijgaat, dat verkoopt kranten.

Rien ne va plus, de bal ligt bij Buza!
◢◤
  PR/Manusje van alles woensdag 31 januari 2007 @ 19:26:38 #171
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45859419
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:14 schreef Oversight het volgende:

[..]

Niet mijn woorden, we heben er hard om gelachen hier.

Je moest eens zien wat er in de krant staat, even lachwekkend..

Krantenjongens schrijven wat ze denken, terwijl het nieuws voorbijgaat, dat verkoopt kranten.

Rien ne va plus, de bal ligt bij Buza!
Ja ik dacht al... alsof hij dat zo gaat vertellen
Geeft je vast een goed gevoel dat die mensen voor jou speciaal met spoed je paspoort hebben laten signaleren
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')