Als er iemand hier zichzelf tegenwoordig bot uit ben ik het wel. Komt door het feit dat ik in het ene topic een rechtse kutracist wordt genoemd en in het andere topic een allochtonenknuffelaar ben. Dan ben ik weer 'een moslim met een agenda' dan weer een 'haatzaaiende oproerkraaier'.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hmm, goede post...
ik maak me dan toch te druk om de achterliggende redenen, of ik uit mijn gevoel gewoon te bot.
Of ik zie het probleem niet zo goed.
Ik hou het op het laatste.
nogmaals, goede post spicialK
en 1472 voor de moslims dan heyquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef borritos het volgende:
Ik vind het best een grappige actie van dat mannetje en niet echt meer dan dat. Ook vindt ik dat positieve discriminatie te ver gaat.
Er zijn richtlijnen waar je je aan moet houden als nederland (of dat nou pasfoto's zijn of iets anders) en daar moet je je gewoon aanhouden.
Trouwens ze mogen gewoon met een hoofddoek over straat alleen zou een agent in het uitzonderlijke geval vragen of ze hem even af kan doen en dan moet ze geen klaaggebed beginnen. Als je een pet op hebt vraagt een agent toch ook of je hem af doet.Trouwens moslimas staan ook niet met een hoofddoek onder de douche dus ze gaat er echt niet dood van als ze hem soms af moet doen , we leven hier wel in 2007 he.
Maakt niet uit joh, ik ben ook gewoon een trollquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als er iemand hier zichzelf tegenwoordig bot uit ben ik het wel. Komt door het feit dat ik in het ene topic een rechtse kutracist wordt genoemd en in het andere topic een allochtonenknuffelaar ben. Dan ben ik weer 'een moslim met een agenda' dan weer een 'haatzaaiende oproerkraaier'.
Het blijft altijd lekker moeilijk op Fok when you just call 'em as you see 'em.
Dus mijn excuses voor de aanvallende houding.![]()
je bent gewoon jaloers omdat jij niet zoiets hebt verzonnen. Je zou maar wat graag al die aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:35 schreef Jumparound het volgende:
Bah, wat wordt ik stront ziek van dat gelul over oversight,
oversight, je bent onze messias, verlos ons van de ID plicht
oversight, ga ons voor in de strijd tegen blablabla
Oversight, ik hoop dat ze je oppakken als je zonder je "toverhoed" op straat komt
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
je Ik bent gewoon jaloers omdat jijik niet zoiets hebt verzonnen. Jeik zou maar wat graag al die aandacht krijgen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:56 schreef Maikuuul het volgende:
Zei Christiaan met een glimlach
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:20 schreef Jumparound het volgende:
En ik vind het eng om te zien hoe oversight om een slinkse mannier een hele bevolkingsgroep bashed, want daar komt het op neer...
Ik vind het nog sneu-er dat er een heleboel iemanden zijn die met een hoofddoekje lopen vanwege een levensovertuiging.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:00 schreef DarkElf het volgende:
vind het meer sneu dat er iemand is die geloofde dat hij er zo bijliep vanwege ee levensovertuiging
Wat iemand denkt is niet de toetsing van de wet. Soms gelukkig maar.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:00 schreef DarkElf het volgende:
vind het meer sneu dat er iemand is die geloofde dat hij er zo bijliep vanwege ee levensovertuiging
das natuurlijk totaal niet te vergelijken met dit, lijkt me dat je dat zelf ook ergens achter in je hersens wel kan snappen.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik vind het nog sneu-er dat er een heleboel iemanden zijn die met een hoofddoekje lopen vanwege een levensovertuiging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |