Ik had niet verwacht dat er op fok nog weldenkende mensen kwamen. Ik had eigenlijk het idee dat ik de enige verlichtte geest was hier. Dank je.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:26 schreef Jumparound het volgende:
En daar komt het allemaal op neer.
mijn inziens is het gewoon een overbodige bash jegens bepaalde bevolkingsgroepen.
"hunnie mogen het ook, dus ik wil ook" jankert...
als ik met mn keppeltje op de foto wil, dan ga ik dat ook...
Maar ik ga niet iets totaal nutteloos als een "toverhoed" verzinnen om mn zin door te drijven.
Bij een moslima of jood kan je er van uit gaan dat ze ook daadwerkelijk 90% van de tijd hun hoofddeksel ophebben vannuit hun geloofsovertuiging...
Misschien ben ik een zwartkijkert... maar ik zie "t"oversight nog niet 18 / 7 rondlopen met dat ding
Dat bedoel ik. Ik heb het woord Moslim niet eens in mn mond genomen en nog krijg je dit soort mongolen aan je deurquote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Daniel.J het volgende:
Rot op met je moslimgezeik in dit topic Jumparound en oosthoek.
Join the ranksquote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er op fok nog weldenkende mensen kwamen. Ik had eigenlijk het idee dat ik de enige verlichtte geest was hier. Dank je.
Wát moet dit voorstellen?quote:
In combinatie met die smink moet ik opeens denken aan die reclame van die goudvisquote:'Joker' Coleman is nog in dienst maar zou al enige tijd ziekgemeld zijn.
Precies, het toestaan van uitzonderingen maakt de hele indentificatieplicht per definitie nutteloos.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, makkelijker te herkennen bij identificatie. Uitzonderingen voor de identificatieplicht op basis van geloof is echt te achterlijk voor woorden. Het geloof zou niet boven wettelijke regeltjes mogen staan.
Het gaat er niet om of het wel of niet veiliger is, het gaat erom dat die identifiecatieplicht zinloos is als je uitzonderingen toestaat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:58 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dus als iemand makkelijker is te herkennen bij identificatie, dan is de wereld veiliger? Ik zou dan wel een voorbeeld willen waar een onveiligheid ontstond vanwege lichte onherkenbaarheid op een ID-kaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |