Ja, een leeftijd om voor te tekenen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan is-ie in elk geval niet afgetakeld, laiverd, dat is toch een kleine troost?
Ga je nog naar hem toe?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
In combinatie met het voorgaande bericht wel.
quote:1 miljard bomen moeten de planeet redden
Nog binnen 2007 moeten wereldwijd 1 miljard nieuwe bomen worden geplant. Dat is het streven van het milieuprogramma van de Verenigde Naties (Unep) in haar strijd tegen de opwarming van de aarde.
Met de internationale campagne 'Plant for a planet' spoort Unep jongeren, bedrijven, ngo's, landbouwers, scholen en regeringen aan om massaal bomen te planten. Dat moeten er nog dit jaar 1 miljard worden. Op de website van de UNEP kan de stand van het aantal nieuwe bomen worden gevolgd. Ook kan je zelf met een formulier beloven dat je er eentje gaat planten.
Verschillende organisaties en landen hebben al toegezegd mee te doen met de actie. Frankrijk gaat 157 miljoen bomen planten, en Marokko heeft beloofd bij te dragen met 27 miljoen nieuwe bomen dit jaar. De teller staat voorlopig op dik 160 miljoen beloofde bomen, 191.000 zijn inmiddels al geplant.
Nobelprijswinnares
Het idee voor de campagne ontstond door de Keniaanse Nobelprijswinnares Wangari Maathai. Maathai plantte sinds 1977 met haar Green Belt Movement meer dan 30 miljoen bomen in Afrika om bodemerosie tegen te gaan. UNEP wil dit succes herhalen en krijgt steun van Prins Albert II van Monaco en het World Agroforesty Centre (ICRAF).
Met de actie vraagt de UNEP aandacht voor het verband tussen de bomen en opwarming van de aarde. Bomen en bossen absorberen koolstofdioxide (CO2), de schadelijke stof die de industrie uitstoot en bijdraagt aan het broeikaseffect. Als bossen verdwijnen, komt er meer CO2 in de atmosfeer terecht en warmt de aarde sneller op.
http://www.oneworld.nl/in(...)1%26articleId%3D9987
Wil je wel gaan? Ik ken mensen die daar niet goed tegenkunnen. Die willen dat niet als laatste herinnering.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, een leeftijd om voor te tekenen.
We gaan morgenochtend bij hem op bezoek. Hij kan alleen niet praten en zit zo onder morfine dat bewustzijn er ook niet echt in zit.
Ja, dat zeiden mijn ouders ook, maar volgens mij kan ik daar wel tegen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wil je wel gaan? Ik ken mensen die daar niet goed tegenkunnen. Die willen dat niet als laatste herinnering.
1 miljard bomen? Dat moet zo te doen zijn .. da's 0,3 euro per persoon op aarde voor 1 boom.quote:
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden mijn ouders ook, maar volgens mij kan ik daar wel tegen.
Zo lief, wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
Jij beschuldigt allochtonen van vrouwen afwijzen ???
met wie trouwen ze dan ??
http://www.washingtontimes.com/national/20070125-121654-5838r.htmquote:Former Defense Secretary Donald H. Rumsfeld has left the Pentagon, but not the Defense Department.
On Jan. 4, Mr. Rumsfeld opened a government-provided transition office in Arlington and has seven Pentagon-paid staffers working for him, a Pentagon official said.
The Pentagon lists Mr. Rumsfeld as a "nonpaid consultant," a status he needs in order to review secret and top-secret documents, the official said.
Mr. Rumsfeld and his aides, who include close adviser Stephen Cambone, are sifting through the thousands of pages of documents generated during his tenure.
The Pentagon official said former secretaries are entitled to a transition office to sort papers, some of which can be taken with them for a library, for archives or to write a book.
The transition office has raised some eyebrows inside the Pentagon. Some question the size of the staff, which includes two military officers and two enlisted men. They also ask why the sorting could not have been done from the time Mr. Rumsfeld resigned Nov. 8 to when he left the building Dec. 18.
The Pentagon official, who asked not to be named, said Mr. Rumsfeld served nearly six years as secretary, more than any other defense chief but one, meaning he accumulated an above-average pile of paper.
What's more, Mr. Rumsfeld managed the bureaucracy via "snowflakes," his typed directives on white paper that fell all over the Pentagon by the hundreds.
Malebolge kloof 5 toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef Aoristus het volgende:
in welke cirkel zitten de deceivers ook alweer, Auto ?
5e balg in de benedenhel "in pek, tussen duivels"quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden mijn ouders ook, maar volgens mij kan ik daar wel tegen.
volkskrantquote:Ook Pipo de Clown kan zijn id-kaart aanvragen
Ambtenaren leven in een ingewikkelde wereld.
Komt er een man met een hoedje en zwartgeverfde lippen en ogen – zoals The Joker uit de Batman-films – bij de balie van het gemeentehuis in Hellevoetsluis, zegt ie: ‘Dit is mijn levensbeschouwing, zo loop ik er altijd bij, zo heb ik een pasfoto laten maken en nu wil ik die foto op mijn id-kaart en mijn rijbewijs. Dit alles krachtens artikel 28 van de uitvoeringswet die uitzonderingen toestaat op de geldende regels, onder meer voor overwegingen van levensbeschouwelijke aard.’
Zeggen de ambtenaren niet: ‘Gaat u afschminken, zet dat hoedje af, laat een nieuwe foto maken, komt terug en we kijken verder.’
Nee, de ambtenaren pakken artikel 28 erbij, overleggen met elkaar en concluderen dat meneer voorwaar een punt heeft.
‘Die meneer had zich goed voorbereid’, zegt een voorlichter van de gemeente. ‘Hij kende de regels. Zijn oren bijvoorbeeld waren zichtbaar. De foto voldeed aan alle regels waaraan wij moeten toetsen. Dus we hebben die man zijn documenten gegeven, mét die foto erop.’
De voorlichter: ‘Vanochtend zagen wij hem op tv. Toen zei hij dat hij er in het normale leven helemaal niet zo bij loopt. We voelen ons gebruikt. Die meneer blijkt heel andere motieven te hebben gehad.’
De voorlichter denkt niet dat er een fout is gemaakt op pseudojuridische gronden en door het mogelijk tijdelijk doch volledig ontbreken van gezond verstand. ‘Het probleem is dat de term levensbeschouwelijke reden niet precies is omschreven. Daar zit de achilleshiel, denk ik.’
Krijgt Pipo de Clown ook een ID-kaart als hij zich morgen meldt aan de balie met de mededeling dat hij zo door het leven gaat uit levensbeschouwelijke overwegingen? De voorlichter: ‘Ook zo’n aanvraag zullen we aan de regels moeten toetsen.’
De affaire groeit uit tot landelijk nieuws. De Tweede Kamerfracties van de PvdA en SGP vragen minister Remkes van Binnenlandse Zaken om opheldering over de zaak. De gemeente Hellevoetsluis maakt bekend dat de man zijn id-kaart moet inleveren.
Beetje warrig stukje.quote:
Lijkt me welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Was het vroeger ook normaal dat meisjes jongens in het toilet pijpen voor een paar euro's/guldens?
Is het nu normaal dat meisjes jongens in het toilet pijpen voor een paar euro's/guldens?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Was het vroeger ook normaal dat meisjes jongens in het toilet pijpen voor een paar euro's/guldens?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het nu normaal dat meisjes jongens in het toilet pijpen voor een paar euro's/guldens?
quote:Volgens woordvoerder Bert van den Houten van de gemeente Hellevoetsluis kon de ambtenaar in eerste instantie niet anders dan de man ontheffing verlenen om met hoofddeksel op de foto te staan. ,,De man heeft verklaard dat hij altijd zo door het leven gaat en dat dit bij zijn levensovertuiging hoort. Het begrip 'levensovertuiging' staat in de wet niet nader omschreven.'' Het was ook geen eenmansactie van een ambtenaar om de kaart af te geven, benadrukt de woordvoerder. Er is op het gemeentehuis ,,extra naar gekeken''.
Nederlands dagbladquote:SGP-Kamerlid Kees van der Staaij wil dat het ministerie de regels voor pasfoto's op ID-kaarten opnieuw bekijkt, nu is gebleken dat die makkelijk zijn te omzeilen met een beroep op levensovertuiging. Van der Staaij heeft Remkes schriftelijk om opheldering gevraagd. ,,Het is toch van de zotte dat er aan de ene kant allerlei strikte eisen worden gesteld aan pasfoto's, en dat aan de andere kant de gekste dingen kunnen'', vindt het SGP-Kamerlid. ,,Het verbaast me dat je je in alle gevallen op levensovertuiging kunt beroepen. Er moet helderheid over zijn wanneer dat wel en niet kan.''
Oh, is dát die befaamde Verlichtingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:00 schreef du_ke het volgende:
Tijd om iedereen verlicht kaal te scheren en te voorzien van een chip met biometrische gegevens.
Haha oepsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, is dát die befaamde Verlichting.
Zullen we dan maar de weg van het Lichtend Pad inslaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha oeps.
Maar een stukje verlichting kan ok geen kwaad.
ook weer een leuk uiterstequote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Zullen we dan maar de weg van het Lichtend Pad inslaan?
Goedemorgen chickie ghegheghe. Vrijdags visdags in de kantine gheghe.quote:
Ah vis op vrijdag, een ware paap.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Goedemorgen chickie ghegheghe. Vrijdags visdags in de kantine gheghe.
Sterkte.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, een leeftijd om voor te tekenen.
We gaan morgenochtend bij hem op bezoek. Hij kan alleen niet praten en zit zo onder morfine dat bewustzijn er ook niet echt in zit.
De Mensch is omnivoor alles zal je vreten dus.quote:
jong ik heb geen flauw benulquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, Du_Ke...een notes rate van 7 (edit) per jaar, is dat hoog?
Ik heb geen referentiekader![]()
Ooit zal je ook de staat der wijsheid bereiken, hoop ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
Vis is inderdaad smerig. De geur alleen al.
Vis is voor zeehonden vlees voor menschen.
Per jaar? Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij? Ik denk dat jij er minder hebt...![]()
Ja menschenvlees...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Mensch is omnivoor alles zal je vreten dus.
Vis heeft een hoog snob gehalte.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:56 schreef du_ke het volgende:
Ooit zal je ook de staat der wijsheid bereiken, hoop ik.
We schijnen matig tegen de prionen daarin te kunnenquote:
Ja, das waar, we hadde het over de rate........quote:
Moet je ook niet te vaak doen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
We schijnen matig tegen de prionen daarin te kunnen.
Juist niet was altijd het volksvoedsel. Vlees was veel te kostbaar om regelmatig te eten.quote:
Verantwoord gevangen uiteraard.quote:Dankzij jou is straks de zee helemaal leeg gevist, denk daar maar eens aan.
Dus ben ik benieuwd hoe zeehond smaakt...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
Vis is voor zeehonden vlees voor menschen.
Ze stinkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus ben ik benieuwd hoe zeehond smaakt...![]()
Goddank niet neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
oeps.....jij bent dus geen vegatarier
![]()
Jij denkt dat een dode zeehond minder hard stinktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze stinken(als ze nog leven tenminste)
Zeker maar er lijkt een omslag te zijn waarbij vis wordt omarmd door het quasi verfijnde deel van de bevolking. Het deel wat het ook heeft over tapas ipv hapjesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef du_ke het volgende:
Juist niet was altijd het volksvoedsel. Vlees was veel te kostbaar om regelmatig te eten.
Oh bestaat dat dan. Gekweekte vis?quote:Verantwoord gevangen uiteraard.
Nee heb nog nooit een dode zeehond geroken dat is het puntquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij denkt dat een dode zeehond minder hard stinkt![]()
Of lekkerder stinkt![]()
Tja je ziet regelmatig spokenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zeker maar er lijkt een omslag te zijn waarbij vis wordt omarmd door het quasi verfijnde deel van de bevolking. Het deel wat het ook heeft over tapas ipv hapjes.
[..]
Je kan wel degelijk op een manier vissen dat het de populatie niet aantast en het evenwicht behouden blijft. Kweekvis kan ook maar dat is soms best twijfelachtig gezien de manier waarop het gekweekt wordt (veel antibiotica enzo).quote:Oh bestaat dat dan. Gekweekte vis?
Gelukkig. Je hebt waarschijnlijk geen hebt B12 tekort.... Volgens mij kan je niet ook niet zo goed knuffelen met B12 te kortquote:
zou ie het uit principe zijnquote:Daar hebben we Sizzler voor.
Nou ja, jij hebt kennelijk wel een levende geroken en zelfs dat heb ik nog nooit gedaan......Op tv stinken ze niet zo...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee heb nog nooit een dode zeehond geroken dat is het punt.
Vraag dat maar aan Canadezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus ben ik benieuwd hoe zeehond smaakt...![]()
Ja ooit eens stage gelopen in het Dolfinarium en daar ook een dagje meegelopen met het verzorgen van de zeehonden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt kennelijk wel een levende geroken en zelfs dat heb ik nog nooit gedaan......Op tv stinken ze niet zo...![]()
Ow, dat lijkt mij nou heel leuk om dat mee te maken...Wist niet dat walrussen zo leuk zijn..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ooit eens stage gelopen in het Dolfinarium en daar ook een dagje meegelopen met het verzorgen van de zeehonden.
oh en Walrussen zijn leuker dan Dolfijnen.
Hoe dan ook vis stinkt. Ik lust eigenlijk alleen visafval, kibeling en lekkerbekjesquote:
Dus je weet nooit of je verantwoorde vis eet of niet. Of heb je biologische viswinkels?quote:Je kan wel degelijk op een manier vissen dat het de populatie niet aantast en het evenwicht behouden blijft. Kweekvis kan ook maar dat is soms best twijfelachtig gezien de manier waarop het gekweekt wordt (veel antibiotica enzo).
Dolfijnen zijn overratedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt mij nou heel leuk om dat mee te maken...Wist niet dat walrussen zo leuk zijn..![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:15 schreef sigme het volgende:
In Groenland gebruiken ze een gevilde zeehond (de huid dus), om vol te stoppen met papagaaiduikers, dan graaf je dat pakket in, laat het fermenteren, en dan heb je een lekkernij.
Ik wil niet weten hoe dat ruikt.
Voor veel vissoorten zijn er strenge vangstquota dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe dan ook vis stinkt. Ik lust eigenlijk alleen visafval, kibeling en lekkerbekjes.
[..]
Dus je weet nooit of je verantwoorde vis eet of niet. Of heb je biologische viswinkels?
Barbaren zijn het. Komt waarschijnlijk omdat ze nooit Seabert hebben gezien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, die zijn er vast dol op. Of het is voor hun een soort manna, omdat er weinig anders is..![]()
MrX, als jij afval eet moet je dat zelf weten, maar volgens mij stinkt visafval niet veel harder dan vleesafval.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe dan ook vis stinkt. Ik lust eigenlijk alleen visafval, kibeling en lekkerbekjes.
18quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Figuurlijk visafval. Ik dacht dat kibeling en lekkerbekjes altijd samen waren gesteld uit "visafval". Ik heb nog nooit een kibeling of lekkerbekje zien zwemmenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:20 schreef sigme het volgende:
MrX, als jij afval eet moet je dat zelf weten, maar volgens mij stinkt visafval niet veel harder dan vleesafval.
Kibbeling.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Figuurlijk visafval. Ik dacht dat kibeling en lekkerbekjes altijd samen waren gesteld uit "visafval". Ik heb nog nooit een kibeling of lekkerbekje zien zwemmen.
Laat Aaah maar, er bestaat geen manier hem te overtuigen, dus verspil er geen energie aan.quote:
Oké daar valt weinig tegen in te brengen. Dan eet ik dus zo af en toe echt visquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:34 schreef sigme het volgende:
Kibbeling.
Kibbeling zijn stukjes kabeljauwfilet, lekkerbekjes zijn schol. Geen van beide visafval: je bent in de war met vissticks.
Ze zwemmen samen met bokking. En denk erom: vis moet zwemmen.
Gelukkig zijn we meergelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat Aaah maar, er bestaat geen manier hem te overtuigen, dus verspil er geen energie aan.
Yep. Dure en in het bestaan bedreigde vis nog wel. Kabeljauw is sjieke vis hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oké daar valt weinig tegen in te brengen. Dan eet ik dus zo af en toe echt vis.
Ik vind (vis)afval ook vies..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Denk dat je ook geen kabeljauw meer krijgt als je tegenwoordig op de markt een portie kibbeling kooptquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Yep. Dure en in het bestaan bedreigde vis nog wel. Kabeljauw is sjieke vis hoor.
Zolang we allemaal gelijkwaardig meergelijk zijn heb ik daartegen geen bezwaar.quote:
Ja. Maar dat stelde weinig voor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je haar home video al gezien?
Ik weet niet hoeveel verstand van vis jij hebt, maar ik zou niet weten welke vis er vergelijkbaar is met kabeljauw. Van welke vis stel jij je kibbeling voor zonder dat ik merk dat het geen kabeljauw is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat je ook geen kabeljauw meer krijgt als je tegenwoordig op de markt een portie kibbeling koopt.
Het gefrituurde laagje maakt het wat minder chique. Maar je moet ergens beginnen met het eten van visquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:40 schreef sigme het volgende:
Yep. Dure en in het bestaan bedreigde vis nog wel. Kabeljauw is sjieke vis hoor.
quote:A child's rhyme stuck in my head.
It said that life is but a dream.
I've spent so many years in question
to find I've known this all along.
Tool - Third Eye
Heb er niet veel verstand maar er wel eens wat over gelezen. Blijkbaar gebruiken ze vaak pollak, heek en koolvis.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel verstand van vis jij hebt, maar ik zou niet weten welke vis er vergelijkbaar is met kabeljauw. Van welke vis stel jij je kibbeling voor zonder dat ik merk dat het geen kabeljauw is?
Die hebben toch veel minder grote -hoe noem je dat- van die lagen vissevlees?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er niet veel verstand maar er wel eens wat over gelezen. Blijkbaar gebruiken ze vaak pollak, heek en koolvis.
Door het beslag en de olie waarin het gebakken is maakt het ook wat minder uit welke soort witvis je gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kibbeling
http://www.knack.be/cmp/1(...)wt-door-article.htmlquote:Duitsland duwt door
Angela Merkel is vastbesloten om de zaak van de Europese Unie vooruit te helpen.
Het zal de komende maanden vaak gaan over de rol van vrouwen in de politiek. In Frankrijk en in de Verenigde Staten maken Ségolène Royal en Hillary Clinton zich op voor beslissende verkiezingscampagnes. In de Bonds- republiek leidt Angela Merkel nu al goed een jaar een grote coalitie van christendemocraten en sociaaldemocraten. De moeilijkste opdracht die een politicus in Berlijn kan krijgen.
Het gemak waarmee Merkel in het prille 2007 de agenda van internationale bijeenkomsten bepaalt, valt daarom des te meer op. Dat komt omdat ze in de eerste helft van het jaar voorzitter is van de Europese Unie én van de invloedrijke club van rijke landen, de G8.
In Washington moet president George W. Bush lijdzaam toezien hoe veel macht van het Witte Huis naar het Congres is verschoven. In Frankrijk verdwijnt Jacques Chirac na een presidentschap dat twaalf jaar zal hebben geduurd. In het Verenigd Koninkrijk verhuist Tony Blair na tien jaar in Downing Street te hebben gewoond, om plaats te ruimen voor zijn gedoodverfde opvolger Gordon Brown.
Alles wat in de wereld een stem heeft in de financiële en economische wereld is deze week in Davos bijeen, voor het jaarlijkse World Econo- mic Forum. Merkel toetste enkele weken geleden in Washington al een paar van haar ideeën over meer economische samenwerking over de Atlantische Oceaan. Het is wellicht geen toeval dat er weer over het beperken van landbouwsubsidies wordt gepraat, wat de vastgelopen gesprekken over het vrijmaken van de internationale handel op gang kan trekken.
Merkel ging in Amerika niet op de knieën. Ze zette vorige week in het Europees Parlement uiteen dat de Unie als handelsblok alleen kan meetellen als ze ook politiek nauwer samenwerkt. Ze wil dat er tegen de volgende Europese verkiezingen in 2009 eensgezindheid is over een nieuw Europees verdrag. Zonder nieuw verdrag zal Duitsland geen nieuwe uitbreiding van de Unie aanvaarden, gaf ze vooral de Britten als boodschap mee.
De vraag is of Angela Merkel niet te veel hooi op haar vork neemt. Tijdens het voorbije weekeinde hield ze in zijn zomerresidentie aan de Zwarte Zee ook nog ruggespraak met de Russische president Vladimir Poetin. Over het nieuwe Europese partnerschap met Rusland, maar ook over energieveiligheid. Een onderwerp dat deze week zowel in Davos als in de jaarlijkse State of the Union van George W. Bush niet onbesproken zal blijven. Poetin ontkende dat hij de Russische energievoorraad gebruikt als een machtswapen, maar hij heeft de schijn tegen.
Afgezien daarvan wil de bondskanselier ook dat de Europese Unie een vredesinitiatief in het Midden-Oosten voorbereidt, en zo verder. Ze kan de Unie niet sterker maken tegen de wil van een deel van de lidstaten. Ze kan de 27 ook geen onafhankelijke internationale koers laten varen als lidstaten in Oost- en Centraal-Europa er alleen op uit zijn om hun oude rekeningen met de Russen te vereffenen. Angela Merkel zet hoog in. We zullen nog voor de zomer weten hoe zwaar Duitsland op dit moment in Europa en in de wereld weegt.
Hubert Van Humbeeck
tijd voor Amerika Transparantquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef pberends het volgende:
De geldcreatie was de afgelopen maanden 9,7% in de EU. In Amerika zijn ze maar gestopt met het publiceren van deze cijfers. Bron: RTLZ
Ja dit is een enorme bedreiging. Er komt ook veel meer geld bij dan de inkomensstijging of de inflatie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef pberends het volgende:
De geldcreatie was de afgelopen maanden 9,7% in de EU. In Amerika zijn ze maar gestopt met het publiceren van deze cijfers. Bron: RTLZ
http://www.kuran.gen.tr/quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:15 schreef sigme het volgende:
Kirmizi, nu ik je toch spreek, kan jij mij nog een keer voorzien van die site met Koran-vertaling(en)?
Deze had in je hoofd moeten zitten, niet tussen je favorietenquote:Ik ben ál mijn favorieten kwijtgeraakt, een week of twee terug.
stilstand is achteruitgangquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja dit is een enorme bedreiging. Er komt ook veel meer geld bij dan de inkomensstijging of de inflatie.
Als de platenmaatschappijen nou eens slim worden en het internet als een mogelijkheid gaan zien in plaats van een bedreiging. Neem de Arctic Monkeys, ze lekken wat demo's, er ontstaat een internethype en het album verkoopt beter dan enig ander album daarvoor.quote:"We moeten realistisch zijn", aldus Martijn van Dam van de PvdA. "Het is niet fijn om te horen voor muzikanten, maar het is een verloren strijd om kopiëren op internet tegen te gaan". De Nederlandse brancheorganisatie voor de muziekindustrie NVPI is zelf tot de conclusie gekomen dat kopieerbeveiliging niet werkt. De kosten blijken niet op te wegen tegen de resultaten. "Op het moment dat de bescherming of bestrijding slimmer wordt, wordt direct ook de techniek om muziek uit te wisselen slimmer", legt Van Dam uit.
Het zijn allemaal redelijk stevige witvissen volgens mij. Maar zoals gezegd weet ik niet zoveel van vissenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Die hebben toch veel minder grote -hoe noem je dat- van die lagen vissevlees?
Dat je het niet echt proeft geloof ik direct.
Gezellig.quote:Deadly fever spreads Kenya panic
Panic has gripped parts of Kenya after 53 people died in the past week of Rift Valley Fever, with the disease spreading to densely populated areas.
Medical officials say 148 people have died since the outbreak began in December. Infections are now being confirmed in central Kenya.
The fever is common in livestock but is transmitted to humans by mosquitoes and consuming infected animal products.
The last epidemic in Kenya was reported during the El Nino floods in 1998.
The government has, however, moved to allay fears that the disease has spread to the capital, Nairobi, after a death was reported at the main Kenyatta National Hospital.
"The patient was admitted here last week from Kerugoya district hospital in central Kenya and was not from Nairobi," hospital director Jotham Micheni told reporters.
Meat fears
In addition to the deaths, 380 have been infected with the fever, said government spokesman Alfred Mutua.
Some people having been shying away from eating roast meat (nyama choma ) - a popular delicacy among Kenyans - for fear of contracting the disease.
Buying and selling of meat has greatly decreased across the country.
Very little activity has been reported at slaughter houses at Coast and North-Eastern provinces where the disease was first reported.
"We have asked the public to eat only inspected meat, avoid human-animal contact, bury or burn dead animals and observe basic hygiene," said the health ministry in a statement.
The medical officer in charge of the government surveillance team, Shahanaz Sharif, told the BBC: "The disease is under control in most of the affected areas."
The incubation period of the disease ranges between two to six days and most patients die after developing haemorrhagic fever.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6301417.stm
Dank jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
http://www.kuran.gen.tr/
[..]
Deze had in je hoofd moeten zitten, niet tussen je favorieten
quote:Fact of the day
Sub-Saharan Africa will account for over one-third of all world population growth by 2050.
U.S. Census Bureau
Ik heb het nog wel, maar het laatste artikel is van een poos geleden. Geen tijd, geen zin. Sinds yvonne me heeft gesmeekt om terug te komen en hier de boel op te fleuren, ben ik hier druk aan het loggen. Ze wilde me er nog voor betalen, maar dan voel ik me net een manhoer. Nu doe ik het gratis en ben ik maar een manslet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroegâh zou ik je weblog opgezocht hebben, via je profiel bij iamzero, en dan kijken of het daar stond. Maar iamzero is opgeheven, op fok heb je geen linkje naar je weblog. Heb je het nog?
Hoe frivoolquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel, maar het laatste artikel is van een poos geleden. Geen tijd, geen zin. Sinds yvonne me heeft gesmeekt om terug te komen en hier de boel op te fleuren, ben ik hier druk aan het loggen. Ze wilde me er nog voor betalen, maar dan voel ik me net een manhoer. Nu doe ik het gratis en ben ik maar een manslet.
Oh ja, dat was ook zo. Ik heb me nog eens een maandje of twee verdiept in de web-logs, om gillend gek van te worden was het op een gegeven moment.quote:En het feit dat web-log.nl om de haverklap nieuwe dingen introduceerde viel bij mij ook niet in de smaak.
De muziekindustrie ziet alles als een bedreiging. Van de cassette tot het internet. Ze moeten niet zo zeuren het is echt niet dat artiesten en andere mensen in die muziekindustrie nou zo zielig zijn en niet rond kunnen komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef problematiQue het volgende:
PvdA en CDA willen internetheffing
[..]
Als de platenmaatschappijen nou eens slim worden en het internet als een mogelijkheid gaan zien in plaats van een bedreiging. Neem de Arctic Monkeys, ze lekken wat demo's, er ontstaat een internethype en het album verkoopt beter dan enig ander album daarvoor.
Niet iedereen heeft PM aanstaan, voordat je een ellenlange boze brief schrijft kan je beter eerst even kijken of je beoogde dit wel heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik wil iemand even iets duidelijk maken. Kan dat via PM? Zo ja, wordt dit 'gemonitord'? Zo nee, wordt dit wel gedaan, maar nooit naar buiten gebracht?
Je IP wordt opgeslagen tegen misbruik, maar verder...?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik wil iemand even iets duidelijk maken. Kan dat via PM? Zo ja, wordt dit 'gemonitord'? Zo nee, wordt dit wel gedaan, maar nooit naar buiten gebracht?
In Kiev hadden ze bij de Mac tenminste een goede WCquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef Floripas het volgende:
Hoe was de Mac in...?
Dan lees je in wat voor landen die mensen allemaal geweest zijn, gaan ze alsnog naar de Mac
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef zakjapannertje het volgende:
juweeltje uit het IraktopicHumvee Traffic Driving in Iraq -
Watch and see how the american soldiers have to drive through Iraqi streets to limit risks of attacks
Not a fucking care in the world.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef zakjapannertje het volgende:
Watch and see how the american soldiers have to drive through Iraqi streets to limit risks of attacks
Bittersweet Symphony in een Humveequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef zakjapannertje het volgende:
Aha, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:49 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Schaamteloos kopie van Massive Attack - Unfinished Sympathy
als je op de clip doelt dan
US Pennies To Be Worth Five Cents?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef pberends het volgende:
Wat een liefdequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:24 schreef pberends het volgende:
Speciaal voor finder: 'Dertien kinderen is veel te veel'
Oeiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef sizzler het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1133/e584d6c6/index.html
quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat Aaah maar, er bestaat geen manier hem te overtuigen, dus verspil er geen energie aan.
Ja, Aaah, zo gaan die dingen. Je krijgt precies waar je om vraagt, zoals je het uitlokte. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik wens M. sterkte en vervolgens reageert P. er op. Dat zegt iets over P.
P. denkt dat de sterktewens aan M. met P. te maken heeft, omdat P. denkt dat Aaah denkt dat P. ook M. is.
Er is mee aangetoond hoe egoistisch een P. is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, Aaah, zo gaan die dingen. Je krijgt precies waar je om vraagt, zoals je het uitlokte. Niets meer en niets minder.
Goh, hoe zou dát nou komen....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik wens M. sterkte en vervolgens reageert P. er op. Dat zegt iets over P.
P. denkt dat de sterktewens aan M. met P. te maken heeft, omdat P. denkt dat Aaah denkt dat P. ook M. is.
Volgensmij ben ik dronken, nu begin ik zelfs al mezelf vragen te stellen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef Yildiz het volgende:
En oh Reya, kun je me een PM sturen als je antwoord krijgt?
[POLCafé #1134] La Cafetiere
quote:Morocco ended 2006 with 16.005 million mobile users, up from 14.900 million at the end of September and 12.393 million at the end of 2005
Ik heb geen DigiDquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:37 schreef Yildiz het volgende:
Ik moet aan de DigID, ik kan niet kiezen.
Bagger. Het is alsof je in de sloot moet springen met sandalen, en je verteld wordt dat je niet nat zal worden.
Digitale aangifte belasting of om dingen met de ib-groep te regelen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb geen DigiD. En ook niet nodig voorlopig geloof ik
.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:35 schreef sigme het volgende:
Ik zit hier voor the windows
mij eenzaam te vervelen
ik wou dat ik twee kloontjes was
dan kon ik samen spelen
Ik zou zoiets nooit uit mijn handen laten glippen. Of ze moet een drankprobleem hebben, natuurlijk.quote:
Heet ze Vibe Sorenson?quote:
Niet op blacksnake.comquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:04 schreef sigme het volgende:
En waar regelt een Napalm zo'n doosje?
Volgens de link..quote:
Ook de goeien worden oud.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik zou zoiets nooit uit mijn handen laten glippen. Of ze moet een drankprobleem hebben, natuurlijk.
Die moet dan zsm ook uit..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ze heeft anders wel een oma onderbroek aan.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:04 schreef sigme het volgende:
En waar regelt een Napalm zo'n doosje?
Soewarte slang?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Niet op blacksnake.com
hoge kwaliteit's camera's zege voor moslima's... "alle vrouwen hebben een snor!"quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef pberends het volgende:
http://www.xxxupload.nl/images/fQG3325.jpg
Ah, daarom baalden die pornoactrices zo van HDTV.
Ach ja, ik moet 't van de inhoud hebben hequote:
Ik heb m'n ogen laten laseren, sindsdien heb ik niet meer de optie de wereld domweg niet te zien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:16 schreef Napalm het volgende:
Als je inzoomt is niemand echt mooi.
Ik zou ook geen bril dragen; allemaal mooie mensen.
ik vind gefotoshopte plaatjes juist erg lelijk. De ogen worden zelfs verziekt met het onnatuurlijke wit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
Veel celebs zijn mooi dankzij o.a. computerbewerkingsprogramma's.
In het echt zijn ze lelijker dan menig gewone vrouw.
Dan heb ik weinig hoop voor je..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet 't van de inhoud hebben he.
Misschien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:22 schreef Napalm het volgende:
Desondanks een Prestatie
Jaloers?quote:
Op iemand die binnen een minuut een fles Canei leeg drinkt? Niet echt.quote:
Een club mannen die Canei-drinkwedstrijden houdt?quote:Ze won van de mannen. Een heus club record
PUA´s.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Een club mannen die Canei-drinkwedstrijden houdt?
SLechte verliezer...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Op iemand die binnen een minuut een fles Canei leeg drinkt? Niet echt.
Gewoon de goedkoopste wijn de we hadden staan..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Een club mannen die Canei-drinkwedstrijden houdt?
Ik denk dat de meeste mensen er iets langer over doen, maar jaloers ben ik er niet op. Er zit nauwelijks alcohol in en het is zoet. Sja...quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
He, wat een gemis nou.
Wat, gaan ze nu alle moslims bannen? Als 1 groep weet hoe ze moslimhaat weten te creëeren zijn het moslims zelf wel.quote:we zitten niet te wachten op mensen die doelbewust moslimhaat creeeren.
Pickup artists. Zeg maar Kennedy´s zonder baan, maar met nagellak.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:31 schreef Monidique het volgende:
PUA? WBAFC?
Heb ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:22 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan heb ik weinig hoop voor je..
Tieten. Dat is veilig.
Ik vind het ook weinig fraai. Maar ja modellen die dunner zijn dan een grasspriet vind ik ook niet mooi toch lopen ze de ene na de andere modeshow.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:22 schreef Napalm het volgende:
Desondanks een Prestatie
[..]
ik vind gefotoshopte plaatjes juist erg lelijk. De ogen worden zelfs verziekt met het onnatuurlijke wit.
Dat is wel consequent want niemand draagt de kleren van die shows..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het ook weinig fraai. Maar ja modellen die dunner zijn dan een grasspriet vind ik ook niet mooi toch lopen ze de ene na de andere modeshow.
Volgens mij wordt dat een hengstenbalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:32 schreef sigme het volgende:
Maar jij komt er niet achter, want jij komt niet naar de POLverzameling.
Soms moet je gewoon slikken. Slikken is Goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen er iets langer over doen, maar jaloers ben ik er niet op. Er zit nauwelijks alcohol in en het is zoet. Sja...
FOK gaat alle moslims bannen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Wat, gaan ze nu alle moslims bannen? Als 1 groep weet hoe ze moslimhaat weten te creëeren zijn het moslims zelf wel.
Slinkse Publieke Omroepquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt helemaal afgebrand in De Leugen Regeert
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt helemaal afgebrand in De Leugen Regeert
Maar het geeft wel een signaal af aan (onzekere) meisjes.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef Napalm het volgende:
Dat is wel consequent want niemand draagt de kleren van die shows..
akkefietje met de NRC over posten op radicale site's door die zgn. 'stagiar', Joep Dohmen, die gewraakte NRC-journalist was ook te gast, Wilders wilde niet komenquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:44 schreef zakjapannertje het volgende:
De Groene Rekenkamer wordt nu onder handen genomen door Fransisco van Jole
Van vermaakquote:
Dit ´´sigme´´ uitgesproken als ´´Clarice´´, uiteraard.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Reya het volgende:
Je kont was de laatste stabiele factor in mijn leven, sigme.
Er zijn een aantal ruinenquote:
Dat is nog eens zelfbesef.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn een aantal ruinen, en ik zal er zijn, en Floripas ook.
Ik heb me wel eens vaker omgedraaid. Geen zorg, ik ben nog icoontrouwer dan M., ik draai me zo weer om.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Reya het volgende:
Uiteraard, ik ga toch niet pronken met andermans voorgevel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Is dat aangename uitzicht in je usericon van jou?
Ik was foto's aan het kijken. Helpt dit, ter overbrugging?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Reya het volgende:
Ik had het toch moeten kijken,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:44 schreef zakjapannertje het volgende:
De Groene Rekenkamer wordt nu onder handen genomen door Fransisco van Jole
Ik heb eens een hengst gesneden zien worden. Als ik niet eens zeg hoe ze dat doen, voel je dan toch al zo'n enge duikeling laag in de buik?quote:
HOezo? Gaan die dan van die gekke kleding dragen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
Maar het geeft wel een signaal af aan (onzekere) meisjes.
Wat droeg die Bloefdoos van je?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
HOezo? Gaan die dan van die gekke kleding dragen?
Ik denk dat dat in mijn geval best meevalt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb eens een hengst gesneden zien worden. Als ik niet eens zeg hoe ze dat doen, voel je dan toch al zo'n enge duikeling laag in de buik?
Marokko?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was foto's aan het kijken. Helpt dit, ter overbrugging?
bijna nixquote:
Staat tegenover dat ik deze zomer liefdevol een schapescrotum met een enorme en vlijmscherpe schaar :quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:00 schreef Apropos het volgende:
Brrrrrrrrrr.......
Nee, een heel klein spaans eilandje, wel ter hoogte van het zuiden van Marokko (een canarisch eilandje, maar niet eentje die je terugvindt in de foldertjes).quote:
Nou moe.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:07 schreef Apropos het volgende:
Verander niets aan dat rode kruisje!
ongesteld?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:07 schreef Apropos het volgende:
Verander niets aan dat rode kruisje!
Altijd maar hetzelfde userplaatje is toch niet leuk?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
Geen zorg, ik ben nog icoontrouwer dan M., ik draai me zo weer om.
quote:
Ik kreeg hier waarachtig stuipjes van.quote:
Jeetje, er zijn niet veel mensen die zó vaak hun plaatje veranderen als ik. Ik kom tweemaal per dag in m'n profiel, manquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Altijd maar hetzelfde userplaatje is toch niet leuk?
Rustig blijven liggen, sigme knipt heel oeps voorzichtig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kreeg hier waarachtig stuipjes van.
Gecondoleerd met het verlies.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:23 schreef problematiQue het volgende:
Opa is overleden. Maar, 86 geworden, mooi geleefd (boerde goed als tuinier in het westland) en amper geleden.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:23 schreef problematiQue het volgende:
Opa is overleden. Maar, 86 geworden, mooi geleefd (boerde goed als tuinier in het westland) en amper geleden.
Inderdaad.quote:Lijders aan het Asperger-syndroom spreken pedant en formeel, hebben een gebrekkige motoriek,
Ja.quote:Ze verbeteren alle spelfouten in je e-mailtje, maar ze reageren niet op de boodschap in het bericht.
Niet waar.quote:Ironie of bedekte toespelingen daarentegen begrijpen ze niet.
Het kan slechter.quote:werkelijk ideaal om voor de mal te houden of te pesten.
Geen Asperger....PDD-NOS of een andere pervasieve ontwikkelingstoornis..? .quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ja.
[..]
Niet waar.
[..]
Het kan slechter.
Wat ben ik nu?
Dit is het gedeelte waar ik eigenlijk wel een beetje trots op ben.quote:Dat er mensen zijn met een ziekelijk gebrek aan empathie is niets nieuws.
Het komt wat minder hard aan omdat het eigenlijk al vast stond dat hij snel zou sterven. Wel oké dus.quote:
Fijn. Niettemin:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:32 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het komt wat minder hard aan omdat het eigenlijk al vast stond dat hij snel zou sterven. Wel oké dus.
Dit wel.quote:
Mijn opa en oma waren een hertrouwd stel, mijn oma had 5 kinderen, waaronder mijn vader, toen haar man overleed toe die 48 was. Mijn opa (die dus eigenlijk niet mijn biologische opa was) had zelf ook 5 kinderen voor hij hertrouwde (ook hiervan vrouw vroeg overleden). Dit alles was overigens voordat ik geboren werd. Dus 10 kinderen + kleinkinderen + andere familie + vrienden, etc. Zal vast druk worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn. Niettemin: [afbeelding]
Deze week dus begrafenis / crematie. Heb je een grote familie?
er is al een Asperge forumquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef Apropos het volgende:
Dat klinkt als een drukke boel, jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:44 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren een hertrouwd stel, mijn oma had 5 kinderen, waaronder mijn vader, toen haar man overleed toe die 48 was. Mijn opa (die dus eigenlijk niet mijn biologische opa was) had zelf ook 5 kinderen voor hij hertrouwde (ook hiervan vrouw vroeg overleden). Dit alles was overigens voordat ik geboren werd. Dus 10 kinderen + kleinkinderen + andere familie + vrienden, etc. Zal vast druk worden.
Ik heb geen idee, volgens mij waren ze wel gelovig maar gingen ze nooit echt naar de kerk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt als een drukke boel, ja. Met kerkdienstdingen?
Zou hij het door hebben? Er is weinig hoop, maar toch.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
USA moet met direct beginnen van het steunen van Israel
Waarom ben ik zo verschrikkelijk beschaafd hier niets van te zeggen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zou hij het door hebben? Er is weinig hoop, maar toch.
Wat betreft dat volwassen zijn.. dan zou je zijn brief eens moeten lezen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Als laatste voor vanavond:
[afbeelding]
Ik weet niet waar ik meer verbaast over ben:
* Over het feit dat Oversight er niet uitziet als een kraakpandbewoner, of:
* Het feit er een volwassen vent zit achter dat hyperirritante gezichtjes-gebruik.
Niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Als laatste voor vanavond:
[afbeelding]
Ik weet niet waar ik meer verbaast over ben:
* Over het feit dat Oversight er niet uitziet als een kraakpandbewoner,
Geen idee of ik het laat ga maken .. ik zie het wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef sigme het volgende:
Hey EWK.
Ga je het laat maken, vanavond? Ik mis het wel, mijn vroege fok-ochtenden, en dat er dan bij uitzondering nog iemand wakker was.
Ik vond de brief teleurstellend.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat betreft dat volwassen zijn.. dan zou je zijn brief eens moeten lezen..
Kraakpandbewoners zien er slecht uit hebben hebben naast rode ook bruine vlekken in het gezicht vanwege het ontbreken van matrassen.quote:
Nogal .. zoals ik eerder ook al postte vond ik hem kinderlijk. Herkende er weer de oude vertrouwde OS in.quote:
´´Straatkrantverkoper´´ is inderdaad misschien beter.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kraakpandbewoners zien er slecht uit hebben hebben naast rode ook bruine vlekken in het gezicht vanwege het ontbreken van matrassen.
Wat?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
*Zucht*
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ah er mogen weer blote vrouwen gepost worden.
Nu hier:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Apropos het volgende:
Waar staat dat onding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |