ik vind gefotoshopte plaatjes juist erg lelijk. De ogen worden zelfs verziekt met het onnatuurlijke wit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
Veel celebs zijn mooi dankzij o.a. computerbewerkingsprogramma's.
In het echt zijn ze lelijker dan menig gewone vrouw.
Dan heb ik weinig hoop voor je..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet 't van de inhoud hebben he.
Misschien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:22 schreef Napalm het volgende:
Desondanks een Prestatie
Jaloers?quote:
Op iemand die binnen een minuut een fles Canei leeg drinkt? Niet echt.quote:
Een club mannen die Canei-drinkwedstrijden houdt?quote:Ze won van de mannen. Een heus club record
PUA´s.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Een club mannen die Canei-drinkwedstrijden houdt?
SLechte verliezer...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Op iemand die binnen een minuut een fles Canei leeg drinkt? Niet echt.
Gewoon de goedkoopste wijn de we hadden staan..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Een club mannen die Canei-drinkwedstrijden houdt?
Ik denk dat de meeste mensen er iets langer over doen, maar jaloers ben ik er niet op. Er zit nauwelijks alcohol in en het is zoet. Sja...quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
He, wat een gemis nou.
Wat, gaan ze nu alle moslims bannen? Als 1 groep weet hoe ze moslimhaat weten te creëeren zijn het moslims zelf wel.quote:we zitten niet te wachten op mensen die doelbewust moslimhaat creeeren.
Pickup artists. Zeg maar Kennedy´s zonder baan, maar met nagellak.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:31 schreef Monidique het volgende:
PUA? WBAFC?
Heb ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:22 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan heb ik weinig hoop voor je..
Tieten. Dat is veilig.
Ik vind het ook weinig fraai. Maar ja modellen die dunner zijn dan een grasspriet vind ik ook niet mooi toch lopen ze de ene na de andere modeshow.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:22 schreef Napalm het volgende:
Desondanks een Prestatie
[..]
ik vind gefotoshopte plaatjes juist erg lelijk. De ogen worden zelfs verziekt met het onnatuurlijke wit.
Dat is wel consequent want niemand draagt de kleren van die shows..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het ook weinig fraai. Maar ja modellen die dunner zijn dan een grasspriet vind ik ook niet mooi toch lopen ze de ene na de andere modeshow.
Volgens mij wordt dat een hengstenbalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:32 schreef sigme het volgende:
Maar jij komt er niet achter, want jij komt niet naar de POLverzameling.
Soms moet je gewoon slikken. Slikken is Goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen er iets langer over doen, maar jaloers ben ik er niet op. Er zit nauwelijks alcohol in en het is zoet. Sja...
FOK gaat alle moslims bannen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Wat, gaan ze nu alle moslims bannen? Als 1 groep weet hoe ze moslimhaat weten te creëeren zijn het moslims zelf wel.
Slinkse Publieke Omroepquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt helemaal afgebrand in De Leugen Regeert
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt helemaal afgebrand in De Leugen Regeert
Maar het geeft wel een signaal af aan (onzekere) meisjes.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef Napalm het volgende:
Dat is wel consequent want niemand draagt de kleren van die shows..
akkefietje met de NRC over posten op radicale site's door die zgn. 'stagiar', Joep Dohmen, die gewraakte NRC-journalist was ook te gast, Wilders wilde niet komenquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:44 schreef zakjapannertje het volgende:
De Groene Rekenkamer wordt nu onder handen genomen door Fransisco van Jole
Van vermaakquote:
Dit ´´sigme´´ uitgesproken als ´´Clarice´´, uiteraard.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Reya het volgende:
Je kont was de laatste stabiele factor in mijn leven, sigme.
Er zijn een aantal ruinenquote:
Dat is nog eens zelfbesef.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn een aantal ruinen, en ik zal er zijn, en Floripas ook.
Ik heb me wel eens vaker omgedraaid. Geen zorg, ik ben nog icoontrouwer dan M., ik draai me zo weer om.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Reya het volgende:
Uiteraard, ik ga toch niet pronken met andermans voorgevel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Is dat aangename uitzicht in je usericon van jou?
Ik was foto's aan het kijken. Helpt dit, ter overbrugging?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Reya het volgende:
Ik had het toch moeten kijken,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:44 schreef zakjapannertje het volgende:
De Groene Rekenkamer wordt nu onder handen genomen door Fransisco van Jole
Ik heb eens een hengst gesneden zien worden. Als ik niet eens zeg hoe ze dat doen, voel je dan toch al zo'n enge duikeling laag in de buik?quote:
HOezo? Gaan die dan van die gekke kleding dragen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
Maar het geeft wel een signaal af aan (onzekere) meisjes.
Wat droeg die Bloefdoos van je?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
HOezo? Gaan die dan van die gekke kleding dragen?
Ik denk dat dat in mijn geval best meevalt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb eens een hengst gesneden zien worden. Als ik niet eens zeg hoe ze dat doen, voel je dan toch al zo'n enge duikeling laag in de buik?
Marokko?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was foto's aan het kijken. Helpt dit, ter overbrugging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |