Ik denk dat als je de Wilders topics vergelijkt met de SP-topics, dat de Wilders topics een schoolvoorbeeld van doordachte posts van tegenstanders zijn. Er is werkelijk geen topic over de SP wat a) door een voorstander geopend is of b) langer loopt dan 1 pagina zonder dat er woorden als 'communisten', 'landverraders' of 'Maorijnissen' vallen. Er is werkelijk geen normale discussie over te voeren. Terwijl Wilders topics toch regelmatig gewoon de 300 posts halen en soms zelfs een deel 2 beleven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Meeste Wilders topics beginnen al zuigend of met een statement als "wat doet die nou weer voor iets achterlijks/racistisch". En dan komt SCH al gauw met wat olie op het vuur. Haal de zuurpruimen eens weg die werkelijk nooit de moeite doen of hebben gedaan zich te verdiepen in de gedachtengang van andersdenkenden. Het gaat om dat linkse/rechtse vingertje dat moet verdwijnen uit de "discussies".
En aaaah gaat nu heilig beloven nooit meer op die manier te reageren in topics over Job Cohen???quote:Meeste Wilders topics beginnen al zuigend of met een statement als "wat doet die nou weer voor iets achterlijks/racistisch".
Met verlof?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:10 schreef Aoristus het volgende:
Ik pleit voor een proeftijd van 2 maanden
Neuh, om het herziene politiek correcte gedrag te toetsen, dan houdt sigme misschien ook eens op met zeurenquote:
SCquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zie niet helemaal in wat er mis is met de SC-topics. Ik mis vooral de link met het verzieken van andere topics...
Hetzelfde voor Wilders-topics, maar dan met de nodige bash op Wilders.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de Wilders topics vergelijkt met de SP-topics, dat de Wilders topics een schoolvoorbeeld van doordachte posts van tegenstanders zijn. Er is werkelijk geen topic over de SP wat a) door een voorstander geopend is of b) langer loopt dan 1 pagina zonder dat er woorden als 'communisten', 'landverraders' of 'Maorijnissen' vallen. Er is werkelijk geen normale discussie over te voeren. Terwijl Wilders topics toch regelmatig gewoon de 300 posts halen en soms zelfs een deel 2 beleven.
Volgensmij zijn het over het algemeen niet de vaste SC-gangers die voor problemen zorgen in dit forum; ik kan het me voorstellen dat je vindt dat een SC niet thuishoort in POL, maar het is wat onfair om alles wat er misgaat dan maar op het bordje van mensen die daar posten te schuiven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Etc, etc, etc, vaak gebezigd door de vaste clientele en met name de pol-sc gangers kunnen hun gang gaan als ze eenmaal ingelikt zijn. Geloof me, doe die SC weg en mensen MOETEN wel over politiek praten in dit subforum.
Zelfkennis roeleertquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Wilders-topics, maar dan met de nodige bash op Wilders.
Overigens mag een politicus wat mij betreft best kritisch worden beschreven, zolang er argumenten worden gegeven die doordacht en onderbouwd zijn. Ik zie nog te vaak onliners, zonder enige argumentatie. Maak ik mij ook schuldig aan, maar vind je dat echt zo vreemd bij reakties/gezuig zoals we dat nu continu van ene SCH zien? Zelfs op dit moment in dit topic? Zo iemand zie ik niet als een serieuze discussiepartner, zolang die nooit laat zien het ook eens te kort door de bocht te hebben laten gaan?
Een speciaal afkoelsubforum voor posters die over de rooie gingen lijkt mij ideaal. Alleen daar postrechten en zet de ruziende partijen maar daar tijdelijk neer. Geen ban, maar even ook geen deelname aan de discussie waar onderbouwingen vereist zijn.
Veel minder. Ik vind over het algemeen de rechtse users veel hysterischer reageren op topics (hetzij kritiek op rechts topics, hetzij op serieus bedoelde topics over een links standpunt) dan links vice versa doet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Wilders-topics, maar dan met de nodige bash op Wilders.
Zoals 'Kopje thee' als het over Cohen gaat? je kunt er vergif op innemen dat die term binnen drie posts opduikt. Of 'Maorijnissen' als het over de SP gaat?quote:Overigens mag een politicus wat mij betreft best kritisch worden beschreven, zolang er argumenten worden gegeven die doordacht en onderbouwd zijn. Ik zie nog te vaak onliners, zonder enige argumentatie.
Dan negeer je hem toch? Je HOEFT niet op je 'reageer' knopje te drukken, hoor. Een topic ontspoort juist omdat mensen zich laten opnaaien door zuigers en ziekers. Reageer dan alleen op valide argumenten. Ignoring the problem will make the problem go away. Eventually.quote:Maak ik mij ook schuldig aan, maar vind je dat echt zo vreemd bij reakties/gezuig zoals we dat nu continu van ene SCH zien? Zelfs op dit moment in dit topic? Zo iemand zie ik niet als een serieuze discussiepartner, zolang die nooit laat zien het ook eens te kort door de bocht te hebben laten gaan?
Zo'n subforum is er allang. Het heet ONZ. Probleem is, dat de forumgebonden bans zijn verdwenen. Mensen vliegen er gelijk helemaal af en mogen ook weer op het hele forum terug na afloop van de ban. Herintroduceer de forumgebonden ban.quote:Een speciaal afkoelsubforum voor posters die over de rooie gingen lijkt mij ideaal. Alleen daar postrechten en zet de ruziende partijen maar daar tijdelijk neer. Geen ban, maar even ook geen deelname aan de discussie waar onderbouwingen vereist zijn.
Volgens aaaah ben ik een van de grootste problemen en ik post ongeveer 5 x per jaar in scquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij zijn het over het algemeen niet de vaste SC-gangers die voor problemen zorgen in dit forum; ik kan het me voorstellen dat je vindt dat een SC niet thuishoort in POL, maar het is wat onfair om alles wat er misgaat dan maar op het bordje van mensen die daar posten te schuiven.
We zijn de nieuwe Joden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij zijn het over het algemeen niet de vaste SC-gangers die voor problemen zorgen in dit forum; ik kan het me voorstellen dat je vindt dat een SC niet thuishoort in POL, maar het is wat onfair om alles wat er misgaat dan maar op het bordje van mensen die daar posten te schuiven.
Eerder de nieuwe moslims als bron van alle kwaad.quote:
WW2 vergelijkingen zijn én makkelijker, én ze spreken meer tot de verbeelding.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eerder de nieuwe moslims als bron van alle kwaad.
Ach SCH hoort als Homo in elk geval bij de paria's.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef problematiQue het volgende:
[..]
WW2 vergelijkingen zijn én makkelijker, én ze spreken meer tot de verbeelding.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach SCH hoort als Homo in elk geval bij de paria's.
Ik zie de SC als een hangplek en daarmee is voldoende gezegd. Er komt een kliekvorming waarbij serieuze posters die anders denken gelijk worden aangevallen met zuigpost en oneliners.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een broedhok van klonen, zoals jij, M.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:26 schreef problematiQue het volgende:
Trouwens, als er ergens beschaafd, beargumenteerd en zonder geflame over politiek wordt gesproken en gediscussiëerd is het wel de SC.
Heb je ook voorbeelden bij deze beschuldigingen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie de SC als een hangplek en daarmee is voldoende gezegd. Er komt een kliekvorming waarbij serieuze posters die anders denken gelijk worden aangevallen met zuigpost en oneliners.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een broedhok van klonen, zoals jij, M.
hij houdt van je en als je weg zou zijn vinden ze wel een ander slachtoffer om over te kankeren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:30 schreef SCH het volgende:
Wat noem je me vaak aaaah![]()
Ach, zolang er maar over je geluld wordt.
“The only thing worse than being talked about is not being talked about.”quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:30 schreef SCH het volgende:
Wat noem je me vaak aaaah![]()
Ach, zolang er maar over je geluld wordt.
je vergeet de slachtofferrol, die is ook leuk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
hij houdt van je en als je weg zou zijn vinden ze wel een ander slachtoffer om over te kankeren.
Dit in combinatie met paranoia is een goed recept voor leuke topics.
SCH een slachtoffer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
hij houdt van je en als je weg zou zijn vinden ze wel een ander slachtoffer om over te kankeren.
Dit in combinatie met paranoia is een goed recept voor leuke topics.
Ik wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb jou nog nooit meer dan drie zinnen zien posten
Dat was sigme toch al?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:37 schreef Reya het volgende:
Moet ik nog zeggen dat ik een kloon ben van Autodidact?
het dhimmitistische gedrag van sch is zijn eigen valkuil en vrijheidsberoving. hij weet het wel, maar het maakt hem niet veel uit. sommige mensen lopen vrijwillig naar de galg. en dan in het hiernamaals zeiken dat hij nooit gered is. je weets.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
SCH een slachtoffer.![]()
Ik heb jou nog nooit meer dan drie zinnen zien posten, geeft verder niet, als dat maar inhoud heeft. Waarom post je voor nikszeggenheden niet gewoon op GC of ONZ? (is een serieuze vraag)
Ik geloof dat ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Maar wat is dhimmitistisch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het dhimmitistische gedrag van sch is zijn eigen valkuil en vrijheidsberoving. hij weet het wel, maar het maakt hem niet veel uit. sommige mensen lopen vrijwillig naar de galg. en dan in het hiernamaals zeiken dat hij nooit gered is. je weets.
Springt er echt enorm uit, jah.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:06 schreef SCH het volgende:
Identificatiepliht
mag er een c in de TT, doet pijn aan de ogen.
een nieuw woord. ik heb ook een keer een leuke link als topic gebruikt. die link wordt meer en meer realiteit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Maar wat is dhimmitistisch?
Tja, "jullie" hebben dan ook SCH om te huilen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Veel minder. Ik vind over het algemeen de rechtse users veel hysterischer reageren op topics (hetzij kritiek op rechts topics, hetzij op serieus bedoelde topics over een links standpunt) dan links vice versa doet.
Een probleem verdwijnt niet door het te negeren, maar door het op te lossen. Dank voor het bevestigen van het feit dat SCH een zuiger en zieker is. Zitten we dicht op een lijn.quote:Dan negeer je hem toch? Je HOEFT niet op je 'reageer' knopje te drukken, hoor. Een topic ontspoort juist omdat mensen zich laten opnaaien door zuigers en ziekers. Reageer dan alleen op valide argumenten. Ignoring the problem will make the problem go away. Eventually.
Het moet juist een inverse daarvan worden. Nergens meer kunnen posten, behalve op het afkoelforum. Laat ze daar tot vervelens toe elkaar de kop in hakken. Wie daar ook nog doorgaat zonder inzicht te krijgen laat dan zelf zien dat die het niet waard is om terug te kunnen komen. Het gaat er toch om wie als eerste laat zien dat die nog best volwassen is.quote:Zo'n subforum is er allang. Het heet ONZ. Probleem is, dat de forumgebonden bans zijn verdwenen. Mensen vliegen er gelijk helemaal af en mogen ook weer op het hele forum terug na afloop van de ban. Herintroduceer de forumgebonden ban.
Dan hebben we toch een wat ander beeld van de SC, denk ik. De betreffende zuigposts zijn hooguit incidenten, en alhoewel de SC luchtig van aard is, valt bezwaarlijk te zeggen dat het nooit ergens over gaat. Er wordt vaak genoeg gediscussieerd over serieuze politieke onderwerpen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie de SC als een hangplek en daarmee is voldoende gezegd. Er komt een kliekvorming waarbij serieuze posters die anders denken gelijk worden aangevallen met zuigpost en oneliners.
Tsja, dat is iets persoonlijks tussen jou en SCH - en eventueel de moderators; ik ga daar voor de rest geen oordelen over vellen.quote:Figuren als SCH lijken haast ingehuurd om als de dorpsgek tekeer te gaan tegen iedereen die niet gewenst is (want niet dezelfde gedachten). SCH begint over schijnheiligheid, maar staat duidelijk voorop om andersdenkenden weg te laten zuiveren onder het mom van "jij hoort hier niet en jij kwam hier nooit". Klinkt nogal xenofoob, waar meneer zelf van zegt te kotsen. Schijnheiligheid is daarmee aangetoond. Verder ga ik SCH geen extra aandacht meer geven, het is allang duidelijk dat hij niet serieus wordt genomen in discussies, alleen werkt het discussieverziekend als er steeds een langspeelplaat doorheenjengelt.
Het gaat er om dat de SC een hangplek is, een verveelplek. Zodra er een topic wordt geopend door deze of gene dan komt men vanuit de SC in dat betreffende topic een beetje de zaak verstieren zonder serieus discussie te willen voeren. Vervolgens wordt dat nog even "besproken" in de SC, de hangplek, waar het kliekje altijd is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Reya het volgende:
Dan hebben we toch een wat ander beeld van de SC, denk ik. De betreffende zuigposts zijn hooguit incidenten, en alhoewel de SC luchtig van aard is, valt bezwaarlijk te zeggen dat het nooit ergens over gaat. Er wordt vaak genoeg gediscussieerd over serieuze politieke onderwerpen.
Het is misschien een beeld dat jij hebt op de zaak. Er wordt inderdaad weleens gediscussieerd over andere topics in POl of NWS, maar doelbewust verzieken vanuit de SC is niet aan de orde.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het gaat er om dat de SC een hangplek is, een verveelplek. Zodra er een topic wordt geopend door deze of gene dan komt men vanuit de SC in dat betreffende topic een beetje de zaak verstieren zonder serieus discussie te willen voeren. Vervolgens wordt dat nog even "besproken" in de SC, de hangplek, waar het kliekje altijd is.
juist, hier spreekt de nieuwe koning-modquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is misschien een beeld dat jij hebt op de zaak. Er wordt inderdaad weleens gediscussieerd over andere topics in POl of NWS, maar doelbewust verzieken vanuit de SC is niet aan de orde.
Dat moet jij weten als ex-klieker.
Je hebt wel een bepaalde obsessie om over hem te kankeren. Je bewaart zelfs foto's.quote:
Ik denk dat je beter moet kijkenquote:Ik heb jou nog nooit meer dan drie zinnen zien posten, geeft verder niet, als dat maar inhoud heeft. Waarom post je voor nikszeggenheden niet gewoon op GC of ONZ? (is een serieuze vraag)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
juist, hier spreekt de nieuwe koning-mod
Bewaren niet, ik kreeg 'm toegestuurd van iemand die bij de ncrgay werkt. Overigens is dat een insitegrapje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef du_ke het volgende:
Je hebt wel een bepaalde obsessie om over hem te kankeren. Je bewaart zelfs foto's.
Deze quote staat vol met vooroordelen, ondoordachte conclusies en kort door de bocht en kortzichtige stellingen. Kan ik niets mee.quote:Ik denk dat je beter moet kijken. Discussies over moslims en integratie boeien me niet zo terwijl jouw focus daar natuurlijk wel op ligt.
Over energie, ruimtelijke ordening, verkeer en vervoer en dat soort zaken ga ik wel graag dieper en langer in discussie.
En m'n oneliners in de wilders, libertariers en ander achterlijk volk topic zijn slecht matige tegenhangers tegen al die onzin die er verkondigd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |