is die tip van je grootmoeder?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets azijn in een glas doen... Werkt prima!![]()
Nee ik lette altijd op bij Biologiequote:Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef Jayhawk het volgende:
is die tip van je grootmoeder?
Ah was jij er zo'n één... Altijd 5jes en 6jes halen bij Biologie en dan komt er 'Sexuele Voortplanting' langs en je haalde een 9?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:50 schreef Attitude het volgende:
bij biologie lette ik altijd op bij seksuele voorplantieng
Moet je gesponsort worden dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zat te denken om een OP-generator te bouwen, iemand geïnteresseerd?
Je kunt ook het topic openen, de mensen hun gang laten gaan, en ondertussen punten bijwerken. Zo doe ik het.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:24 schreef Attitude het volgende:
ja degene moet dan ook alle punten verwerken maar niet iedereen doet dit, wacht maar 10 min en zo niet, dan kun je zelf beter maken
Graagquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Moet je gesponsort worden dan?
Ik denk dat het een beetje overkill is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Graag![]()
nee, maar ik ga daar natuurlijk alleen tijd in steken als er behoefte aan is. Als men het nu prima vindt, ga ik niet in mijn avonduurtjes proggen als ik ook kan quizzen.
Nou, aangezien deze reeks toch al een hele tijd meegaat lijkt het me geen slecht plan. Het is dat ik niet kan programmeren anders hielp ik wel een handje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Graag![]()
nee, maar ik ga daar natuurlijk alleen tijd in steken als er behoefte aan is. Als men het nu prima vindt, ga ik niet in mijn avonduurtjes proggen als ik ook kan quizzen.
Een website waar je met een paar makkelijke handelingen zo de tekst krijgt voor de opening. Ik stel het mij zo voor dat er een databaseje achter zit met deelnemers en punten. Je hoeft dus alleen aan te geven wat het nummer van de nieuwe post is, de link naar de oude, en wie punten hebben gekregen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:27 schreef Attitude het volgende:
wat is een op generator dan?? leg eens uit
Ik vind het geen slecht plan, kan er wel mee overweg enzo maar het zal de boel voor velen vermakkelijken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een website waar je met een paar makkelijke handelingen zo de tekst krijgt voor de opening. Ik stel het mij zo voor dat er een databaseje achter zit met deelnemers en punten. Je hoeft dus alleen aan te geven wat het nummer van de nieuwe post is, de link naar de oude, en wie punten hebben gekregen.
Het is een beetje overkill voor sommigen, die handig zijn met opmaakcodes, maar anderen lopen soms echt te klooien.
Leuk!quote:
Proficiat alvast! het bier komt later welquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:12 schreef Etcetera het volgende:Opdrachten Director af
ik ben blij
![]()
dan heb ik m'n propedeuse(als ze worden goedgekeurd tenminste, maar daar ga ik van uit
)
Ik ben ook heel benieuwd. 't Is helemaal in Winschoten trouwens. Even uitzoeken hoe laat de laatste trein terug gaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:48 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Leuk!
Veel plezier. Ben heel benieuwd of je het leuk vond
Ik ben relatief nieuw in de AKQ, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Kunnen er s.v.p. wat old skool quizers naar de quiz terugkeren om orde op zaken te stellen. De boel wordt verziekt om een verschrikkelijke manier.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Af en toe mis ik je badeendje Etcetera
Dank!quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank!
Yestuur maakt ook weer een klassieke fout en noemt Etc. Jong
as in jongen, niet als niet oud
dat moet ik hier ook nog ff installenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga even Most Wanted spelen, leuk hard rijden
Piraten zijn supervet, maar ik ben bevooroordeeldquote:
bedanktquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laat ik het zo zeggen: ik heb nog nooit 1 van de cd's vastgehouden
Voor YouTube heb je eerst een Youtube ripper nodig, dan een flv converter (geen idee of deze werkt) en dan moet je de mpg nog naar 3gp zien te krijgen... succes!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zat te denken om een OP-generator te bouwen, iemand geïnteresseerd?
En, gelukt?quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je wordt papa
ik vind het superstoer
ben zooooo blij voor julllie
![]()
![]()
![]()
![]()
In de AKQ bedoel je?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef PhysicsRules het volgende:
wat is er trouwens aan de hand op het hoofdforum. Vorige week was het veel gezelliger
Gaat ie vaak aan de wandel dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef Etcetera het volgende:
newbies invasie denk ik
ik ga m'n bed weer 's opzoeken (hopelijk staat het nog waar ik het heb achtergelaten)
Idd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat Google de algemene AKQ-friend wordt. Beetje jammer. Ik speel het zelf ook nog niet lang, maar als ik zie dat mensen 6, 7 of 8 punten in een topic scoren, dan klopt er ergens iets niet. Googlen kan elke bosmongool..
Ik zit een beetje met het geen vervoer probleem. En aan de andere kant ben ik het ook wel wat met etcetera eens van ik ben gewoon yurithemaster en verder hoeven julie niet te wetenquote:
Ik ben in mijn hele leven 2 keer in Groningen geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:02 schreef Soempie het volgende:
Ik lees het.
Neleoshet wordt tijd voor die meeting...jemig, je weet niet eens hoe de Martinitoren eruit ziet!
wie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:45 schreef Soempie het volgende:
ik ook.
Was alleen nog even aan het lezen over camplo en salsagirl![]()
![]()
Het is opeens alleen deze weekquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:44 schreef erkel het volgende:
Ik ben nu redelijk bezopen en dan spreek je de waarheid geloof ik![]()
De AKQ is niet veel meer en ik ga denk ik hier ook meeste posten voorlopig. Houdoe![]()
![]()
en wat Mikkie zegt...en paar gasten vertrouw ik niet, maar heb ik er geen bewijs tegen. Misschien is dit wel een foute reactie, maar het zij nou eenmaal zo![]()
Dat betreft een weldoordacht puntensysteem voor de vragen die hier gesteld worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat zijn trouwens de punten voor SC?
Zover zijn we nog niet, maar daar hebben we het nog niet over gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ga je mee op zwangerschapsgym?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:00 schreef Mikkie het volgende:
Och jezus, zie een foto van een kindje of een foetus, en altijd gaan die eierstokken weer lopen wapperen, hoe opvallend
heb ik 'm nog nooit op kunnen betrappenquote:
ik slaap 2 nachten per week (gemiddeld) in een ander bedquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Of slaap je vaak in een ander bed![]()
Voorlopig is dit idee: 'quote:
daar ben ik dus niet de enige inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voorlopig is dit idee: '' afschrikwekkend genoeg...
![]()
Ja, preciesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat lunchen en eten duurt altijd iets langer dan aanvankelijk gepland, en zo komt er niks meer van je leerwerk terecht
Ik heb alleen deze zondag nog niks in m'n agenda, behalve: leren!!quote:
ik heb ff gezocht, en ik heb geloof ik iets gevondenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je firefox hebt is er een add-on verkrijgbaar die het rippen van youtube mogelijk maakt. Dan moet je alleen nog ff ergens een converter zoeken.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Zondag is mijn jongste dochter jarig.Ik heb gisteren een DS Lite pink voor haar gekocht met Nintendogs.
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Zondag is mijn jongste dochter jarig.Ik heb gisteren een DS Lite pink voor haar gekocht met Nintendogs.
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
![]()
die van mij heb ik weggedaanquote:
de add-onquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De add-on of de converter? De naam van de add-on die ik heb is VideoDownloader, v1.1.1
Ja, eigenlijk wel. Die oude platform spelletjes zijn nog steeds het leukst.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie deze al gezien?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie deze al gezien?
[afbeelding]
Ik zit echt nooit achter de playstation. Maar tegen elkaar racen is wel tofquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, ik zal ze overbrengen. Het is toch zo'n lief meiske die kleine, echt een lekker ding. En ze word alweer 7 die schat.
Die is begin juli 8 geworden. Ook een echte lieverd trouwens.quote:
Klinkt gek en waarschijnlijk zeggen de meeste mensen dit van hun eigen kinderen, maar die van mij zijn echt niet lastig of vervelend. Ik heb een héle goede band met ze en ze zijn altijd prima gezelschap.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:12 schreef Soempie het volgende:
Nooit de neiging om ze achter het behang te plakken?
Goeiesmorgens Edgarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen....
meld je je speciaal aan bij fok voor een leuke quiztopic, krijg je ditquote:
In het begin werd er ook flink heen en weer gescholden door sommige users ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Beetje rellen op zijn tijd hoort er wel een beetje bij hoor. Af en toe komt het venijn naar buiten.
ik vind niet echt dat het bij de AKQ hoortquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Beetje rellen op zijn tijd hoort er wel een beetje bij hoor. Af en toe komt het venijn naar buiten.
Mja..maar dit gaat niet over één user die gegoogled heeft maar over een aantal newbies die bijdehand gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Kijk maar uit voor roest met deze weersomstandigheden, of is het RVS?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef Supersheep het volgende:
woei!
Wie kan ik een trap geven met m'n staalwollen vacht?
Ik word gewoon vaak genoeg bijgekniptquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor roest met deze weersomstandigheden, of is het RVS?![]()
Het tentamen ging niet goed?quote:
hey soempquote:
Naarmate de vaste AKQ-ploeg zich terugtrekt in de SlowChat zullen Newbies steeds meer de AKQ overnemen, met alle nare gevolgen vandien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef erkel het volgende:
Ik heb het gevoel dat Yestuur, Attitude en B_Boy elkaar wel goed kennen. Zag een paar keer een voornaam voorbij komen. En dan alle drie ineens, pats boem lekker meedoen in AKQ. Mwjah..
Hier voortaan maar wat meer kijken![]()
Ik gaat ervandoor![]()
Inderdaad. Dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Naarmate de vaste AKQ-ploeg zich terugtrekt in de SlowChat zullen Newbies steeds meer de AKQ overnemen, met alle nare gevolgen vandien.![]()
Dan moeten de "oldbies" maar weer eens goed terugkomen met klassieke vragen, dat maakt de sfeer weer beter. En plaatjes cq geluidsclips, daar kun je niet snel mee valsspelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Naarmate de vaste AKQ-ploeg zich terugtrekt in de SlowChat zullen Newbies steeds meer de AKQ overnemen, met alle nare gevolgen vandien.![]()
Dat is ook zo. Maar er wordt tegenwoordig al na 1 antwoord gezeurd dat de vraag te moeilijk isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moeten de "oldbies" maar weer eens goed terugkomen met klassieke vragen, dat maakt de sfeer weer beter. En plaatjes cq geluidsclips, daar kun je niet snel mee valsspelen.
![]()
Hmm. Dat is minder.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
Tentamen ging absoluut niet goed. Eigen schuld. Ander tentamen wel terug: een 9. Maarja, stemming toch meer zo:![]()
Gezellig in de akq![]()
het is gewoon een vicieuze cirkel denk ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Niet dat ik de schuld op de vaste ploeg wil afschuiven want zo ligt het natuurlijk niet. Het is gewoon jammer dat er geen waardige opvolging plaats kan vinden.
Dat zou sowieso gezellig zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:40 schreef iamredleader het volgende:
Ach, misschien moeten MaJo en Asmodian even wat vaker komen
tweede 9quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:39 schreef Neleos het volgende:
Maar een 9Zo'n hoog cijfer heb ik geloof ik in mijn hele studietijd maar 1 keer gehaald.
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:05 schreef Neleos het volgende:
Arie & Sylvester?
Je hebt zelf zojuist een goede samenvatting gegevenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:16 schreef David Letterman het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting wat er aan de hand is met AKQ sinds gisteravond? Google, scheldwoorden etc?
dan maar eens alles doorlezen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt zelf zojuist een goede samenvatting gegeven
iamredleader welquote:
jij bent getrouwdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inkoppertje.... doe es pics + video plaatsen![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
iamredleader wel
Die kent geen schaamte
Ja, dus? Ik vraag toch niks wat niet mag?quote:
Look, but don't touchquote:
The Devil's Advocatequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Look, but don't touch
touch, but don't taste
taste but don't eat.
sounds familiar?
Alhoewel de posttijd anders doet vermoeden was ik je reeds voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:
En ik wil een punt hiervoor.
Al Pacino en Keanu Reaves. Toffe film.
Ach, ik geloof je wel, hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel de posttijd anders doet vermoeden was ik je reeds voor
quote:
Nou en? Je kunt toch "overwerken"?quote:
Dat geldt voor vrijwel iedere camera. Zeker webcammetjes met die groothoeklensjesquote:
Ik dacht dat dat altijd een smoes wasquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel iedere camera. Zeker webcammetjes met die groothoeklensjes
Ik zit bij een vriend en hij heeft een webcam. Hij is er alleen nu niet. Heb even niet meegekregen waar hij nou naar toe is eigenlijk, maar hij is er op mijn fiets vandoorquote:
En alstie nou de lokale liquor store aan het overvallen is? Dan ben je medeplichtigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit bij een vriend en hij heeft een webcam. Hij is er alleen nu niet. Heb even niet meegekregen waar hij nou naar toe is eigenlijk, maar hij is er op mijn fiets vandoor
Ah!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
Ik zit bij een vriend en hij heeft een webcam. Hij is er alleen nu niet. Heb even niet meegekregen waar hij nou naar toe is eigenlijk, maar hij is er op mijn fiets vandoor
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
de lol van die webcam is er ook wel snel af. Je moet continue in de gaten houden dat je geen gekke bekken trekt of zo
quote:
Ik heb met verbazing zitten lezenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaar dat er ook meerdere topicreports de deur uit zijn gegaan en er is in FB gepost.
het is idd veel lezen, maar dan heb je ook wat...quote:
dan wordt je toch ook eens gewassenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu zit ik helemaal onder je speeksel![]()
terug
Vorige keer werd Sheep daar blauw vanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt je toch ook eens gewassen
Lekker toch!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef Supersheep het volgende:
Nu zit ik helemaal onder je speeksel![]()
terug
Spuug me in dat geval maar lekker onderquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt je toch ook eens gewassen
Dat was een ooitje met blauwtongquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige keer werd Sheep daar blauw van
owquote:
dit zul je toch ff moeten uitleggen ben ik bangquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Krijgt Etcetera nu een ban vanwege pedagogisch onvermogen?
Goed dat je Haruhi niet meegemaakt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |