Zover zijn we nog niet, maar daar hebben we het nog niet over gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ga je mee op zwangerschapsgym?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:00 schreef Mikkie het volgende:
Och jezus, zie een foto van een kindje of een foetus, en altijd gaan die eierstokken weer lopen wapperen, hoe opvallend
heb ik 'm nog nooit op kunnen betrappenquote:
ik slaap 2 nachten per week (gemiddeld) in een ander bedquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Of slaap je vaak in een ander bed![]()
Voorlopig is dit idee: 'quote:
daar ben ik dus niet de enige inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voorlopig is dit idee: '' afschrikwekkend genoeg...
![]()
Ja, preciesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat lunchen en eten duurt altijd iets langer dan aanvankelijk gepland, en zo komt er niks meer van je leerwerk terecht
Ik heb alleen deze zondag nog niks in m'n agenda, behalve: leren!!quote:
ik heb ff gezocht, en ik heb geloof ik iets gevondenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je firefox hebt is er een add-on verkrijgbaar die het rippen van youtube mogelijk maakt. Dan moet je alleen nog ff ergens een converter zoeken.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Zondag is mijn jongste dochter jarig.Ik heb gisteren een DS Lite pink voor haar gekocht met Nintendogs.
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Zondag is mijn jongste dochter jarig.Ik heb gisteren een DS Lite pink voor haar gekocht met Nintendogs.
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
![]()
die van mij heb ik weggedaanquote:
de add-onquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De add-on of de converter? De naam van de add-on die ik heb is VideoDownloader, v1.1.1
Ja, eigenlijk wel. Die oude platform spelletjes zijn nog steeds het leukst.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie deze al gezien?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie deze al gezien?
[afbeelding]
Ik zit echt nooit achter de playstation. Maar tegen elkaar racen is wel tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |