is die tip van je grootmoeder?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets azijn in een glas doen... Werkt prima!![]()
Nee ik lette altijd op bij Biologiequote:Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef Jayhawk het volgende:
is die tip van je grootmoeder?
Ah was jij er zo'n één... Altijd 5jes en 6jes halen bij Biologie en dan komt er 'Sexuele Voortplanting' langs en je haalde een 9?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:50 schreef Attitude het volgende:
bij biologie lette ik altijd op bij seksuele voorplantieng
Moet je gesponsort worden dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zat te denken om een OP-generator te bouwen, iemand geïnteresseerd?
Je kunt ook het topic openen, de mensen hun gang laten gaan, en ondertussen punten bijwerken. Zo doe ik het.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:24 schreef Attitude het volgende:
ja degene moet dan ook alle punten verwerken maar niet iedereen doet dit, wacht maar 10 min en zo niet, dan kun je zelf beter maken
Graagquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Moet je gesponsort worden dan?
Ik denk dat het een beetje overkill is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Graag![]()
nee, maar ik ga daar natuurlijk alleen tijd in steken als er behoefte aan is. Als men het nu prima vindt, ga ik niet in mijn avonduurtjes proggen als ik ook kan quizzen.
Nou, aangezien deze reeks toch al een hele tijd meegaat lijkt het me geen slecht plan. Het is dat ik niet kan programmeren anders hielp ik wel een handje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Graag![]()
nee, maar ik ga daar natuurlijk alleen tijd in steken als er behoefte aan is. Als men het nu prima vindt, ga ik niet in mijn avonduurtjes proggen als ik ook kan quizzen.
Een website waar je met een paar makkelijke handelingen zo de tekst krijgt voor de opening. Ik stel het mij zo voor dat er een databaseje achter zit met deelnemers en punten. Je hoeft dus alleen aan te geven wat het nummer van de nieuwe post is, de link naar de oude, en wie punten hebben gekregen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:27 schreef Attitude het volgende:
wat is een op generator dan?? leg eens uit
Ik vind het geen slecht plan, kan er wel mee overweg enzo maar het zal de boel voor velen vermakkelijken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een website waar je met een paar makkelijke handelingen zo de tekst krijgt voor de opening. Ik stel het mij zo voor dat er een databaseje achter zit met deelnemers en punten. Je hoeft dus alleen aan te geven wat het nummer van de nieuwe post is, de link naar de oude, en wie punten hebben gekregen.
Het is een beetje overkill voor sommigen, die handig zijn met opmaakcodes, maar anderen lopen soms echt te klooien.
Leuk!quote:
Proficiat alvast! het bier komt later welquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:12 schreef Etcetera het volgende:Opdrachten Director af
ik ben blij
![]()
dan heb ik m'n propedeuse(als ze worden goedgekeurd tenminste, maar daar ga ik van uit
)
Ik ben ook heel benieuwd. 't Is helemaal in Winschoten trouwens. Even uitzoeken hoe laat de laatste trein terug gaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:48 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Leuk!
Veel plezier. Ben heel benieuwd of je het leuk vond
Ik ben relatief nieuw in de AKQ, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Kunnen er s.v.p. wat old skool quizers naar de quiz terugkeren om orde op zaken te stellen. De boel wordt verziekt om een verschrikkelijke manier.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Af en toe mis ik je badeendje Etcetera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |