Leuk!quote:
Proficiat alvast! het bier komt later welquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:12 schreef Etcetera het volgende:Opdrachten Director af
ik ben blij
![]()
dan heb ik m'n propedeuse(als ze worden goedgekeurd tenminste, maar daar ga ik van uit
)
Ik ben ook heel benieuwd. 't Is helemaal in Winschoten trouwens. Even uitzoeken hoe laat de laatste trein terug gaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:48 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Leuk!
Veel plezier. Ben heel benieuwd of je het leuk vond
Ik ben relatief nieuw in de AKQ, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Kunnen er s.v.p. wat old skool quizers naar de quiz terugkeren om orde op zaken te stellen. De boel wordt verziekt om een verschrikkelijke manier.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Af en toe mis ik je badeendje Etcetera
Dank!quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank!
Yestuur maakt ook weer een klassieke fout en noemt Etc. Jong
as in jongen, niet als niet oud
dat moet ik hier ook nog ff installenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga even Most Wanted spelen, leuk hard rijden
Piraten zijn supervet, maar ik ben bevooroordeeldquote:
bedanktquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laat ik het zo zeggen: ik heb nog nooit 1 van de cd's vastgehouden
Voor YouTube heb je eerst een Youtube ripper nodig, dan een flv converter (geen idee of deze werkt) en dan moet je de mpg nog naar 3gp zien te krijgen... succes!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zat te denken om een OP-generator te bouwen, iemand geïnteresseerd?
En, gelukt?quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je wordt papa
ik vind het superstoer
ben zooooo blij voor julllie
![]()
![]()
![]()
![]()
In de AKQ bedoel je?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef PhysicsRules het volgende:
wat is er trouwens aan de hand op het hoofdforum. Vorige week was het veel gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |