Dank!quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank!
Yestuur maakt ook weer een klassieke fout en noemt Etc. Jong
as in jongen, niet als niet oud
dat moet ik hier ook nog ff installenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga even Most Wanted spelen, leuk hard rijden
Piraten zijn supervet, maar ik ben bevooroordeeldquote:
bedanktquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laat ik het zo zeggen: ik heb nog nooit 1 van de cd's vastgehouden
Voor YouTube heb je eerst een Youtube ripper nodig, dan een flv converter (geen idee of deze werkt) en dan moet je de mpg nog naar 3gp zien te krijgen... succes!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zat te denken om een OP-generator te bouwen, iemand geļnteresseerd?
En, gelukt?quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je wordt papa
ik vind het superstoer
ben zooooo blij voor julllie
![]()
![]()
![]()
![]()
In de AKQ bedoel je?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef PhysicsRules het volgende:
wat is er trouwens aan de hand op het hoofdforum. Vorige week was het veel gezelliger
Gaat ie vaak aan de wandel dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef Etcetera het volgende:
newbies invasie denk ik
ik ga m'n bed weer 's opzoeken (hopelijk staat het nog waar ik het heb achtergelaten)
Idd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat Google de algemene AKQ-friend wordt. Beetje jammer. Ik speel het zelf ook nog niet lang, maar als ik zie dat mensen 6, 7 of 8 punten in een topic scoren, dan klopt er ergens iets niet. Googlen kan elke bosmongool..
Ik zit een beetje met het geen vervoer probleem. En aan de andere kant ben ik het ook wel wat met etcetera eens van ik ben gewoon yurithemaster en verder hoeven julie niet te wetenquote:
Ik ben in mijn hele leven 2 keer in Groningen geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:02 schreef Soempie het volgende:
Ik lees het.
Neleoshet wordt tijd voor die meeting...jemig, je weet niet eens hoe de Martinitoren eruit ziet!
wie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:45 schreef Soempie het volgende:
ik ook.
Was alleen nog even aan het lezen over camplo en salsagirl![]()
![]()
Het is opeens alleen deze weekquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:44 schreef erkel het volgende:
Ik ben nu redelijk bezopen en dan spreek je de waarheid geloof ik![]()
De AKQ is niet veel meer en ik ga denk ik hier ook meeste posten voorlopig. Houdoe![]()
![]()
en wat Mikkie zegt...en paar gasten vertrouw ik niet, maar heb ik er geen bewijs tegen. Misschien is dit wel een foute reactie, maar het zij nou eenmaal zo![]()
Dat betreft een weldoordacht puntensysteem voor de vragen die hier gesteld worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat zijn trouwens de punten voor SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |