dan maar eens alles doorlezen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt zelf zojuist een goede samenvatting gegeven
iamredleader welquote:
jij bent getrouwdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inkoppertje.... doe es pics + video plaatsen![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
iamredleader wel
Die kent geen schaamte
Ja, dus? Ik vraag toch niks wat niet mag?quote:
Look, but don't touchquote:
The Devil's Advocatequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Look, but don't touch
touch, but don't taste
taste but don't eat.
sounds familiar?
Alhoewel de posttijd anders doet vermoeden was ik je reeds voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:
En ik wil een punt hiervoor.
Al Pacino en Keanu Reaves. Toffe film.
Ach, ik geloof je wel, hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel de posttijd anders doet vermoeden was ik je reeds voor
quote:
Nou en? Je kunt toch "overwerken"?quote:
Dat geldt voor vrijwel iedere camera. Zeker webcammetjes met die groothoeklensjesquote:
Ik dacht dat dat altijd een smoes wasquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel iedere camera. Zeker webcammetjes met die groothoeklensjes
Ik zit bij een vriend en hij heeft een webcam. Hij is er alleen nu niet. Heb even niet meegekregen waar hij nou naar toe is eigenlijk, maar hij is er op mijn fiets vandoorquote:
En alstie nou de lokale liquor store aan het overvallen is? Dan ben je medeplichtigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit bij een vriend en hij heeft een webcam. Hij is er alleen nu niet. Heb even niet meegekregen waar hij nou naar toe is eigenlijk, maar hij is er op mijn fiets vandoor
Ah!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
Ik zit bij een vriend en hij heeft een webcam. Hij is er alleen nu niet. Heb even niet meegekregen waar hij nou naar toe is eigenlijk, maar hij is er op mijn fiets vandoor
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
de lol van die webcam is er ook wel snel af. Je moet continue in de gaten houden dat je geen gekke bekken trekt of zo
quote:
Ik heb met verbazing zitten lezenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaar dat er ook meerdere topicreports de deur uit zijn gegaan en er is in FB gepost.
het is idd veel lezen, maar dan heb je ook wat...quote:
dan wordt je toch ook eens gewassenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu zit ik helemaal onder je speeksel![]()
terug
Vorige keer werd Sheep daar blauw vanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt je toch ook eens gewassen
Lekker toch!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef Supersheep het volgende:
Nu zit ik helemaal onder je speeksel![]()
terug
Spuug me in dat geval maar lekker onderquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt je toch ook eens gewassen
Dat was een ooitje met blauwtongquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige keer werd Sheep daar blauw van
owquote:
dit zul je toch ff moeten uitleggen ben ik bangquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Krijgt Etcetera nu een ban vanwege pedagogisch onvermogen?
Goed dat je Haruhi niet meegemaakt hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |