Inhoud hoeft niet moeilijk of hoogdravend te zijn toch, het kan ineens heel spontaan opkomen.quote:
We waren toe aan een nieuw deel "Dquote:Op donderdag 25 januari 2007 03:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Inhoud hoeft niet moeilijk of hoogdravend te zijn toch, het kan ineens heel spontaan opkomen.
Ik kan mezelf vergissen maar volgens mij heb ik die vraag een paar dagen terug al gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Vertel eens Lamon, hoe heb je je tijd FOK!-loos doorgebracht
Echt? Zoals welke dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dit forum is trouwens ook niet meer wat het is geweest.
Vroeger waren er nog wel eens leuke topics, zaterdagnacht![]()
Als je een ander forum opzoekt op de zaterdagavond, meld dan even welk.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Dat weet ik niet meer. Maar het is hier een dooie boel.
Wa en broer flieft?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Als je een ander forum opzoekt op de zaterdagavond, meld dan even welk.
Hoi, lekker gezellig hierquote:
Denk aan Viola Holtquote:Op maandag 29 januari 2007 03:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik probeer te slapen. Help me eens.
Sinds die zoekfunctie voor geen meter meer werkt kan ik je geen ludieke topics meer laten lezen van bijvoorbeeld een jaar of 4 of 5 geleden, gestart door Elegantly Wasted, over de degeneratie van de vrouw door de jaren heen. Die was HILARISCH!quote:
Ik niet.quote:
Ehm, ik wilde ook je goed voelen niet ondermijnen hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:50 schreef Ole het volgende:
Dus ja, ik denk dat ik je begrijp Lamon, maar ik geniet even van mijn 'goed voelen'voor dit moment
Dat is voor een voorspoedig en gelukkig leven ook de juiste insteek uiteraard.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:03 schreef Ole het volgende:
Maar des te meer geniet ik dan weer van de momenten die voor mij mooi en leuk zijn, van vriendschappen ed.
Kan ik helemaal in meevoelen. Die onbezorgde momenten volledig koesteren op het moment dat je ze hebt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:19 schreef Ole het volgende:
Wel wil ik dan even genieten van de flow waarin ik zit dan.![]()
De rest is er nu ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:25 schreef broer het volgende:
Die vijf nummers klinken wel goed. Het borduurt verder op wat we al kennen, dus echt vernieuwend is het niet. Maar lekker is het wel.
hoi,quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
moguh
O, dat is wel mooi, want de download die ik had, bevatte een radio-dj die een nummer afkondigde.quote:
Nee, maar ik ken eigenlijk alleen die laatste cd maar. Ik heb wel eens een ep'tje gedownload, maar sinds ik die op cd heb gebrand heb ik die niet meer gedraaid. (Misschien staat-ie er wel op. Zou zomaar kunnen...)quote:Kende jij No Cars Go al? Schijnt een ouder nummer te zijn. Erg wijs is ie wel.
als een hondje hihi doet dan dan dan doet ie hihiquote:
"If you don't FEEL THIS!? If you don't feel this, I'm just sorry for you!" Of zoiets.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:24 schreef broer het volgende:
O, dat is wel mooi, want de download die ik had, bevatte een radio-dj die een nummer afkondigde.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lamon, ik las vanmiddag het topic weer eens terug, en ik besloot dat jij gewoon een BN'er moet worden. Ik denk dat jouw doordachte deprimerende geluid iets is wat de Nederlandse bevolking hard kan gebruiken.
En een beetje meer doodsangst is nooit weg. Als calvinistisch opgevoed mens heb ik daar natuurlijk ook last van, en ik vind dat iedereen dat zou moeten hebben.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef tong80 het volgende:
Elizabeth net Evert Nieuwstede op TV. Wees blij dat je hem 25 jaar geleden hebt geneukt. Hij is lelijk geworden niet normaal
Echt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
En ik maar klagen bij de mods dat mensen zich niet aan de tijden houden.
Dit is GVD een beláchelijke tijd om te posten. Schaam je!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
god, wat moet jouw leven zwaar zijn..
.
.
Ja. In het verlengde van jouw klacht dat ze dit topic centraal hadden gezet. Wat natuurlijk ook nergens op sloeg.quote:
Kut. Net die éne keer dat ik eens klaag. Moet je me weer betrappen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ja. In het verlengde van jouw klacht dat ze dit topic centraal hadden gezet. Wat natuurlijk ook nergens op sloeg.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef broer het volgende:
Kut. Net die éne keer dat ik eens klaag. Moet je me weer betrappen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:52 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Je had wel een goede smaak ER
Hou eens op met plagen en vertel eens welke Dolly Dot je bijna had gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:52 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Je had wel een goede smaak ER
Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Er stond trouwens een verschrikkelijke taalfout in je klacht. Zal ik 'm even quoten?![]()
Nietes. Ik ga 'm NU halen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef broer het volgende:
Ga gerust je gang.
Wedden dat je de quote al hebt gekopieerd?![]()
BWOEW! Ik ben helemaal vergeten je terug te mailen, en dat komt omdat ik wist dat jij al wist dat ik tegen je had gezegd van hoe en wat zeg maar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Kut. Net die éne keer dat ik eens klaag. Moet je me weer betrappen.
[Deze soms?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou eens op met plagen en vertel eens welke Dolly Dot je bijna had gehad.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus als je vóór je 35ste al lelijk was, heb je gewoon je héle leven dikke pech?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
alle mannen worden lelijk na hun 35e
Ja hoor, vond ik ook! Hij deed me atlijd denken aan die Hans Dingus, kom hoe heet ie ook alweer, die de rol speelde in 'Spetters' van die knul die met zijn rolstoeltje voor een truck rijdt. Dat vond ik ook zo'n lekker ding!!quote:
Pattyquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval excuses, en ik zal morgen op het werk even kijken of ik helder genoeg ben om een antwoord met een voorstel aan je te schrijven, okay??
Kusje voor het ongemak
Hans van Tongerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, vond ik ook! Hij deed me atlijd denken aan die Hans Dingus, kom hoe heet ie ook alweer, die de rol speelde in 'Spetters' van die knul die met zijn rolstoeltje voor een truck rijdt. Dat vond ik ook zo'n lekker ding!!
FF IMDB-en.....
Patty was/is best een lekker wijf. Heb je er spijt van dat het niet is gelukt?quote:
Ja, sorry. Hij deed een beetje zeer aan mijn ego.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
broer, LUL! Je hebt 'm geëdit!
Ik denk hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Dus als je vóór je 35ste al lelijk was, heb je gewoon je héle leven dikke pech?
Zij wel hoorde ik laterquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Patty was best een lekker wijf. Heb je er spijt van dat het niet is gelukt?![]()
Heeft ook.quote:
En ik ging in mijn onnozelheid die quote ophalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Ja, sorry. Hij deed een beetje zeer aan mijn ego.
Zeg dat maar tegen mijn spiegelbeeld!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Maar lelijk is zo betrekkelijk!!
Het is Tongs schuld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
Hier zijn we ook massaal de schaamte voorbij!
Als we nou beloven dat we ook een half uurtje eerder stoppen, mag het dan wel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
adem in - adem uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is Tongs schuld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
Spiegelbeeld... vertel eens even... ben je neeeeeet... zo jong als ik...quote:
Sja, dat roept om een foto natuurlijk! En heb je mijn excuses gelezen net???quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn spiegelbeeld!
En het kwam niet in je op om die quote gewoon terug te veranderen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
En ik ging in mijn onnozelheid die quote ophalen![]()
Goed plan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef broer het volgende:
En het kwam niet in je op om die quote gewoon terug te veranderen?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef broer het volgende:
Welke onverlaat heeft semi-bikkeltijd verlaagt tot een topic-met-slowchat-icoontje? En vooral: waaróm?
Laat dat nu net datgene zijn waar ik mijn hoofd het minst geschikt voor acht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
Sja, dat roept om een foto natuurlijk!
Ja. En op geantwoord. Met eenquote:En heb je mijn excuses gelezen net???
Moet ik dan echt álles voor je bedenken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Goed plan.
Nah, dan val je na je 35ste niet meer op.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef broer het volgende:
Dus als je vóór je 35ste al lelijk was, heb je gewoon je héle leven dikke pech?
Vind ik ook altijd van mezelf hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Laat dat nu net datgene zijn waar ik mijn hoofd het minst geschikt voor acht.
Ach die had ik dan weer gemist. Gaat ineens ook zo snel hierquote:Ja. En op geantwoord. Met een.
Dat zou in dit topic pas écht de schaamte voorbij zijn...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:08 schreef svann het volgende:
Bekijk het positief...
Het kwam gewoon niet bij me op. Ik ben niet half zo vilein als jijquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Moet ik dan echt álles voor je bedenken?
Nog steeds een mooi boek van Anja Meulenbelt trouwensquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:10 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou in dit topic pas écht de schaamte voorbij zijn...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef Ole het volgende:
Ik ga slapen. Geen zin maar morgen lange dag werken.![]()
![]()
![]()
Nou, ik vind dat Tong best een goede smaak had/heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:07 schreef Ole het volgende:
dit is toch niet echt een mooie foto vind ik
[afbeelding]
Dat heeft ie zeker welquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat Tong best een goede smaak had/heeft.
Dat kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Het kwam gewoon niet bij me op. Ik ben niet half zo vilein als jij![]()
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Nog steeds een mooi boek van Anja Meulenbelt trouwens
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Dat kan ik wel waarderen.
En ik kan er vast op de een of andere manier misbruik van maken.
Hoezo vilein.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Het komt trouwens niet vaak voor dat ik de jongste ben van een slowchatgroepje.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Het komt trouwens niet vaak voor dat ik de jongste ben
quote:slowchatgroepje.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:18 schreef Lamon het volgende:
Die tijdsduiding is tegenwoordig ook meer voor de show, he?
Dat is niet vilein, dat is gewoon gemeen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Hoezo vilein.
Was je anders zenuwachtig gaan slapen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, Lamon est arrivé. Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
![]()
![]()
Slaap lekker, Wicketangel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Buitengewoon gemeen dat je deze semi-filosofische reeks als slowchat bestempeltquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Dat is niet vilein, dat is gewoon gemeen.
Nogalquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:22 schreef Lamon het volgende:
Was je anders zenuwachtig gaan slapen?
Niet veel, maar ik sta er niet achter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:22 schreef broer het volgende:
Wat is het op dit moment anders dan een slowchatgroepje?
"De dingen lopen zoals ze lopen."quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:23 schreef Lamon het volgende:
Niet veel, maar ik sta er niet achter.
Zou het anno nu nog leesbaar zijn?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Nog steeds een mooi boek van Anja Meulenbelt trouwens
Ik heb het onlangs nog gelezen, prima te doen hoor. Het was mijn eerste 10 bij Nederlandse boekbesprekingenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:27 schreef svann het volgende:
[..]
Zou het anno nu nog leesbaar zijn?
*bladert
Het persoonlijke is politiek.
Misschien nog eens lezen uit nostalgische overwegingen.
quote:
De aanhalingstekens, betekent dat dat een beroemd iemand dat ooit gezegd heeft?quote:
Ik hoop het, svann. panzerfaust.org (het weblog waarvoor ik schrijf) is wel genomineerd voor twee bloggies, maar ik denk ook niet dat ik daar heel veel aandacht mee ga krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef svann het volgende:
Misschien worden het nog wel BN'ers, IR.
Of jij, die men dan toch maar mooi gehad heeft.
Nee hoor, ik las in die post in eerste instantie dat je klaagde dat je nog nooit seks met een bekende nederlander hebt gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bedoel je dit net zo banaal als ik het kan lezen?
Nee, dat bedoelde ik wel degelijk. En het was niet echt een klacht, maar wel iets van 'ik kan niks toevoegen aan de gevoerde discussie tussen Tong, ER en wie daar nog meer ervaring mee had'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik las in die post in eerste instantie dat je klaagde dat je nog nooit seks met een bekende nederlander hebt gehad.
Toen dacht ik, hij bedoelt vast wat anders, want dat zou een hele aparte klacht zijn, dus vroeg ik maar waar, om door te krijgen wat je wel bedoelde.
Dat was mijn gedachtegang erachter.
Zeker, want hiermee is de volgende revelatie; wie binnen deze reeks heb jij dan gehad?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik wel degelijk. En het was niet echt een klacht, maar wel iets van 'ik kan niks toevoegen aan de gevoerde discussie tussen Tong, ER en wie daar nog meer ervaring mee had'.
Ja, ik blijf onvoorspelbaar!
Zo bedoelde ik het niet, meer van 'ik deel m'n priveleven meestal wel dus kennen jullie de niet-fokkers min of meer wel van mijn verhalen'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zeker, want hiermee is de volgende revelatie; wie binnen deze reeks heb jij dan gehad?
Intriges, intriges.
Ik zou als het een vaste FOK!ster was nog best benieuwd zijn, maar ben helaas te lui voor archieven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eigenlijk heb ik maar met één fokster echt het bed gedeeld, en zij heeft dat overigens ook een keer in dit topic gemeld, dus als je de archieven goed doorleest kom je er vanzelf achter
Je bedoelt natuurlijk "Een vrouw die op FOK! post, maar niet in S-B."quote:(een vrouw die niet in S-B post is natuurlijk sowieso de moeite niet waard).
Ja, laat de nieuwsgierigheid dan maar knagen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou als het een vaste FOK!ster was nog best benieuwd zijn, maar ben helaas te lui voor archieven.
Ja, vanzelfsprekend, anders zou ik m'n strategie toch eens wat moeten aanpassen (en hopen op vrouwen onder de 30 hier).quote:Je bedoelt natuurlijk "Een vrouw die op FOK! post, maar niet in S-B."
En wederom wordt bewezen dat luiheid ook kan lonen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:02 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben een vrouw onder de 30.
En wel heel hilarisch dat ik meteen genoemd word, als ik weer eens wat wil posten hier.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ík heb je niet genoemd hoor.
Fijn is dit, Lamon, nu denkt ze vast dat hier in S-B altijd over mijn liefdesleven en mijn veroveringen gaat. En dat terwijl ik hier de laatste tijd zelden gepost heb.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
En wederom wordt bewezen dat luiheid ook kan lonen.
HE HOMO, JE HAD NOG EEN FOTO VAN ME TEGOED. IK ZAL EVEN KIJKEN OF IK HEM HIER KAN PLAATSEN.quote:
Yep. Duur ding, trouwens. Maar ik gebruik hem bijna iedere week om dingen aan te kondigen en hij lijkt me inderdaad redelijk onbreekbaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:09 schreef Tijn het volgende:
Heb je die SM58 nog gekocht, IR?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ík heb je niet genoemd hoor.
Volgens mij vertel je iedereen over je liefdesleven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Fijn is dit, Lamon, nu denkt ze vast dat hier in S-B altijd over mijn liefdesleven en mijn veroveringen gaat. En dat terwijl ik hier de laatste tijd zelden gepost heb.
Ik vind het fijn om te horen dat je m'n weloverwogen advies hebt opgevolgdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep. Duur ding, trouwens. Maar ik gebruik hem bijna iedere week om dingen aan te kondigen en hij lijkt me inderdaad redelijk onbreekbaar.
Dat was in Boedapest. En da's Dries.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef Tijn het volgende:
Wow!
Wie is die kleine dwaas die ik bijna wurg? Waar is het sowieso? En wanneer? Ik heb echt geen flauw idee wat dit is
Doe je er nog een 'van links naar rechts' bij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uit de oude doos:
Had je kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn is dit, Lamon, nu denkt ze vast dat hier in S-B altijd over mijn liefdesleven en mijn veroveringen gaat. En dat terwijl ik hier de laatste tijd zelden gepost heb.
Nee hoor, ik heb m'n ouders maandenlang in onwetendheid gelaten, en ook buiten hen om ben ik heel terughoudend. Eigenlijk deel ik het met niemand, behalve dan soms met m'n S-Bdagboek als het ter sprake komt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je iedereen over je liefdesleven.
Ah juist, dit was de avond dat ik opeens ergens stond te kotsen en toen maar een taxi naar huis heb gepakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat was in Boedapest. En da's Dries.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef Tijn het volgende:
Wow!
Wie is die kleine dwaas die ik bijna wurg? Waar is het sowieso? En wanneer? Ik heb echt geen flauw idee wat dit is
De meest rechtse is de vriend van mijn lievelingsexcollega en goede vriendin D, en inmiddels ook een vriend van mij. Die stuurde me laatst deze foto (we gingen min of meer toevallig gelijktijdig naar boedapest) omdat hij er zo hilarisch op gewurgd werd door Tijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Doe je er nog een 'van links naar rechts' bij?
Mag je Stranger en jezelf overslaan.
Ik was nog jong, toen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef Ripley het volgende:
[..]Je kijkt ook enigzins manisch op die foto, Tijn
De "thumb up the nose" groet is blijkbaar niet zo populair in Amsterdam geworden als hier.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vooral die vinger in z'n neus vonden Daphne en hij hilarisch.
Eigenlijk ben jij wel zo'n charlie/godfather/Dr. Mad die alleen maar in z'n vingers hoeft te wrijven en 'excellent' hoeft te roepen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Had je kunnen bedenken.
Dit was niet eens zo'n heel onverwacht scenario.
Ik had het (welliswaar gevoerd door luiheid dus) al zo bedacht.
Wat ook wel weer jammer is voor ons doelloze nachtelijke stervelingen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef Tijn het volgende:
Het gebeurt me te weinig dat ik een nachtje niks te doen heb.
Ik had m'n drietand thuisgelaten, m'n hoorns worden gecamoufleerd door m'n haar, m'n hoeven vallen door m'n broek niet op en m'n staart valt van de foto af.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:17 schreef Thisbe het volgende:
Ik had me eerlijk gezegd wat anders voorgesteld bij Tijn, gezien de verhalen van IR.
Heb je niet een leuk filmpje waarop je eet en praat? Dat geeft een wat betere indrukquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had m'n drietand thuisgelaten, m'n hoorns worden gecamoufleerd door m'n haar, m'n hoeven vallen door m'n broek niet op en m'n staart valt van de foto af.
Misschien dat dat iets verklaart?
Door deze post moest ik er aan denken dat er nog een aantal foto's in TRV staan, en idd, genomen in het all-you-can-eat restaurant...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je niet een leuk filmpje waarop je eet en praat? Dat geeft een wat betere indruk
Tijn, wat ben je in godsnaam aan het eten op die fotoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Door deze post moest ik er aan denken dat er nog een aantal foto's in TRV staan, en idd, genomen in het all-you-can-eat restaurant...
[afbeelding]
IR kan erg slecht verhalen vertellen, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:21 schreef Thisbe het volgende:
Hmmm, ik had een modieus, en ietwat exentriek type voor ogen.
Ik had het zelf verzameldquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijn, wat ben je in godsnaam aan het eten op die foto
Geef nou maar toe dat je heel modieus en excentriek bent. Op sommige foto's weet je het gewoon goed te verbergenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
IR kan erg slecht verhalen vertellen, dat zal het zijn.
Het is nooit te laat om je doelen te verwezenlijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Tijn het volgende:
Zeg je modieus en excentriek, dan zeg je Tijn.
Jóuw doelen, bedoel je.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:27 schreef Thisbe het volgende:
Het is nooit te laat om je doelen te verwezenlijken.
Nou broer, toevallig heb ik deze week mijn doelen bereikt. Dat houdt wel in dat mijn luie leventje over pakweg twee weken voorbij is.quote:
Bijna iedere Nederlander met enige verve denkt van zichzelf dat hij/zij excentriek is. Eigen ideeen zijn niet aanvoerbaar. Het zijn echt anderen die je die noemer mogen geven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Tijn het volgende:
Zeg je modieus en excentriek, dan zeg je Tijn.
Ben je afgestudeerd? Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:29 schreef Thisbe het volgende:
Nou broer, toevallig heb ik deze week mijn doelen bereikt. Dat houdt wel in dat mijn luie leventje over pakweg twee weken voorbij is.
Ik kom dan ook niet zo vaak meer in de Blaauwe hand.quote:Lang niet gezien trouwens, en ook in de Blaauwe hand blijft het stil
Ziet er goed uit. Ik hou wel van enge sprookjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:52 schreef Lamon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even wat gemeend pluggen op de valreep voor later.
Is dat zo??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:19 schreef broer het volgende:
Goh, zijn er wat posts weg?
Ja Wickie, graag!! ER was een kunnegin in de middeleeuwen!! Kom op zeg!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
Iets anders dan ElizabethR?
TASE dus.... Hmmm, even over denken.......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:30 schreef broer het volgende:
The All Seeing Eye.
(Heb ik dat goed gespeld?)
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:30 schreef broer het volgende:
The All Seeing Eye.
(Heb ik dat goed gespeld?)
Nee geen afkorting, voluit. Goede suggestiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
TASE dus.... Hmmm, even over denken.......
Op zich.... Maar te lang! En ook nog te pretentieus zeg!! Of ik alles zie!! Dacht het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee geen afkorting, voluit. Goede suggestie![]()
Ja, enorm!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg ik het al hoog in mijn bol nou???
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
O ja, snapshot betekent blijkbaar in het fotoforum dat het een minderwaardige foto is. Zooooo prettig als je minderwaardige foto's worden gekocht voor publicatie en een sloot geld opleveren!
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een 'kunstzinnige' foto en een foto die het goed doet in bijvoorbeeld een vakantiecatalogus of een populair natuurweekblad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
O ja, snapshot betekent blijkbaar in het fotoforum dat het een minderwaardige foto is.
Kan het er mee door??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, enorm!
Maar goed, als ze je al vrágen moet je toch wel iets goed doen, denk ik dan.
Neuh, ik ben niet haatdragend.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat je je goede nieuws daar even lekker gaat inwrijven!![]()
Absoluut! Ik pretendeer geen van beide te maken, ik fotografeer voor mijn lol.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een 'kunstzinnige' foto en een foto die het goed doet in bijvoorbeeld een vakantiecatalogus of een populair natuurweekblad.
Q!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:46 schreef Q. het volgende:
I.R.
Ik heb liever niet dat je over me praat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:49 schreef Q. het volgende:
Broer. Je bent tof. Ik heb het pas nog over je gehad. Geloof ik. Ik zuip teveel.
Je vergeet 'bier'. "Bier. Tof."quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Ha, Q. Zeg eens 'tof'.
Jij hebt niets te willen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je over met praat.
Bier heb ik vandaag al genoeg gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je vergeet 'bier'. "Bier. Tof."
Die foto had ik al gejat van jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
Kan het er mee door??
Haal je tikfout er eens uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Ik heb liever niet dat je over met praat.
Dan type je toch lekker schuin!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:51 schreef Q. het volgende:
ER.. Ik moet zo eigenlijk echt gaan slapen. Het kost me al een boel moeite om recht te typen.
Ja. Ik vind dat mooi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
Kan het er mee door??
Je bent gezegend met een fantastische omgeving. Dat scheelt de helft van de schoonheid van de foto.quote:Absoluut! Ik pretendeer geen van beide te maken, ik fotografeer voor mijn lol.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die foto had ik al gejat van je
Absoluut!! Maar er zijn mensen genoeg die geweldig mooie foto's maken in NL hoor!! NL is ook mooi namelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat mooi.
[..]
Je bent gezegend met een fantastische omgeving. Dat scheelt de helft van de schoonheid van de foto.
Zeker, maar Ierland is net even wat mooier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Absoluut!! Maar er zijn mensen genoeg die geweldig mooie foto's maken in NL hoor!! NL is ook mooi namelijk.
[afbeelding]
Dat dénk jij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef Q. het volgende:
Jij hebt niets te willen.
Dat ben ik met je eens, maar dan moet je het ook nog fatsoenlijk op de foto kunnen krijgen, die schoonheid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker, maar Ierland is net even wat mooier.
Godverdomme. Ellende met jou altijd!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Haal je tikfout er eens uit.
quote:
Moi? Waarom?quote:Wil jij het pseudoniem The All Seeing Eye niet?
Omdat jij al mijn tikfouten ziet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Moi? Waarom?
Beroepsdeformatie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:22 schreef broer het volgende:
Omdat jij al mijn tikfouten ziet.
Dat klopt! En lezen kun je ook al niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
NEEEEEEEEEEEE NIET WEER WEG AAAAAAAAAAAAH IK WORD GEK
Niet waar. Je bent hier aan het posten.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:10 schreef Ole het volgende:
Ben Giant aan het kijken
Houwen zo!!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef broer het volgende:
De Bloeiende Maagden ken ik alleen van naam.
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Jouw neefje? Echt?
Ik vind hem ook supervervelend, maar dat was ie vroeger al. Ernstig minderwaardigheidscomplexje.quote:Ik vind hem supervervelend. Zoals ik in het De Wereld Draait Door-topic al schreef: als hij nu eindelijk maar eens een zin zou afmaken, dan zou hij al een stuk leuker zijn. Maar hij begint twintig zinnen en maakt er uiteindelijk maar eentje af.
En hij komt er al jaren mee weg.
Je lijkt er niet echt blij mee.quote:
Die ken ik dan weer niet. Maar ik ben wel blij dat ik eindelijk niet meer de enige ben die hem niet leuk vindt. Ik dacht al dat ik gek geworden was.quote:Ik vind hem ook supervervelend, maar dat was ie vroeger al. Ernstig minderwaardigheidscomplexje.
Z'n moeder was wel de tofste van de familie, jammer dat die zo vroeg gestorven is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |